معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه در مصاحبه شغلی موفق شویم: راهکارهای مصاحبه شغلی موفق

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه در مصاحبه شغلی موفق شویم: راهکارهای مصاحبه شغلی موفق
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه در مصاحبه شغلی موفق شویم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه در مصاحبه شغلی موفق شویم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه در مصاحبه شغلی موفق شویم: راهکارهای مصاحبه شغلی موفق

یک مصاحبه‌ی شغلی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ شایان ساکی در خلاصه کتاب صوتی چگونه در مصاحبه شغلی موفق شویم؟ راهکارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید در جلسه‌ی مصحابه‌ی شغلی خود حضوری مؤثر و درخشان داشته باشید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه در مصاحبه شغلی موفق شویم

در یک مصاحبه‌ی شغلی ممکن است شما با چالش‌های متفاوتی روبه‌رو شوید. اما نباید اجازه دهید این چالش‌ها، هر چقدر هم که بغرنج باشند، شما را دچار استرسی غیرقابل‌کنترل کنند. چرا که استرس سبب می‌شود نتوانید خود را آن‌گونه که واقعاً هستید ارائه دهید. شایان ساکی با مجموعه مطالبی که در خلاصه کتاب صوتی چگونه در مصاحبه‌ی شغلی موفق شویم گردآوری و ترجمه کرده است، راهکارهای مفیدی را در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد.

در این مصاحبه‌ها معمولاً مهارت‌های نرم همچون متانت، شیوه‌ی حل مسئله و مواجهه با چالش و تعارض، نگرش فکری، مهارت‌های اجتماعی اولیه، توانایی در برقراری ارتباط با دیگران و همچنین تجربه و تحصیلات شما ارزیابی می‌شود. اما مسئله این است که همه‌ی این‌ها قرار است در مدت زمان کوتاهی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گیرند. بسیاری از مصاحبه‌ها علی‌الخصوص در مراحل اولیه زیر یک ساعت به پایان می‌رسند. پس شما فرصت کمی دارید و باید بتوانید در این موقعیت کوتاه و فشرده شِمای کلی و مبتنی بر واقعیتی از خود نشان بدهید.

فراموش نکنید که شما و مصاحبه‌کننده در یک جلسه‌ی گفت‌وگو قرار دارید، نه یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ یک‌طرفه. شما هم می‌توانید پرسش‌های خود را از طرف مقابلتان بپرسید. در گفت‌وگوست که تبادل اطلاعات و ایده‌های متقابل شکل می‌گیرد. فقط از طریق چنین گفت‌وگویی می‌توانید تعیین کنید که آیا شما و شغل جدید به‌خوبی با یکدیگر مطابقت دارید یا خیر.

گردآوری و ترجمه‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه در مصاحبه‌ی شغلی موفق شویم را شایان ساکی بر عهده داشته است. این اثر که در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا تهیه و منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه در مصاحبه شغلی موفق شویم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر یک مصاحبه‌ی شغلی مهم پیش رو دارید، این خلاصه کتاب صوتی می‌تواند موفقیت شما را در طول جلسه‌ی مصاحبه تضمین کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه در مصاحبه شغلی موفق شویم می‌شنویم

هر از چند گاهی علاوه بر تماس چشمی می توانید سر خود را به نشانه تایید تکان دهید. تایید کردن صحبت های طرف مقابل نشان می دهد که از مکالمه با آنها لذت میبرید و گفته هایشان را تصدیق می کنید.

البته در کنار گردن بیش تر سعی کنید با کلام این موارد را تایید کنید. حرکت سر تاثیر مثبتی در نظر داوران خواهد داشت. حتما از آن استفاده کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
چگونه در مصاحبه‌ی شغلی موفق شویم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه در مصاحبه شغلی موفق شویم: راهکارهای مصاحبه شغلی موفق
نویسنده
مترجمشایان ساکی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه در مصاحبه شغلی موفق شویم

جیران مهجوری
۱۴۰۳/۲/۲۰
کتابی کپسولی و خلاصه با کلی نکات کاربردی است. من در یک مدت کم گوش دادم و‌ رشد آن را گرفتم، بهتون واقعا پیشنهادش میدم.
غزل
۱۴۰۳/۲/۱۹
مختصر و مفید هست
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه در مصاحبه شغلی موفق شویم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه در مصاحبه شغلی موفق شویم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.