معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه پادکست گوش کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه پادکست گوش کنیم؟
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه پادکست گوش کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه پادکست گوش کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه پادکست گوش کنیم؟

آیا می‌دانید پادکست چیست و چگونه می‌توان به آن گوش کرد؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه پادکست گوش کنیم؟ با معرفی رادیوی اینترنتی یا همان پادکست، به شما یاد می‌دهد از طریق چه نرم‌افزارهایی به آن گوش کنید. این اثر جزو مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که همه آن‌ها از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه پادکست گوش کنیم:

طی سال‌های اخیر گوش کردن به پادکست به یکی از جذاب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین کارها برای هر سنی و هر فردی تبدیل شده است. پادکست‌ها موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهند؛ از موضوعات علمی، تاریخی، فلسفی، سیاسی و هنر گرفته تا داستان و روایات غیرداستانی که می‌توانید در پادکست‌ها گوش کنید.

از پادکست‌ها همچنین می‌توانید به عنوان منابع مفیدی برای کسب اطلاعات مختلف استفاده کنید. همچنین آن دسته از افرادی که وقت کافی برای مطالعه ندارند، می‌توانند پادکست‌هایی با موضوع کتاب یا هر موضوع دیگری را انتخاب کنند و در مواقع پیاده‌روی یا قبل از خواب به آن گوش کنند. این تکنولوژی شگفت‌انگیز به شما کمک می‌کند تا بتوانید با شرایط خود بهتر کنار بیایید و در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه پادکست گوش کنیم به شما کمک می‌کند در زمان‌هایی که وقتتان به بطالت می‌گذرد، چیزهای مفیدی یاد بگیرید. با شنیدن این فایل صوتی می‌توانید بهترین پادکست‌ها را بشناسید و با انتخاب پادکست مناسب سلیقهٔ خود به رشد و توسعه فردی دست یابید. اگر دوست دارید تغییرات واقعی در زندگی‌تان ایجاد کنید، شنیدن این فایل صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

در این مجموعه با ارزش فایل‌های صوتی زیادی وجود دارند که اطلاعات مهم و باارزشی در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کنند. ازجمله این موضوعات می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه فردی اشاره کرد. متخصصین مختلف ایرانی و خارجی تمام این کتاب‌ها را تالیف و ترجمه کرده‌اند که می‌توانید از بابت صحت و اعتبار آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

راهکارهای تاثیرگذاری که در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند، باعث ارتقای شما در حوزه‌های گوناگون می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از راهکارهای بیان شده در این فایل‌ها عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه پادکست گوش کنیم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید با پادکست‌ها آشنا شوید و با گوش دادن به آن‌ها عادت خوبی را در خود نهادینه کنید، این فایل صوتی به عنوان یک راهنما برای شما عمل خواهد کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه پادکست گوش کنیم می‌شنویم:

سال 2018 که آن را پشت سر گذاشتیم و وارد سال 2019 شدیم، پادکست‌ها متداول و البته استقبال از آن‌ها بسیار پرشورتر بود. در شبکه‌های اجتماعی، وبسایت‌ها، فروشگاه‌ها و همهٔ گوشه کنارهای فضای مجازی، ردپایی از پادکست‌ها به گوش می‌خورد و این مورد در مبحث آموزش کمی هم پررنگ‌تر بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
چگونه پادکست گوش کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه پادکست گوش کنیم؟
نویسنده
مترجممریم قریشی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه پادکست گوش کنیم؟

linda moohamadi
۱۴۰۱/۱۰/۲
این موضوع که برای این مقاله انتخاب شده بنظرم خوب نیست، بلکه باید بجای اینکه اسم این کتاب رو چگونه به پادکست گوش کنیم به اسم تکنیکهای گوش دادن به پادکستهای مفید رو انتخاب میکردین، چون من تصورم از عنوان کتاب این بود که چطور میتونیم پادکستهای مفید و مرتبط رو پیدا کنیم بعد از پیدا کردن پادکستهای مفید هست که این تکنیکها عملی میشه، پادکستها در کل مفید هستن، اما چگونگی سرچ کردن برای بهترین پادکست بنظرم خیلی مهمتره که باید تو این فایل صوتی حداقل یک اشاره بهش میشد که متاسفانه نشده است، اما در کل خوب بود، حداقل تکنیکهایی که ارائه داد رو میشه برای تمام کتابهای صوتی بکار برد.
Mohammad Habibi
۱۴۰۱/۹/۱۳
اصلا به درد بخور نبود
شیوا رضایی
۱۴۰۱/۹/۱
میتونست بهتر از این باشه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه پادکست گوش کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه پادکست گوش کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.