معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی سازماندهی خانه

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی سازماندهی خانه
قیمت:
۲۰,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سازماندهی خانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سازماندهی خانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی سازماندهی خانه

ممکن است شما به‌عنوان فردی هدفمند، برنامه‌ی منظمی برای کار و زندگی خود داشته باشید، اما مارک مک‌ کورمک در خلاصه کتاب صوتی سازماندهی خانه، به شما هشدار می‌دهد که باید بدانید اعضای خانواده‌تان قادرند برنامه‌ی شما را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار دهند. او در این خلاصه کتاب صوتی، شرایط لازم برای همراه کردن خانواده با خودمان در برنامه‌ها و اهدافمان را برمی‌شمرد و تلاش می‌کند برای هر یک از آن‌ها دستورالعملی کاربردی ارائه کند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی سازماندهی خانه

اگر احساس می‌کنید موقع آن رسیده که چند تغییر اساسی در روند زندگی خود و خانواده‌تان در خانه ایجاد کنید، باید بدانید که اولین شرط مهم و ضروری برای این کار، همراه کردن سایر اعضای خانواده است. مارک مک کورمک (Mark H. McCormack) در خلاصه کتاب صوتی سازماندهی خانه به شما کمک می‌کند تا برنامه‌های شخصی، کاری و خانوادگی خود را در حالتی ایده‌آل با هم هماهنگ کنید تا درگیری‌هایتان کمتر شود. این کتاب در واقع بخشی از کتاب راه و چاه موفقیت (Getting Results For Dummies) است.

نکته‌ی مهم دیگری که مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی سازماندهی خانه به آن اشاره می‌کند این است که به‌هیچ‌وجه نباید در خانه و بین اعضای خانواده همان نقشی را بازی کنید که در محل کار ایفا می‌کنید. پدر و مادر، خواهر و برادر، همسر و یا فرزندتان از شما انتظار دارند که خانواده‌ی آن‌ها باشید؛ نه رئیس یا همکارشان. بنابراین نمی‌توانید به آن‌ها دستور بدهید که برنامه‌ی خود را عوض کنند یا اینکه از آن‌ها انتظار برخوردهای دقیق و کاملاً منظم مثل کارمندان را داشته باشید. شما باید این توانایی را داشته باشید که با جلب مشارکت آن‌ها به برنامه‌های مطلوبتان نزدیک‌تر شوید.

«سوار کردن همه در قطار سازماندهی، سامان دادن پیرامون‌تان در خانه، هدفمند کردن هر فضایی در خانه، تنظیم برنامه‌ی خانوادگی و تعیین هدف‌های والا برای بچه‌ها» از مباحثی است که مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی سازماندهی خانه به آن‌ها پرداخته است. او علاوه‌بر تکنیک‌هایی که برای جلب موافقت اعضای خانواده مطرح می‌کند، به این نکته نیز اشاره می‌کند که در صورت موفقیت در جلب نظر اعضای خانواده‌تان، بهترین افراد را برای همراهی در کنار خود آورده‌اید. هیچ‌کسی بهتر از خانواده‌ی فرد قادر به همراهی با او نیست.

خلاصه کتاب صوتی سازماندهی خانه را نشر صوتی نوار با صدای سحر بیرانوند و براساس ترجمه‌ی سعید خاموش منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) شامل ده‌ها جلد کتاب در حوزه‌هایی بسیار متنوع است؛ از تکنولوژی، هنر، علم و روان‌شناسی گرفته تا مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان حوزه‌ای خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات و رویکردهای خود به مسائل را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند.

این مجموعه به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. امتیاز چاپ و نشر مجموعه کتاب‌های دامیز در ایران با انتشارات آوند دانش است. این انتشارات تابه‌حال جلدهای متعددی از این مجموعه را منتشر کرده که بعضی از آن‌ها به این ترتیب هستند: «بررسی علت‌ها و علائم بیماری»، «آموزش زبان چینی»، «آلزایمر و زوال عقل»، «زیست‌شناسی» و «مذاکره».

خلاصه کتاب صوتی سازماندهی خانه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر احساس می‌کنید به خانه که می‌روید کارهایتان از روال منظم و دقیق خود خارج می‌شوند و به دنبال راهی می‌گردید که خانه و خانواده‌ی خود را با اهدافتان همراه کنید، خلاصه کتاب صوتی سازماندهی خانه را از دست ندهید. این کتاب به علاقه‌مندان مباحث روان‌شناسی، موفقیت، برنامه‌ریزی و تغییر مثبت توصیه می‌شود.

با مارک مک کورمک بیشتر آشنا شویم

سال 1990، مجله‌ی ورزشی Sports Illustrated مارک مک کورمک را «قدرت‌مندترین چهره‌ی جهان ورزش» نامید. او شخصی است که به‌عنوان پیشگام بازاریابی در جهان ورزش شناخته می‌شود و با بنیان‌گذاری IMG، بزرگ‌ترین کمپانی نمایندگی ورزشکاران در سراسر کشورهای دنیا، جهان ورزش را متحول کرده است.

مارک مک کورمک سال 1930 در آمریکا متولد شد و سال 2003 از دنیا رفت. او یک نویسنده و حقوقدان آمریکایی بود که از تحصیلات و رشته‌ی خود در دنیای ورزش و بازاریابی استفاده می‌کرد. «هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی‌دهد» و «راه و چاه موفقیت» ازجمله کتاب‌هایی هستند که از مارک مک کورمک منتشر شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی سازماندهی خانه می‌شنویم

هیچ‌کس بهتر از افراد خانواده با عادات عجیب‌وغریب شما آشنا نیست. وقتی منظور و هدف خود را با آن‌ها در میان می‌گذارید، نظرشان را جویا شوید و به آنچه می‌گویند بادقت گوش دهید. نظرات آن‌ها به احتمال زیاد صادقانه و پیشنهادهایشان نیز مشخص خواهد بود.

اگر فردی پرمشغله، با برنامه‌ی روزانه‌ی فشرده هستید، چون همیشه اعتقاد داشته‌اید که طی روز، بیش از یک موجود بشری از شما کار برمی‌آید، خانواده‌تان شما را سر عقل خواهد آورد و پیشنهاداتی خواهد داد که چطور در این مورد خود را اصلاح کنید. به‌علاوه می‌توانید اطمینان داشته باشید که وقتی توقعات نامعقولی دارید، خانواده این موضوع را به شما تذکر می‌دهد. اگر خوب به حرف آن‌ها گوش دهید، می‌توانید از توصیه‌هایشان برای تعدیل و در نهایت تدوین طرح‌های سازماندهی‌تان استفاده کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
23 دقیقه
سازمان‌دهی خانه
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی سازماندهی خانه
نویسنده
مترجمسعید خاموش
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی سازماندهی خانه

Hoori
۱۴۰۲/۴/۱۲
در این کتاب به سازماندهی بر اساس پویایی خانواده، ساختاربندی خانه‌ی سازمان یافته، مدیریت برنامه خانواده و انتظار بیشترین بازده از فرزندان می‌پردازه.
برای بهبود نتایج، باید عادت‌های قدیمی را تغییر داد و همین تغییرات در سازماندهی خانه احتمال داره با برخورد اعضای خانواده روبرو بشه پس باید خانواده را
در اهداف و راهبردها سهیم کنیم و از آن‌ها نظر بخواهیم.
توصیه‌اش تشویق و دخالت دادن همه افراد خانواده است که منظورش همون کار گروهی هست.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی سازماندهی خانه

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی سازماندهی خانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.