معرفی و دانلود کتاب آرامش روان: سفری به ماورای خویشتن

عکس جلد کتاب آرامش روان: سفری به ماورای خویشتن
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آرامش روان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آرامش روان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آرامش روان: سفری به ماورای خویشتن

کتاب آرامش روان سفری به ماورای خویشتن است. مایکل سینگر در این سفر ما را همراهی می‌کند. او به ما کمک می‌کند تا با طرح پرسش‌های وجودی، به دنبال پاسخ آن‌ها در تنها منبع معتبر، یعنی خودمان، بگردیم و این‌گونه به خویشتنِ حقیقی‌مان نزدیک‌تر شویم. این کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز مراقبه و مدیتیشن را یکی از راه‌های مؤثر خودآگاهی و حضور در لحظه‌ی حال می‌داند.

درباره‌ی کتاب آرامش روان

ما حقیقتاً که هستیم؟ هرگاه این سوال را از خودمان می‌پرسیم، جواب از ما دور و دورتر می‌شود. آیا ما بدن فیزیکی‌مان هستیم؟ یا مجموعه‌ی عواطف و افکار و عقایدمان؟ هربار به هر جنبه از خود فکر می‌کنیم، ابعاد بیشتری از وجودمان نمایان می‌شود. ما بسیار گسترده‌تر و عمیق‌تر از آنچه فکر می‌کنیم، هستیم. اما چطور می‌توان تمام این جنبه‌ها را شناخت و به حقیقت وجودی دست یافت؟ بی‌شک این مسیر پیچیده‌ای است که تنها طی نمودن آن، کار را دشوارتر می‌کند. مایکل سینگر (Michael Singer) یکی از معلمان معنوی است که به‌خوبی می‌تواند ما را در سفر به ماورای خویشتن همراهی کند. او در کتاب آرامش روان (Untethered Soul) تا حد ممکن سوالات وجودی‌ای را که فکر بسیاری از ما را به خود مشغول‌کرده است، پاسخ می‌دهد.

مایکل سینگر مدیتیشن و مراقبه را به‌عنوان ابزاری برای رسیدن به خودآگاهی معرفی می‌کند. زندگی در لحظه‌ی حال ما را به آگاهی نسبت به وقایع جاری زندگی پیرامون می‌رساند. وقتی غرق مراقبه می‌شویم، افکارمان متوقف می‌شوند. ما نسبت به این توقف آگاهیم، اما راجع‌ به آن فکر نمی‌کنیم، در واقع ما نسبت به این مسئله هوشیاریم که «فکر کردن ممنوع است». ما با مراقبه به جایی می‌رویم که در آن صلح، هارمونی و آرامش کامل برقرار است. مایکل سینگر این‌طور نتیجه می‌گیرد که اگر آرامش را زمانی تجربه می‌کنیم که افکارمان متوقف می‌شوند، پس بی‌شک، وجود ما وابسته به عمل اندیشیدن نیست.

معرفی و دانلود کتاب آرامش روان

سفر معنوی، تغییری دائمی است. برای رشد کردن باید یاد بگیریم همیشه پذیرای تغییرات باشیم. یکی از مهم‌ترین حیطه‌هایی که نیاز به تغییر دارد، چگونگی برخورد ما با مشکلات شخصی است. ما معمولاً تلاش می‌کنیم تا آشفتگی درونی خود را با حفظ خویشتن حل کنیم. تغییرات واقعی زمانی رخ می‌دهند که مشکلاتمان را به‌ عنوان عاملی برای رشد پذیرا باشیم.

در فصول پیش روی کتاب آرامش روان، سفر به منظور جست‌وجوی خویشتن آغاز می‌شود. در این سفر بیش از آنکه از فلاسفه و روان‌شناسان کمک بگیریم، به صاحب‌نظری رجوع می‌کنیم که در هر لحظه از هر روز، اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده که برای نتیجه‌بخشی به این تحقیق لازم و ضروی است؛ آن صاحب‌نظر، خود ماییم. فصول این کتاب، چیزی جز آیینه‌هایی برای دیدن خود از زوایای مختلف نیستند و از آنجایی که سفرمان، سفری درونی است، تمامی جنبه‌های زندگی‌مان را به کار خواهد گرفت. تنها کافی است مشتاق باشیم تا نگاهی صادقانه در طبیعی‌ترین و شهودی‌ترین شیوه به خودمان داشته باشیم.

کتاب آرامش روان از سوی انتشارات کهکشان دانش، با ترجمه‌ی مریم قربانی منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب آرامش روان

  • مایکل سینگر سنت شرق و غرب را به هم پیوند می‌زند تا در کتاب آرامش روان، نقشه‌ی راه موفقیت و رسیدن به زندگی معنوی را برایمان ترسیم کند. (Ray Kurzweil)
  • مایکل سینگر در کتاب آرامش روان، پله‌پله شما را به سفری اکتشافی به درون خویشتن می‌برد. (دیپاک چوپرا)
  • مایکل سینگر در کتابی شفاف و بدون زرق‌وبرق، جوهره‌ی آموزه‌های معنوی بزرگ را که طی قرن‌ها به دست آمده، ارائه می‌دهد. هر فصل از کتاب آرامش روان، یک مراقبه‌ی آموزنده است که نشان می‌دهد چگونه می‌توان هر گره را به زیبایی باز کرد تا روحمان به پرواز درآید. (IONS)

کتاب آرامش روان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال زندگی‌ در لحظه هستید، کتاب آرامش روان را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب آرامش روان: سفری به ماورای خویشتن می‌خوانیم

فرض کنید که خاری در دست شماست که مستقیماً به عصبتان خورده. وقتی که خار لمس شود، خیلی دردآور می‌شود. چون که اذیت می‌کند، خار مشکلی جدی است. خوابیدن سخت است چون شما روی آن غلت می‌خورید. نزدیک شدن به دیگران سخت است، چون ممکن است به خار دست بزنند. خار زندگی روزمره‌ی شما را برایتان سخت می‌کند. حتی نمی‌توانید برای پیاده‌روی به جنگل بروید، چون شاید به شاخه‌ها بخورید و خار اذیتتان کند. این خار علّت دائمی آشفتگی و پریشانی است، و برای حل این مشکل شما دو راه دارید.

راه اول این است که چون می‌دانید لمس خار با هرچیزی چقدر درد دارد، پس مانع هر نوع تماسی با خار شوید. راه دوم این است که چون لمس هرچیزی دردناک است، تصمیمتان این می‌شود که خار را در بیاورید. باورتان بشود یا نه، اثرات تصمیمی که می‌گیرید، آینده و ادامه‌‌ی زندگی شما را تعیین می‌کند. این تصمیم یکی از تصمیمات ساختاری سطوح مرکزی است که آینده‌ی شما را پایه‌ریزی می‌کند.

بیایید با انتخاب اول آغاز کنیم و ببینیم که چه تاثیری بر زندگی شما می‌گذارد. اگر تصمیم گرفته‌اید که از تماس هر چیزی با خار جلوگیری کنید، پس مادام‌العمر باید این کار را کنید. وقتی برای پیاده‌روی پا به جنگل می‌گذارید، باید مراقب شاخه‌ها باشید که به خار اصابت نکنند. از آنجا که در خواب غلت می‌زنید و خار را لمس می‌کنید، باید فکری هم به حال آن کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1: صدای درون سرتان
2: همدم درونی شما
3: شما چه کسی هستید؟
4: خودِ صادق (شفاف)
5: انرژی بی‌نهایت
6: رازهای قلب معنوی
7: ورای میل به انسداد
8: حالا یا رهایش کن یا سقوط کن
9: از میان بردن دردسر داخلی
10: سرقت آزادی برای روح
11: رنج، بهای آزادی است
12: خراب کردن دیوار
13: بسیار بسیار دور
14: رهایی از ثبات دروغین
15: مسیر شادی بی‌قیدوشرط
16: مسیر معنوی عدم مقاومت
17: عمیق به مرگ بیندیشید
18: راز راه معتدل
19: دیدگان دوست‌داشتنی خداوند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آرامش روان: سفری به ماورای خویشتن
نویسنده
مترجممریم قربانی
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات148
زبانفارسی
شابک978-622-7402-95-7
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آرامش روان

حیدر
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
این کتاب را قبلا مطالعه کرده بودم برای تسلط به افکار و شخصیت خیلی خوبه به شرط اینکه شرایطی را که گفته درون کتاب رعایت کنیم و مستمر باشد تا درون هر فرد نهادینه شود
نصرت دهقان دولتی
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
سلام به همه‌ی کتاب خوان‌های عزیز. کتاب ارامش روان کتاب خوبی هست و تا اخر بخوانید که برای رسیدن به آرامش به نکات خیلی خوبی اشاره کرده. و از بحران به راحتی رد میشوید.
Mr ahmad
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
دقیقا همان اطلاعاتی بود که لازم داشتم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب آرامش روان

برای دریافت کتاب آرامش روان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.