معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی معجزه مثبت اندیشی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی معجزه مثبت اندیشی
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی معجزه مثبت اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی معجزه مثبت اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی معجزه مثبت اندیشی

اگر دوست دارید شیوهٔ جدیدی برای نگرش خود در زندگی اتخاذ کنید، پاول مک کنا، متخصص رفتارشناس و نویسنده کتاب‌های خودسازی و خودیاری، در خلاصه کتاب صوتی معجزه مثبت اندیشی به شما کمک می‌کند با کشف الگوهای افکار منفی خود، نگرش و عادات خوب را جایگزین آن‌ها کنید.

درباره خلاصه کتاب صوتی معجزه مثبت اندیشی:

شاید در اطرافیان خود افراد بااستعداد زیادی را بشناسید که در هیچ یک از جنبه‌های زندگی‌شان نمی‌توانند موفقیت زیادی کسب کنند. این درست است که هرکسی در این جهان شایستگی کسب موفقیت‌های شغلی، اجتماعی و عاطفی را دارد. اما باید بدانید که راه صحیح رسیدن شما به موفقیت کدام است؛ در غیر این صورت با شکست مواجه می‌شوید.

دلیل بسیاری از شکست‌های شما در زندگی این است که در زمان بروز مشکلات قدرت تسلط بر احساساتتان را ندارید و درمورد آیندهٔ پیش رو تصورات اشتباهی در سر می‌پرورانید. یکی از مهم‌ترین نکات موفقیت این است که با احساسات منفی خود مبارزه کنید و کنترل کامل بر روی تفکراتتان داشته باشید.

پاول مک کنا در کتاب صوتی معجزه مثبت اندیشی (Paul McKenna's Positivity) که نسخه اصلی آن نیز به شکل صوتی (پادکست نویسنده) منتشر شده است، تکنیک‌ها و روش‌هایی را به شما معرفی می‌کند که با کمک آن‌ها بتوانید بر ذهن و احساساتتان تسلط کافی پیدا کنید. با شنیدن این کتاب صوتی و انجام راهکارهای ارائه شده در آن قادر خواهید بود با اعتمادبه‌نفس بیشتری افکار خود را هدایت کنید.

بسیاری از احساسات منفی مثل خشم، ترس و تنهایی می‌تواند شما را وادار به رفتارهایی کند که مستقیماً به شکست منتهی می‌شود. برای کنارگذاشتن احساسات و افکار منفی باید شیوهٔ جدید نگرش به زندگی را امتحان کنید. نویسنده در خلاصه کتاب صوتی معجزه مثبت اندیشی در قدم اول به شما یاد می‌دهد الگوهای منفی افکارتان را کشف کنید و بدانید دقیقاً در چه زمان‌هایی این افکار به سراغتان می‌آید. با دریافت این اطلاعات، می‌توانید به‌راحتی نگرش مثبت را جایگزین افکار سمی کنید.

مک کنا عقیده دارد مثبت‌اندیشی بر تمامی جنبه‌های زندگی ما مثل مسیر شغلی و روابط تأثیر دارد. سیستم مثبت‌اندیشی که او به شما ارائه می‌کند، با استفاده از آخرین تکنیک‌های روان‌شناسی ذهن شما را طوری برنامه‌ریزی می‌کند که به شکل اتوماتیک‌وار مثل یک برنده فکر کند و به سمت افکار و ایده‌های موفقیت‌آمیز پیش برود.

خلاصه کتاب صوتی معجزه مثبت اندیشی مناسب چه کسانی است؟

اگر قصد دارید در زندگی خود احساس شادی و موفقیت بیشتری داشته باشید، شنیدن راهکارهای ارائه شده در این کتاب کمک زیادی به شما می‌کند.

پاول مک کنا را بیشتر بشناسیم:

این سخنران، متخصص رفتارشناس و نویسنده کتاب‌های خودسازی و خودیاری در سال 1963 در لندن متولد شد. او تابه‌حال در سمینارهای موفقیت زیادی سخنرانی کرده و کتاب‌های پرفروش فراوانی نیز در حوزه تولیدات رسانه‌ای و موفقیت شخصی نوشته است. پاول مک کنا (Paul McKenna) همچنین در برنامه‌های تلویزیونی زیادی میزبان بوده و در زمینهٔ خودسازی، هیپنوتیزم، کاهش وزن و مدیتیشن صحبت کرده است.

از دیگر کتاب‌های وی می‌توان به «زندگی خود را در هفت روز تغییر دهید» و «اعتمادبه‌نفس فوری» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی معجزه مثبت اندیشی می‌شنویم:

ما توی دورهٔ جالبی زندگی می‌کنیم. دنیای ما هر روز داره تغییر میکنه. تغییرات تکنولوژی و علمی پیرامون ما با سرعت سرسام‌آوری در حال افزایشن. ما انسان‌ها از فواصل خیلی دور با هم در ارتباطیم. دنیای اطرافمون رو می‌گردیم و اونو تغییر میدیم. محاسباتی که انجامشون چندین سال طول می‌کشید، سفرهایی که چندین ماه زمان می‌بردن را حالا فقط توی چند ساعت انجام میدیم.

تکامل داره رخ میده و ما خیلی سریع داریم جلو میریم. همین الان توی عصر ارتباطات دیجیتالی زندگی می‌کنیم. دستگاه‌های فکس، تلفن و کامپیوتر و ماهواره همشون اجزای زندگی مدرن قرن بیست و یک هستند. اتفاقی توی یه گوشه از جهان میوفته و ما از گوشهٔ دیگهٔ دنیا اونو چند دقیقهٔ بعد توی صفحهٔ تلویزیون می‌بینیم.

سیستم‌های ارتباطی دنیا می‌تونه ذهن‌های مارو به هم مربوط کنه. دقیقا مثل اعصاب داخل یک مغز بزرگ و جهانی. ما در اوج تکامل خودمون قرار داریم. من معتقدم که مرحلهٔ بعدی پیشرفت بشر حرکت به خارج عصر ارتباطات و ورود به عصر جدیدیه که مردم منابع داخلی خودشون رو توسعه میدن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
14 دقیقه
فصل اول: چطور به احساسات خودتون مسلط بشید و مغز خودتون رو کنترل کنید
10 دقیقه
فصل دوم: اعتمادبه‌نفس
9 دقیقه
فصل سوم: چه تصوری راجع به خودتون دارید؟
13 دقیقه
فصل چهارم: تعیین اهداف
10 دقیقه
فصل پنجم: دیدگاه‌های باهوش‌ترین مردم به موفقیت / فصل ششم: چشم‌انداز موفقیت
10 دقیقه
فصل هفتم: جذب ثروت
7 دقیقه
فصل هشتم: ذهن سلامت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی معجزه مثبت اندیشی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی معجزه مثبت اندیشی

Narges Assadpour
۱۴۰۱/۶/۱۷
مطالب خلاصه چکیده و کاربردیه، خیلی راهکارهای خوبی توضیح داده، حتما یادداشت بردارید، دقیقا به همون خواستتون میرسید، قوانین ثروت رو خیلی عالی گفته
محمدرضا مهدی پور
۱۴۰۳/۲/۱۶
کاملا کلمات مفهوم و عالی بود
علیرضا مبینی
۱۴۰۱/۶/۱۵
جالب نبود. مطلب تا حدی قدیمی بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی معجزه مثبت اندیشی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی معجزه مثبت اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.