معرفی و دانلود کتاب برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال

عکس جلد کتاب برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال
قیمت:
۶۵۰۰۰ 39000 تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال

کتاب برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال اثر پرفروش رایدر کارول، ابتدا روش‌های علمی ثابت شده‌ای را برای برنامه‌ریزی مناسب معرفی کرده، سپس به شما می‌آموزد که چگونه از دفتر بولت ژورنال به‌ عنوان ابزاری برای به‌ دست آوردن فرصت‌ها و کنار گذاشتن حواس‌پرتی‌ها استفاده کنید.

چه یک بولت ژورنالیست تازه‌کار باشید، چه تجربۀ زیادی در این زمینه داشته باشید، روش بولت ژورنال راه‌ حلی است برای تمام کسانی که تلاش می‌کنند جای خود را در عصر دیجیتال پیدا کنند. این روش با ارائه ابزارها و تکنیک‌های ساده به شما کمک می‌کند تا زندگی خود را ساماندهی کنید. این ابزارها می‌توانند وضوح، جهت‌گیری و تمرکز را به روزهای زندگی شما تزریق کنند. هر چقدر که سر و سامان دادن به زندگی حس خوبی داشته باشد، باز هم فقط یک لایۀ سطحی از چیزی عمیق‌تر و باارزش‌تر است.

رایدر کارول (Ryder Carroll) در کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال (The bullet journal method: track the past, order the present, design the future) نشان می‌دهد که روش بولت ژورنال از دو بخش تشکیل شده است: سیستم و عملکرد. ابتدا با سیستم آشنا می‌شویم تا یاد بگیریم چطور دفترمان را به یک ابزار ساماندهی قدرتمند تبدیل کنیم. سپس عملکرد را بررسی خواهیم کرد. عملکرد در حقیقت ادغام سنت‌های گوناگونی است که چگونگی یک زندگی قصدآگاه (زندگی‌ای که هم هدفمند و هم پربار است) را تعریف می‌کند.

این روش به شما کمک می‌کند گذشته را ردیابی و حال را طوری ساماندهی کنید که بتوانید آیندۀ خود را طراحی کنید، به طوری که به سیستم شخصی کاملی تبدیل می‌شود که می‌تواند زندگی شما را عمیقاً در جهت بهتر شدن تغییر دهد.

وظیفه و مأموریت بولت ژورنال این است که به شما کمک کند تا از دو منبع ارزشمند زندگی‌تان یعنی وقت و انرژی به صورت آگاهانه بهره ببرید. اگر قرار باشد که شما هر دوی این منابع را برای خواندن این کتاب مصرف کنید، باید بدانید که از ابتدا هدف این کتاب چیست.

نویسنده به کمک این روش در تلاش است تا به شما بیاموزد با کمتر کار کردن بیشتر به‌ دست بیاورید. روشی که رایدر کارول در کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال معرفی می‌کند باعث می‌شود شما چیزهای با معنی زندگی را تشخیص دهید و روی آن‌ها تمرکز کنید. بولت ژورنال این کار را با خط کشیدن روی چیزهای بی‌ارزش انجام می‌دهد.

جملات برگزیده کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال:

- نوشتن سفری به دنیای درون است.
- کمرنگ‌ترین جوهرها از بهترین حافظه‌ها ماندگارترند.
- اهداف به ما فرصت می‌دهند تا آنچه را می‌خواهیم تعریف کنیم.
- برای اینکه بدانید کجا هستید باید ابتدا بدانید چه کسی هستید.
- بولت ژورنال با ادغام جنبه‌های مهم زندگی مانند یک پل بین عقاید و اعمال عمل می‌کند.
- چیزهایی را که از مفید‌بودنشان مطمئن نیستید یا فکر می‌کنید زیبا نیستند، در خانه نگه ندارید.
- بولت ژورنال به شما قدرت اداره‌کردن می‌دهد. اینکه به جای واکنش نشان دادن به اتفاقات، به آن‌ها پاسخ دهید.
- زندگی قصدآگاه یعنی قبل از اینکه دیگران بخواهند برای ما تصمیم بگیرند، خودمان برای زندگی خود تصمیم بگیریم.
- بولت ژورنال به شما کمک می‌کند ذهن آشفته‌تان را از افکار بیهوده خالی کنید و در نهایت افکارتان را واقع‌گرایانه بسنجید.

در بخشی از کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال می‌خوانیم:

ما با متعهد‌ شدن به کاغذ، زندگی را در افکارمان استنشاق می‌کنیم. ابزارهای محدودی مانند کلمات، تصاویر و یادداشت‌ها وجود دارند که می‌توانند به‌وسیلۀ نوک یک قلم، جهان‌های درون و بیرون را به یکدیگر متصل کنند. در دنیایی که به‌سمت حذف ماهیت فیزیکی اطلاعات حرکت می‌کند، شاید روشی که نگارش به‌روش قدیمی را می‌طلبد، پس‌رفت به‌ نظر برسد. ولی مطالعاتی در حال انجام است که کاربردی‌ بودن با دست نوشتن را در دنیای دیجیتال نشان می‌دهد.

نتایج یک تحقیق در دانشگاه واشنگتون نشان داده است، آن دسته از دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی که تکالیف خود را با دست می‌نویسند، از جملاتی با ساختار کامل‌تر استفاده می‌کنند و همچنین سریع‌تر از روی متن می‌خوانند. دلیل عمدۀ آن تأثیر با دست نوشتن در سرعت و عمق‌بخشیدن به توانایی ما در شکل‌دهی (و درنتیجه تشخیص) حروف و علامت‌ها است.

جریان پیچیده‌ای که در نوشتن با دست لامسه را درگیر می‌کند، می‌تواند بهتر از تایپ‌ کردن ذهن ما را شبیه‌سازی کند. این حرکت نواحی مختلفی از مغز را به‌ صورت هم‌زمان فعال می‌کند و از این طریق تأثیر عمیق‌تری روی آنچه یاد می‌گیریم می‌گذارد. بنابراین در مقایسه با تایپ‌ کردن در یک محیط نرم‌افزاری، با این روش اطلاعات مدت بیشتری در ذهنمان باقی می‌مانند.

در یک مطالعه روی دانشجویان یک دانشگاه، کسانی که از آن‌ها خواسته شده بود در یک کلاس یادداشت‌های خود را دستی بنویسند، نسبت به کسانی که آن‌ها را تایپ کرده بودند نتیجۀ بهتری در آزمون نهایی از خود نشان دادند. آن‌ها همچنین توانستند تا مدت طولانی پس از آزمون، همچنان این اطلاعات را در ذهن خود حفظ کنند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمۀ مترجم
بخش اول: آماده‌سازی
پیشگفتار
وعده
راهنما
چرایی
خالی‌کردن ذهن از افکار اضافی
دفترها
با دست نوشتن
بخش دوم: سیستم
ثبت سریع
عنوان و صفحه‌بندی
بولت‌ها
وظایف
رویدادها
یادداشت‌ها
نشانه‌ها و بولت‌های شخصی‌شده
مجموعه‌ها
روزنگار
ماه‌نگار
آینده‌نگار
فهرست
مهاجرت
یک نامه
بخش سوم: عمل
شروع‌کردن
بازتاب
معنا
اهداف
قدم‌های کوچک
شکرگزاری
کنترل
تشعشع
پایداری
ساختارشکنی
سکون
نقص
بخش چهارم: هنر
مجموعه‌های شخصی
طراحی
برنامه‌ریزی
فهرست‌ها
برنامه‌های زمانی
ردیاب‌ها
شخصی‌سازی
جامعۀ بولت ژونال
بخش پنجم: پایان
روش صحیح استفاده از بولت ژورنال
کلمات جدا‌کننده
سؤال‌های متداول

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال
نویسنده
مترجمزهرا نجاری
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات312
زبانفارسی
شابک978-600-461-338-5
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
۶۵۰۰۰ 39000 ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال

فائزه اسماعیلی
۱۳۹۹/۳/۲۳
من خیلی خوشحال و خوش شانس بودم که به صورت اتفاقی با این کتاب آشنا شدم و بالاخره بعد از کلی صرف هزینه و وقت سر سیستم‌های مختلف برنامه ریزی و کنار گذاشتن همشون، سیستمی رو پیدا کردم که هیچکدوم از عیب و نقص‌های موارد قبلی رو نداره و تازه پر از نکات و مواردیه که توی این سالها از کتابای مختلف یاد گرفته و بودم ولی بهشون عمل نمیکردم. بنظرم تک تک جملات کتاب آموزنده جذاب و قشنگ بود و واقعا از خوندن و اجرا کردنش لذت و بهره بردم و میبرم. بولت ژورنال چه برای کسایی که اهل برنامه ریزی هستن و چه برای کسایی که از برنامه ریزی و چهارچوب داشتن خوششون نمیاد، قابل استفاده و انعطاف پذیر و کمک کننده ست و مثل یه دوست واقعیه که میتونه زندگی هرکسی رو جذاب تر و دلنشین تر بکنه:)
علی صوفی
۱۴۰۰/۴/۲۴
مدتها در مورد مدیریت زمان و مدیریت وظایف مطالعه می‌کردم کتابهایی مثل مدیریت زمان برایان تریسی، GTDدیوید آلن، فرمول برنامه ریزی دیمون زاهاریادس، کی دانیل اچ پینک و چندین کتاب دیگر را خواندم و گوش دادم و خلاصه نویسی کردم، کلی خلاقیت از خودم بخرج دادم وتغییراتی در چیزهایی که یادگرفته بودم اعمال کردم و اما به نتیجه دلخواه نرسیدم تا اینکه با این کتاب آشنا شدم.
این کتاب نه تنها یک سیستم برنامه ریزی قدرتمند ومنعطف را به شما معرفی می‌کند بلکه یک کتاب انگیزشی پرمغز نیز هست.
خلاصه کتاب به این شکل است که در بخش اول با تمرکز بر بهره وری خودآگاهی و قصدآگاهی، استفاده از این روش و نوشتن بادست را توجیه می‌کند و در بخش دوم اجزای کاربردی سیستم و روش استفاده از این اجزا را معرفی می‌کند.
بخش سوم بخشی است بسیار غنی جهت انگیزش و بخش بسیار مهم این کتاب. کاملا مشخص است نویسنده جهت نوشتن این بخش چقدر مطالعه کرده است. فصلهایی مثل آگاهی، معنا، اهداف و قدم‌های کوچک و... و مفاهیمی مانند سازگاری هدونیک، فینستای، پسماند توجه، کایذن، چرخه دمینگ، محصور کردن زمان، ممنتوموری، کنترل، تشعشع، چراهای پنجگانه ساکیچی تویودا، ایکی گایی، وابی سابی، اردک زرد، قانون ده هزارساعت وبسیاری مطالب بسیار تاثیرگزار و کاربردی در این فصل گنجانده شده است.
بخش چهارم بیشتربرای مثال زدن جهت تکمیل کتاب است و چیز زیادی به آموخته‌های قبلیتون از این کتاب اضافه نمی‌کند.
در نهایت خواندن این کتاب را بسیار توصیه می‌کنم.
از خانم نجاری هم جهت ترجمه این کتاب سپاس ویژه دارم و امیدوارم در تمام امور زندگی پیروز باشند.
فاطمه قاسم زاده
۱۴۰۰/۱/۸
من یه دوره به شدت بی انگیزه شده بودم و کتابای روانشناسی و خودباوری و انواع مدیریت فردی و زمانی مطالعه میکردم اما تقریبا بلافاصله بعد از ۸۰ درصدشون و ۲ روز بعد از خوندن بقیه با خودم میگفتم خوب که چی انگار همه‌ی دنیا نمیدونن اگه ۵ صبح بیدار بشی و بیشتر تلاش کنی و... موفق تر میشی.
در واقع اصول و حال
موفقیت خوب داشتن ثابته و چیز عجیب غریبی نیست اما فرق این کتاب با کتاب‌های انگیزشی زرد (کتاب‌هایی که یه مدت کوتاهی ادم رو به حرکت وادار میکنن و خیلی زود تاثیرشون رو از دست میدن) اینه که اولا یاد میده که ادم بتونه بدون سردرگمی هزار تا دفتر یادداشت و خاطرات و اهداف و مدیریت مالی و برنامه ریزی روزانه و... یه ارشیو جمع و جور و مرتب برای خودش داشته باشه و سیستم کارامد خودش رو طراحی کنه و مهم تر اینکه یاد میده با نوشتن روزانه و اپدیت‌های مرتب سردرگمی و بی انگیزگی از ادم دور بشه.
ممنونم ازت کتابراه بعد از مدت‌ها این با ارزش‌ترین ۱۵ تومنی بود که خرج کردم.
الهام یزدان طلب
۱۳۹۹/۸/۱۵
روش برنامه‌ریزی بولت ژورنال با طرح کردن یک سوال ساده چرایی و دلیل انجام هر فعالیت به ما انگیزه درونی میده تا به مسیر ادامه بدهیم. یکی از جذابترین قسمت‌های بولت ژورنال، ردیاب‌ها هستند. وقتی تلاش میکنیم تا عادت جدیدی رو نهادینه دنبال کنیم. وقتی با دیدن ردیاب متوجه میشویم چرا کاری را کمتر انجام دادیم یا از دیدن تکرار انجام یک کار ارزشمند، حس شکرگزاری و افتخار را تجربه می‌کنیم.
به نظر من یکی از ویژگی‌های خوب این روش، استفاده از قدرت نوشتن با دست است که بیشترین تمرکز رو به همراه دارد.
اگر چه در اینترنت، تصاویر متنوع از دفترهای رنگارنگ بولت ژورنال هست اما با خواندن این کتاب، فلسفه واقعی روش برنامه‌ریزی و اجزای اصلی آن را بهتر درک می‌کنیم.
SHOKA
۱۴۰۲/۱۰/۲
بسیار عالی بود و بهم کمک کرد برنامه ریزی عالی‌ای داشته باشم. خوشحالم که با این کتاب آشنا شدم و به من در مسیر موفقیتم کمکم کرد. ممنون از کتابراه عزیز که از همه برنامه عالیتره و کتاب‌های به این عالی‌ای رو داره. چند نکته برای ایجاد انگیزه: 1صدایی از خود ضبط کنید و مانند پادکست درست کنید همراه با و که موزیک آرامبخش درباره رویاهای‌تان صحبت کنید به شما انگیزه می‌دهد و هر روز آن راه گوش دهید.
2 اینکه ‌متن‌هایی بنویسید که به شما در راه رسیدن به موفقیت کمک می‌کند و به نوعی تجربیات شما به حساب می‌آید. این بسیار تاثیرگذار هست. بنویسید هرچه میتوانید بنویسید.
و همینطور از امروز دفتری را به رویاهای خود اختصاص دهید و هر روز از ته دل آن را با صدای بلند بخوانید و رویاهایتان را تصور کنید. بیشک با همین کارهای کوچک انگیزه‌ای بزرگ ایجاد می‌شود که به شما برای رسیدن به راه موفقیت کمک می‌کند این را در نظر داشته باشید که شما بهترین هستید و با ارزش‌ترین فرد در زندگی خود هستید و شما هستید که می‌توانید آینده خود را درخشان کنید به حرف‌های دیگر اهمیت ندهید و سعی کنید روی افکار رفتار و حرف‌های خود تمرکز کنید و آن‌ها را شکوفا کنید. تمام رویاها به حقیقت می‌پیوندد ممکن است کمی طول بکشد ولی حقیقی شدن آن‌ها ۱۰۰ درصد است. حتی ناممکن‌ترین رویاهای شما نیز می‌تواند به واقعیت بپیوندد فقط کافی است که تلاش کنید تا به آن‌ها برسید رسیدن به رویاها با کارای کوچک امکان‌پذیر هست فقط کافی است که اراده کنید. از امروز شروع کنید با برنامه‌ریزی و پشت کار می‌توانید به تمام رویاهایتان برسید خدا را هیچگاه فراموش نکنید و از آن برای رسیدن به موفقیت کمک بخواهید. او همیشه با ماست. چشم‌هایتان را ببندید و رویاهایتان را تصور کنید...
ظهیر دلفانی
۱۴۰۰/۱۱/۴
سلام با تشکر از کتابراه
من این کتاب رو دو بار خواندم و یادداشت برداری کردم، کتاب بسیار عالی هست، یه مقدار ترجمه ش ضعیفه یعنی می‌تونست روانتر ترجمه ش کنه یه مقدار آدم رو گیج میکنه، ولی من با دو بار خواندم مطلب رو گرفتم، اگه مطابق راهنمایی‌های نویسنده هدف‌گذاری کنیم و هدفمون رو به بخشهای کوچکترین از
لحاظ زمان و نوع فعالیت تقسیم کنیم و با استفاده از یادداشتهای روز نگار و هفته نگار و ماه نگار به خودمون انگیزه بدیم و
بازتاب فعالیتها و رفتارمون رو هر روز صبح و هرشب یادداشت کنیم و مهمتر اینکه پشتکار داشته باشیم و به مدت طولانی انجامش بدیم مطمئنا خیلی برای رسیدن به اهداف کاربردی و کمک کنندست، خوبیش اینه که از یه روش سنتی یعنی یک دفتر و یک قلم استفاده میکنید که خیلی می‌تونه بهتون آرامش بده.
من که چند وقته شروع کردم، خیلی کارام بهتر پیش می‌ره و منظم تر شدم و آرامش بیشتری دارم.
حسین
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
اول بگم این کتاب معجزست یه نقد دارم از کسانی که میگن این حرفا‌ی انگیزشی این روش‌ها این حرف‌ها تکرارین و همشون از چند قانون ثابت شده دارن پیروی میکنن دوست عزیز من تو تو هر کتابی یه مثال‌های خاصی میشنوی و ذهنت رو پویا تر و گسترده تر نسبت به همون قانونی که میگی ثابت شده ذهنت باز میشه فقلاش و آگاهانه و تر عمل میکنی اصلا ما میگیم این حرفم هیچ شما با خوندن کتاب جدیدی که همین قانونو میگه باعث میشه یادآوری بشه باعث میشه تمرکزت روش بیشتر بلد تر بشه بهونه‌ی نخوندن و یا قر زدن برای تکراری بودن نیارو نزن این همه کارای سمی زندگی داره ناخداگاه تکرار میشه به اونا بگو چرا تکراری یا کاری کن تکرار نشه امیدوارم از نقدم ناراحت نشید چون ما میخونیم تا آگاه تر شیم تو یک موفقی که اقدام به خوندنش کردی پس به خودت افتخار کن امیدوارم به تمام هدفات برسی ممنون از کتابراه که همچین اپی رو طراحی کرد
Maryam N
۱۴۰۰/۱۱/۵
سلام من یه مادر همیشه پر کارم. همیشه در ذهنم تمام کارهایی که باید انجام میشد رو تجسم میکردم حتی جایی یادداشت میکردم. اما کارهایی که به دلایلی به وقت دیگه‌ای منتقل میشد احتمال فراموشی داشت و اگه از زمان انجامش رد میشد افسوسش برام میموند. چطور من با این همه برنامه ریزی باید چیزی از دستم بره. این کتاب رو پیدا کردم. تمام برنامه هام رو کنار گذاشتم و سه روزه خوندم و از اول دی ماه تا آخرش انجامش دادم. انگار تکه گم شده حافظه‌ام رو پیدا کردم. عالی بود. اگه فرض کنیم بولت ژورنالهای آماده لباس شیک ویترین مغازه هاست و بولت ژورنالهای سایت خانم نجاری لباس سایز ایشون که به همسایزهای خودشون میخوره، بولت ژورنال من لباسی هست که با اندازه‌های من برش خورده و توی تن من پرو شده. خاص و کاملا اندازه منه
کاربر احمدزاده
۱۳۹۹/۹/۸
به کسانی که قصد مطالعه این کتاب رو دارن:
اول این که موضوع کتاب، یه روش برنامه ریزیه از روزانه تا برنامه‌ای برای کل زندگی.
روش پیشنهادی کاملا کاربردی و ساده هست، اما مسلما خوندن این کتاب به تنهایی معجزه یا تحولی ایجاد نمیکنه مگر این که آدم خودش اهل عمل باشه و برنامه‌اش رو اجرا کنه.
دوم اینکه و
کتاب میتونست خیلی خلاصه تر باشه، چون این کتاب، نظری علمی نیست، بلکه کاملا تجربی هست و این همه (حدود ۲۷۰ صفحه) جای صحبت نداشت.
سوم این که توی کتابراه کلا نمیشه جملات مهم رو هایلایت کرد. مگر کپی کنید و یا جایی یادداشت برداری کنید. این یکم سخت کار رو میکنه.
parisa padash
۱۴۰۰/۷/۲۴
تجربه شخصی من اینکه خیلی برنامه هام بهم ریخته بود همش سرم شلوغ بود نه زمان کافی داشتم و نه هیچکدوم از کارام انجام میشد و‌هیچ پیشرفتی توی زمینه‌های زندگیم نداشتم دلم میخواست یه زمانی داشته باشم کارای هنری که دوست دارم انجام بدم از این هرج و مرج بیرون بیام واقعا اعتماد به نفسم خیلی کم‌شده بود چون همش مجبور بودم بابت کارایی که عقب افتادهدیا خودمو سرزنش کنم یا از بقیه معذرت خواهی کنم اما الان همه چیز منظم و مرتب پیش میره زمان کافی دارم علاوه به کارای روزانه به کارای مورد علاقم میرسم و کلی خوشحالم ممنونم از کتابراه، راستی واسه کسایی که میخوان بولت ژورنال بسازن من پیشنهاد میکنم از بولت ژورنال‌های نقطه‌ای سایت خوب ناچو بگیرین و به سلیقه خودتون اونو بسازین.
Amir King
۱۴۰۰/۳/۵
انقدر متنش طولانی و حوصله سر بر هست و اینکه مثل فروشنده‌های بازار هزار بار از فوایدش میگه به جای اینکه بره سر اصل مطلب، خلاصه کتاب اینه که کارهای روزانتون رو خلاصه یادداشت کنید، وظایف آیندتون رو هم در تقویمش یادادشت کنید تا از یادتون نره، به نظر من اصلا ارزش وقت گذاشتن نداره. البته اگه کتابراه پیام دوباره من رو ثبت کنه، نمیدونم چرا وقتی از یک کتاب انتقاد میکنی نظرت ثبت نمیشه ولی وقتی بگی به به و چه چه سریع ثبت میشه!
بازم با تشکر از کتابراه که نسخه الکترونیکی کتاب‌ها رو با هزینه‌ای کمتر فراهم کرده
immortalartin immortal
۱۴۰۲/۱/۹
عالی بود و در این زمینه نقشه راه رو بهم داد
بعضی اوقات در زندگی روزمره وجود داره که شما نقشه راه رو گم میکنید
و برای رسیدن به هدف بد جور سر در گم و گیج میشید با شروع کردن فصل اول تا سوم کافیه تا استارت رو بزنید با خوندن نصف کتاب شما به مسیر برمیگردید و با کامل کردن کتاب میدونید که باید با خودتون
چطور کنار بیایید ولی اگر هدفتون کمال باشه که از نظر من اشتباهه بهتره اول روی خودتون کار کنید
در دنیای امروز کمال بی معنیه شاید بپرسید که چرا
فکرش رو بکنید با کمال چیزی جز تخریب خودتون نخواهید داشت
از نظر من یه برنامه‌ریزی خوب و حرکت در مسیر میتونه زندگیتون رو بی نقص کنه
و مطمئن باشید که روندی مثل هوش مصنوعی و تکنولوژی‌ خواه یا ناخواه سرعت پیشرفت رو ۱۰۰ برابر میکنه
Mamaj
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
خیلی کمکم کرد 🥲 باعث میشه اول از همه هدف هاتو انتخاب کنی و بعد پله به پله مراحل رسیدن به هدفت رو بالا بری با این روش، همچنین میتونی یادبگیری چجوری خلاصه نویسی یا تیتر نویسی کنی و همچنین برنامه روزانه، هفتگی، ماهانه یا حتی سالانه بریزی، با مثال‌هایی هم که‌زده کار رو راحتتر کرده و خیلی آسون میتونی و یه دفتر بولت ژورنال درست کنی به برنامه هات نظم بدی و انجامشون بدی، حتی انگیزه میگیری با روش بولت ژورنال و تنبلی رو کنار میزاری. اگه آدمی هستین که کارهارو به تعویق میندازین و نمیدونید چه جوری برنامه ریزی کنید و به کارهاتون نظم بدید، بولت ژورنال رو حتما حتما مطالعه کنید.
با تشکر از کتابراه
YASHAR
۱۴۰۲/۱/۳
خیلی وقتا حس میکنی داری تنبلی میکنی ولی شاید تنبل نیستی فقط انبوهی از اطلاعات یا کارهای انجام نشده داری که نمیدونی کدوم رو اول انجام بدی. حدود یک ماه زمان گذاشتم برای خوندن این کتاب و راه حل هاش تهش به یک نتیجه رسیدم اگر از این کتاب نتیجه گرفتی فقط بخاطر اینه که همه چی رو نوشتی ذهنت رو خالی کردی، و برای کسایی که قصد خرید یا خوندنش رو دارن توصیه نمیکنم. خوندن نوت برداری برای اجرای مطالب این کتاب چیزی حدود ۶۰ ساعت زمان میبره، بهتر اینه که هرکار انجام نشده یا اطلاعات و فکری که دارید رو بنویسید روی کاغذ بعد ببینید چقدر از چیزهایی نوشتید رو میتونید خط بزنید و اونایی که مونده رو به صورت منظم روزانه یا هفتگی بسته به نوع هدف انجام بدید.
بهار تربت نیا
۱۳۹۹/۳/۲۶
نسخه کاغذی این کتاب رو مطالعه کردم. یک کتاب فوقالعاده پیشنهاد میکنم حتما بخونید. این کتاب در زمینه برنامه ریزی هست. بعد از کتاب مدیریت زمان برایان تریسی میتونم به جرات بگم‌ی کتاب عالی
مشاهده همه نظرات 514

راهنمای مطالعه کتاب برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال

برای دریافت کتاب برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.