معرفی و دانلود کتاب جمع بندی فیزیک رشته تجربی

عکس جلد کتاب جمع بندی فیزیک رشته تجربی
قیمت:
۸۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جمع بندی فیزیک رشته تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جمع بندی فیزیک رشته تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جمع بندی فیزیک رشته تجربی

کتاب جمع بندی فیزیک رشته تجربی، حاصل همکاری نوید شاهی، امین امینی و مهدی براتی، جمع‌بندی جامعی را از مطالب درس فیزیک رشته‌ی تجربی به شما ارائه می‌دهد. این کتاب در برگیرنده‌ی درسنامه‌هایی دقیق و آموزشی و نمونه سؤالات کنکور سراسری به همراه پاسخنامه‌های کلیدی و تشریحی است که به شما کمک می‌کند برای شرکت در کنکور سراسری آمادگی داشته باشید.

درباره‌ی کتاب جمع بندی فیزیک رشته تجربی

بنا بر نظر اکثر مشاوران آموزشی، بازیابی مطالبی که می‌آموزید، در عملکردتان تأثیر بسیار زیادی دارد. این بازیابی زمانی سریع‌تر و بهتر اتفاق می‌افتد که مطالب را با طبقه‌بندی منظم و کاربردی بیاموزید و مرور کنید. کتاب جمع بندی فیزیک رشته تجربی انتشارات خیلی سبز، با همکاری نوید شاهی، امین امینی و مهدی براتی به همین منظور به تألیف درآمده است. این کتاب با ارائه‌ی یک طبقه‌بندی خلاصه و جامع از درس فیزیک پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی، یادگیری عمیق‌تری به شما هدیه می‌دهد و کمک می‌کند با آمادگی بیشتری در جلسه‌ی کنکور سراسری این رشته شرکت کنید.

کتاب جمع بندی فیزیک رشته تجربی مطالب درس فیزیک هر سه پایه‌ی رشته‌ی علوم تجربی را به صورت منظم دسته‌بندی می‌کند و مطالب مشترک را با هم ادغام و در قالبی جدید به شما ارائه می‌دهد. به این ترتیب خلاصه‌ای مفید در اختیار شما قرار می‌گیرد. درسنامه‌های این کتاب هر فصل را در چند کادر آموزشی تقسیم‌بندی می‌کند و در هر کدام از کادرها، یک نکته‌ی مهم و کاربردی یا یک تست کنکور را ذکر می‌کند. این کادرها را بسیار با دقت مطالعه کرده و برای حل هر کدام از تست‌های کنکوری که بعد از کادرها قرار دارد، از نکات موجود درون آن‌ها استفاده کنید.

در انتهای هر فصل از کتاب جمع بندی فیزیک رشته تجربی یک آزمون در نظر گرفته شده است تا با پاسخگویی به پرسش‌های چهارگزینه‌ای این آزمون‌ها، به درستی و غلطی پاسخ‌هایتان پی ببرید و آموخته‌هایتان را ارزیابی کنید. در نهایت، در آخر کتاب چهار آزمون جامع قرار دارد که ارزیابی نهایی را برای شما انجام می‌دهند و تسلط شما را برای شرکت در کنکور سراسری بیشتر می‌کنند.

علاوه‌بر پاسخنامه‌ی کلیدی، یک پاسخنامه‌ی تشریحی جامع و دقیق نیز در پایان کتاب قرار دارد. با مطالعه‌ی این پاسخنامه‌ها دیگر هیچ نکته‌ای از چشم شما دور نمی‌ماند.

کتاب جمع بندی فیزیک رشته تجربی در یازده فصل به تألیف درآمده و ذیل مجموعه کتاب‌های جمع‌بندی انتشارات خیلی سبز به انتشار رسیده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است. لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب جمع بندی فیزیک رشته تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی و همچنین متقاضیان شرکت در کنکور سراسری این رشته مخاطبان این کتاب هستند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: فیزیک و اندازه‌گیری
فصل دوم: ویژگی‌های فیزیکی مواد
فصل سوم: کار، انرژی و توان
فصل چهارم: دما و گرما
فصل پنجم: الکتریسیته‌ی ساکن
فصل ششم: جریان الکتریکی و مدار
فصل هفتم: مغناطیس و القای الکترومغناطیسی
فصل هشتم: حرکت بر خط راست
فصل نهم: دینامیک
فصل دهم: نوسان و امواج
فصل یازدهم: آشنایی با فیزیک اتمی و هسته‌ای
آزمون‌های جامع
پاسخنامه‌ی تشریحی
پاسخنامه‌ی کلیدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جمع بندی فیزیک رشته تجربی
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات265
زبانفارسی
شابک978-622-230-712-7
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جمع بندی فیزیک رشته تجربی

علی مرادی
۱۴۰۲/۱۰/۸
برای دوران جمع‌بندی کتابِ خوبیه
چون چاپ‌ش ۴۰۲ هستش، کتابِ به روزیه
اگه یه تسلط نسبی روی فیزیکِ سه‌پایه دارین، می‌تونه براتون مفید واقع بشه
شایان
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
فوق العلاده. استاد براتی بهترین
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب جمع بندی فیزیک رشته تجربی

برای دریافت کتاب جمع بندی فیزیک رشته تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.