معرفی و دانلود کتاب آن انسان زیبای دیگر: راهنمای کوچینگ تحول آفرین زیبایی

عکس جلد کتاب آن انسان زیبای دیگر: راهنمای کوچینگ تحول آفرین زیبایی
قیمت:
۱۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آن انسان زیبای دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آن انسان زیبای دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آن انسان زیبای دیگر: راهنمای کوچینگ تحول آفرین زیبایی

شهلا منیعی در کتاب آن انسان زیبای دیگر با آموزش تکنیک‌هایی ساده به مخاطب می‌آموزد که چگونه ذهن و ظاهری زیبا داشته باشد. او در این کتاب درمورد مفهوم کوچینگ تحول‌آفرین حرف می‌زند و مسیر موفقیت را به افراد نشان می‌دهد.

درباره‌ی کتاب آن انسان زیبای دیگر

هر کار ما، هر کلام ما، و هر فکری که در ذهن ما می‌گذرد، هرچند کوچک، در جهان هستی ثبت می‌شود و اثری بزرگ دارد که شاید در همان لحظه آن را نبینیم، ولی دنیای ما را تغییر می‌دهد. پس باید مراقب تمام آن‌ها باشیم. ما تنها با تغییر چیزهای کوچک است که می‌توانیم تحولاتی بزرگ در زندگی‌مان پدید آوریم. تمام ما می‌خواهیم انسان‌های شادتر و موفق‌تری باشیم؛ این امری بدیهی است. اما باید با خود فکر کنیم که برای این هدف، چه تلاش‌هایی می‌کنیم؟ آیا حاضریم به یک‌باره کل نظام فکری‌مان را زیر سوال ببریم، آن را با خاک یکسان کنیم و بذر افکار جدیدی را بکاریم؟ برای انجام این کار نیاز به راهنمایی دلسوز و حرفه‌ای داریم که به ما بگوید چگونه و در چه مسیری خودمان را تغییر دهیم، کدام افکار را حفظ کنیم و کدام‌ها را دور بیندازیم. به‌این‌منظور، شهلا منیعی نویسنده‌ی کتاب آن انسان زیبای دیگر از تمام راه‌وروش‌هایی می‌گوید که منجر به تغییری شگرف در زندگی‌مان می‌شود و ما را به انسانی بهتر و زیباتر تبدیل می‌کند.

شهلا منیعی با تعریف مفهوم کوچینگ در زمینه‌ی زیبایی، به ما یاد می‌دهد که چطور در عرصه‌ی جسم و روح انسان زیبایی باشیم و به کسی تبدیل شویم که با خوبیِ خود، تمام نیکی‌های جهان را به سمت خود بکشانیم. او در این راه کوچ و منتور را معرفی می‌کند و ویژگی‌هایشان را برمی‌شمارد. حال این سوال به وجود می‌آید که اصلاً زیبایی چیست؟

شهلا منیعی توضیح می‌دهد که زیبایی را در هر چیزی می‌توان یافت و تعریف مطلقی ندارد. همان‌طورکه در کتاب آن انسان زیبای دیگر آمده: «زیبایی می‌تواند در هنر، موسیقی، سینما، یا یکی از ویژگی‌های انسان، حیوان، مکان و یا وسایل باشد و شاید بتوان آن را در کلام، افکار، یا حتی یک احساس و بسیاری چیزهای دیگر یافت. زیبایی از نظر هر شخص و در فرهنگ ملل مختلف بسیار متفاوت است و حتی معنای زیبایی در گذر زمان و تاریخ بسیار تغییر کرده است.» حالا با این معنای متکثر، چگونه می‌توان انسان زیبایی بود و زیبایی را به زندگی خود دعوت کرد؟

اول از هرچیز باید متوجه بود آنچه باعث جذابیت ما می‌شود، فقط زیبایی ظاهری نیست. در واقع عوامل بسیاری مثل افکار، شخصیت، رفتار، سخن گفتن، نحوه‌ی برقراری ارتباط، و به‌طورکلی مجموعه‌ای از فاکتورهای متفاوت موجب جذابیت و زیبایی ما به‌عنوان یک انسان می‌شوند که تقریباً همه‌ی آن‌ها قابل یادگیری هستند. هیچ‌چیزی به‌خودی‌خود، نه زشت و نه زیباست. زیبایی در واقع درون ما شکل می‌گیرد و ما با نگاه و ادراکمان به آن شکل می‌دهیم. این حسی نیست که واحد مشخصی داشته باشد و بتوان آن را اندازه گرفت. شهلا منیعی پس از پاسخ به این سوال که چرا اساساً ما باید زیبا شویم؟ به سراغ بررسی مفهوم زیبایی در اقوام مختلف می‌رود و در فصل بعدی کتاب، زیبایی را در عالم ذهن جست‌وجو می‌کند.

اگر آماده‌ی اتفاقی تحول‌آفرین در زندگیتان هستید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، کتاب آن انسان زیبای دیگر تألیف شده تا شما را در این راه یاری رساند. انتشارات پارسیان البرز این اثر را چاپ و منتشر کرده است.

کتاب آن انسان زیبای دیگر برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمام انسان‌ها کمک می‌کند تا زیبایی را در ظاهر و باطن خود بیابند و آن را پرورش دهند. مخاطبین کتب خودسازی و توسعه‌ی فردی از این اثر استقبال خواهند کرد.

در بخشی از کتاب آن انسان زیبای دیگر: راهنمای کوچینگ تحول آفرین زیبایی می‌خوانیم

در تمام مراحل زندگی‌ام همیشه دانشجو و مشغول آموختن بودم و حداقل هفته‌ای یکی دو روز در کلاس‌های مختلف شرکت می‌کردم. یادش به خیر! مادرم همیشه می‌گفت: «آخه تو کی درس خوندنت تموم میشه؟!» و من با خنده می‌گفتم: «مگه نمیگن ز گهواره تا گور دانش بجوی!» او با خنده می‌گفت: «پس کی میخوای زندگی کنی؟!» و من می‌گفتم: «خُب یادگیری زندگی منه دیگه ...» آن وقت، خنده‌ی شیرین و رضایتمندی را در چشمان زیبایش می‌دیدم!

در آن زمان اصلاً به این زمینه به‌عنوان یک کار نگاه نمی‌کردم و فقط علاقه و اشتیاقم نسبت به یادگیری مرا به عوالم تازه‌ای کشانده بود. از خودشناسی به عرفان‌ها و اندیشه‌های فلسفی شرقی از جمله عرفان هند، چین، ژاپن و ایران؛ از عرفان به مایندفولنس و مدیتیشن؛ و از آنجا به دنیای اسرار‌آمیز و پیچیده‌ی انسان‌شناسی!

خواندن کتاب‌های بی‌شمار، انجام تحقیقات بسیار، گذراندن دوره‌های آموزشی متعدد، و شاگردی استادان بزرگی که به‌خاطرشان اکثر اوقات باید سفرهای مختلفی می‌کردم، سال‌های زیادی از زندگی‌ام را در بر گرفت که به جرئت می‌توانم بگویم بخشی از بهترین سال‌های عمر من بود. زیرا شور و شعف من برای یادگیری در این اقیانوس بی‌انتها، پایانی نداشت. اما اکنون دیگر زمانش رسیده بود و احساس می‌کردم کاری را که با اشتیاق آغاز کرده بودم، شعله‌های آن رو به خاموشی‌ است و دیگر مداوای بیماران پوستی، فقط شغلم بود نه شوقم! احساسم به من می‌گفت: اکنون وقت تغییر است!

اما این بار نیز کائنات برنامه‌ریزی دیگری برای من طراحی کرده بود که پس از چند سال، حاضر و آماده پیشاپیش جلوی سرنوشت من ایستاد و خودش را به‌موقع در زمان و موعد معین نشان داد! بله، بار دیگر در نقطه‌ای از زندگی وقت تغییر بود.

فهرست مطالب کتاب

پیش سخن
طرز استفاده از این کتاب
چرا این کتاب را بخوانید؟
کمی با من آشنا شوید!
کوچینگ تحول‌آفرین زیبایی
آکادمی خرد زندگی
آیا آماده هستی؟
فصل اول: کوچینگ چیست؟
کوچ کیست و کوچینگ چیست؟
چه کسانی از کوچ یا مشاور کمک می‌گیرند؟
ویژگی‌های یک کوچ یا مشاور حرفه‌ای
کوچ یا مشاور خلاق
کوچینگ تحول‌آفرین چیست؟
منتور کیست و منتورینگ چیست؟
فصل دوم: کوچینگ تحول‌آفرین زیبایی
کوچینگ تحول‌آفرین زیبایی چیست؟
نقش کوچ تحول‌آفرین زیبایی
فصل سوم: زیبایی
زیبایی چیست؟
زیبایی از نگاه من
انسان در جستجوی زیبایی
چرا زیبا شویم؟
زیبایی درونی
زیبایی در اقوام و ملل مختلف
فصل چهارم: ذهن زیبا
ذهن زیبا چیست؟
تأثیرات افکار
قدرت جادویی ذهن
ذهن کوانتومی
سؤالات جادویی
رازهای ذهن زیبا
اهمیت سلامت روان
فصل پنجم: روح زیبا
روح زیبا چیست؟
اهمیت روح زیبا
آیا در مسیر روحی زیبا هستیم؟
رازهای یک روح زیبا
مراقبت از روح
فصل ششم: جسم زیبا
جسم زیبا چیست؟
تأثیر جسم زیبا در زندگی
تأثیر سبک زندگی، تغذیه و ورزش
رازهای جسم زیبا
تأثیرات غذا بر جسم و روح و ذهن
فصل هفتم: رفتار زیبا
رفتار زیبا چیست؟
رازهای رفتار زیبا
رفتارهایی که جذابیت را کم‌رنگ می‌کنند
اتیکت‌های رفتاری
کیمیاگر زندگی خود باشیم!
نسخه‌ی کیمیاگری
نقشه‌ی مسیر
زمان تصمیم‌گیری
یک پرسش مهم
پرسش‌های دیگر
راز دل
آخرین سخن
تقدیر و سپاسگزاری
ارتباط با ما
ماجرای نگارش این کتاب
فهرست منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آن انسان زیبای دیگر: راهنمای کوچینگ تحول آفرین زیبایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پارسیان البرز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات218
زبانفارسی
شابک978-622-7755-95-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های زیبایی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آن انسان زیبای دیگر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آن انسان زیبای دیگر

برای دریافت کتاب آن انسان زیبای دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.