معرفی و دانلود کتاب آموزش طبقه بندی شده حسابان (1) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک

عکس جلد کتاب آموزش طبقه بندی شده حسابان (1) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده حسابان (1) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده حسابان (1) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش طبقه بندی شده حسابان (1) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک

کتاب آموزش طبقه بندی شده حسابان (1) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک، منبعی سودمند برای کسب نمره‌های برتر در امتحانات است. امیرحسین مجوزی، نویسنده‌ی کتاب، پیش‌نیازهای لازمِ کتاب حسابان 1 را برای دانش‌آموزان مقطع یازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک شرح داده است.

درباره‌ی کتاب آموزش طبقه بندی شده حسابان (1) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک

کتاب آموزش طبقه بندی شده حسابان (1) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک، تمامی اطلاعات لازم برای کسب نمره‌های برتر را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. امیرحسین مجوزی، نویسنده‌ی کتاب، آزمون‌های جامعی را برای پایان نوبت اول و دوم سال تحصیلی در کتاب آموزش طبقه بندی شده حسابان گنجانده است. مجموعه‌ای از تمرین‌های متنوع تشریحی و چهارگزینه‌ای برای هر درس با پاسخ‌های کامل در این کتاب قرار دارد. نویسنده برای انتقال بهتر اطلاعات پیچیده‌ی درس حسابان 1، لحنِ آموزشیِ ساده‌‌ای را در این کتاب در نظر گرفته است. مثال‌های متنوعی در این کتاب وجود دارد تا دانش‌آموزان کاملاً در جریان مفاهیم درس حسابان 1 قرار بگیرند. قبل از هر درس، نویسنده‌، آموزش‌های پیش‌نیازِ لازمِ همان درس را در کتاب قرار داده است. این رویکرد، به دانش‌آموزان در درک بهتر مفاهیم آموزشی کمک می‌کند. نویسنده‌ی کتاب، زمان لازم و شیوه‌ی آموزش را نکته‌ای مهم در انتقال مفاهیم درسی به دانش‌آموزان می‌داند. کتاب آموزش طبقه بندی شده حسابان، با در نظر گرفتن مراحل مختلف یادگیری دانش‌آموزان تدوین شده است.

در گام نخست کتاب آموزش طبقه بندی شده حسابان، نویسنده به معرفی درس‌ها پرداخته است. دانش‌آموز در این گام قبل از ورود به بحث‌های آموزشی، موضوع‌هایی که قرار است در یک درس با آن‌ها روبه‌رو شود را مطالعه‌ می‌کند. نویسنده در این گام بخشی را به توضیح نقشه‌ی مفهومی درس‌ها اختصاص داده است. این توضیح، ذهن دانش‌آموز را برای مطالعه‌ی فصل پیش رو، آماده می‌کند. گام دوم کتاب آموزش طبقه بندی شده حسابان به درسنامه‌ای برای پوشش دهی تمامی زیرموضوع‌های درسی هر فصل اختصاص دارد. در این درسنامه، مبحث‌های سال گذشته نیز برای دانش‌آموز مرور شده است. مطالعه‌ی درسنامه‌ی کتاب آموزش طبقه بندی شده حسابان، دانش‌آموزان را برای انجام تمرین‌های امتحانی آماده می‌کند. در گام سوم این کتاب با تمرین‌های امتحانی روبه‌رو می‌شوید. طیف گسترده‌ای از انواع تمرین‌های جورکردنی، مسئله، درست - نادرست و کامل کردنی در این گام پیش روی دانش‌آموزان قرار گرفته است. با مطالعه‌ی این بخش، آموخته‌های دانش‌آموزان تقویت می‌شود. قسمتی از پرسش‌های این بخش، پاسخ‌نامه‌ای تشریحی دارد تا آمادگی دانش‌آموز برای آزمون‌های درسی سنجیده شود. نمونه‌ی سوال‌های امتحانی پایان فصل، در گام چهارم کتاب آموزش طبقه بندی شده حسابان گنجانده شده است. نقاط ضعف دانش‌آموزان با پاسخ به این پرسش‌های امتحانی مشخص می‌شود. امتحانِ این بخش،‌ بارم‌بندی دارد تا حس‌و‌حال آزمون‌های درسی پایان فصل در ذهن دانش‌آموز تداعی شود.

نویسنده‌ی کتاب آموزش طبقه بندی شده حسابان، این اثر را با هدف تشخیص تمایزهای فردی دانش‌آموزان تدوین کرده است. برای رسیدن به این هدف، آزمون چهارگزینه‌ای در گام چهارم کتاب قرار دارد. پرسش‌های این آزمون از آسان تا دشوار، سطح‌بندی شده‌اند. دانش‌آموزان با پاسخ به این پرسش‌ها برای آزمون‌های پیشرفت تحصیلی و کنکور آماده می‌شوند. ارتقا سطح علمی برای آمادگی بیشتر در آزمون‌های پایان نوبت، یکی دیگر از مهارت‌هایی است که با مطالعه‌ی کتاب آموزش طبقه بندی شده حسابان فرا می‌گیرید. نویسنده‌ی کتاب، برای جلوگیری از انباشت اطلاعات، امتحاناتی را در قالب چندین فصل در گام ششم این کتاب قرار داده‌اند. این آزمون‌ها، مطابق با بودجه‌بندیِ مطالب درسیِ امتحان‌های ترم مدارس تنظیم شده‌اند. انجام این آزمون‌ها، تسلط دانش‌آموزان در مطالب مختلف درس حسابان 1 مقطع یازدهم رشته علوم تجربی را افزایش می‌دهد. این آزمون‌ها بارم‌بندی شده‌اند تا محکی برای سنجش آموخته‌های دانش‌آموزان در طول ترم باشند.

نشر گل‌واژه، چاپ و انتشار کتاب آموزش طبقه بندی شده حسابان (1) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک را بر عهده داشته است.

کتاب آموزش طبقه بندی شده حسابان (1) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی دانش‌آموزان مقطع یازدهم رشته ریاضی فیزیک که می‌خواهند درس حسابان 1 را تما‌م‌‌وکمال فرا بگیرند و نمره‌ای درخشان در آزمون‌های تحصیلی و کنکور بیاورند، مخاطب اصلی کتاب آموزش طبقه بندی شده حسابان (1) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک به حساب می‌آیند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: جبر و معادله
درس 1: مجموع جملات دنباله‌های حسابی و هندسی
درس 2: معادلات درجه دوم
درس 3: معادلات گویا و گنگ
درس 4: قدر مطلق و ویژگی‌های آن
درس 5: آشنایی با هندسه تحلیلی
نمونه سوال امتحانی فصل 1
پاسخ‌نامه فصل 1
فصل 2: تابع
درس 1: آشنایی بیشتر با تابع
درس 2: انواع تابع
درس 3: وارون تابع
درس 4: اعمال روی توابع
نمونه سوال امتحانی فصل 2
پاسخ‌نامه فصل 2
فصل 3: توابع نمایی و لگاریتمی
درس 1: تابع نمایی
درس 2: تابع لگاریتمی و لگاریتم
درس 3: ویژگی‌های لگاریتم و حل معادلات لگاریتمی
نمونه سوال امتحانی فصل 3
پاسخ‌نامه فصل 3
آزمون نوبت اول
فصل 4: مثلثات
درس 1: رادیان
درس 2: نسبت‌های مثلثاتی برخی زاویه‌ها
درس 3: توابع مثلثاتی
درس 4: روابط مثلثاتی مجموع و تفاضل زوایا
نمونه سوال امتحانی فصل 4
پاسخ‌نامه فصل 4
فصل 5: حد و پیوستگی
درس 1: مفهوم حد و فرایندهای حدی
درس 2: حدهای یک‌طرفه (حد چپ و حد راست)
درس 3: قضایای حد
درس 4: محاسبه حد توابع کسری
درس 5: پیوستگی
نمونه سوال امتحانی فصل 5
پاسخ‌نامه فصل 5
آزمون نوبت دوم (1)
آزمون نوبت دوم (2)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش طبقه بندی شده حسابان (1) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات250
زبانفارسی
شابک978-600-337-373-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش طبقه بندی شده حسابان (1) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب آموزش طبقه بندی شده حسابان (1) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.