معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود

آیا دوست دارید هرچه را که می‌خواهید داشته باشید و آن‌طور که می‌خواهید زندگی کنید؟ استر هیکس و جری هیکس با معرفی 22 راهکار عملی در خلاصه کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود این آرزو را برایتان محقق ساخته است. با شنیدن این کتاب قادر خواهید بود آرامش درونی خود را بازیافته و زندگی بهتری برای خود رقم بزنید.

درباره خلاصه کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود:

دنیای اطراف ما را ارتعاشات تشکیل داده‌اند. هرکسی و هر چیزی ارتعاش خاصی از خود ساطع می‌کند و توسط آن‌ها است که میزان انرژی در بدن ما تنظیم می‌شود. همهٔ این انرژی‌ها از سرمنشأ خاص خود گرفته شده‌اند و سرانجام به آن بازمی‌گردند که به آن «منبع انرژی» نیز می‌گویند. برای اینکه به چیزهایی که می‌خواهید برسید، باید به منبع انرژی هستی وصل شوید. اما این کار چطور ممکن می‌شود؟

استر هیکس و جری هیکس در کتاب بخواهید تا به شما داده شود (Ask and it is given) راه دسترسی به سرمنشأ هستی را به شما آموزش می‌دهند. کتاب حاضر شامل آموزه‌های «آبراهام هیکس» و نوارهای ضبط شده از نویسنده کتاب در طول 18 سال می‌شود. با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید بر روی افکارتان تسلط داشته باشید و به ندای درونتان گوش دهید تا بتوانید سرنوشت خود را در دست بگیرید.

دنیای مدرن انسان‌ها را از سرچشمهٔ انرژی دور کرده است. نویسنده در این کتاب به شما کمک می‌کند تا دوباره به منشأ هستی برگردید و با آن رابطهٔ عمیقی برقرار کنید. تنها در این صورت است که قادر خواهید بود بزرگ‌ترین ارتعاشات عالم را به سمت خود بکشید و به‌تمامی آرزوها و اهدافی که در سر دارید برسید.

کتاب حاضر، قانون جذب و نحوه استفاده از آن برای دسترسی به اهدافتان را به شما آموزش می‌دهد. با یادگیری راهکارهای ارائه شده در این کتاب قادر خواهید بود تا به قدرت عظیم الهی درونتان پی ببرید و به آن دسترسی پیدا کنید. کتاب بخواهید تا به شما داده شود، قدرت جذب ثروت را در شما افزایش می‌دهد و با کمک آن می‌توانید به‌راحتی به آرزوها و اهداف خود برسید.

نویسنده این موضوع را به شما یادآوری می‌کند که اگر به ندای درونتان گوش دهید و آن چیزهایی که می‌خواهید را از کائنات درخواست کنید، به نیازهای شما پاسخ داده می‌شود. هرکسی این حق را دارد که از فرصت زندگی‌کردن استفاده کند و کاری کند که همه چیز طبق میل او پیش برود و این توانایی را نیز داشته باشد که مشکلات را به‌خوبی حل کند.

اگر قصد دارید بفهمید واقعاً چه کسی هستید، چه کسی بوده‌اید و آینده‌تان به کدام سمت می‌رود، قانون جذب را وارد زندگی خود کنید و از تأثیرات شگفت‌انگیز آن بهره‌مند شوید. شما تنها خالق زندگی و سرنوشت خود هستید و تنها همین لحظه مهم است که همهٔ قدرت شما در آن نهفته است. فقط باید از قدرت پنهان خود در همین لحظه آگاه شوید و به قانون جذب باور داشته باشید.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود:

- این اثر یکی از قدرتمندترین کتاب‌هایی است که من تاکنون خوانده‌ام. به‌خاطر محتوای خاصی که دارد می‌تواند کل زندگی یک فرد را تغییر بدهد؛ این کتاب گنجی برای زندگی است. (نیل دونالد والش، نویسنده مکالمات باخدا)

- من ده سال است که طرفدار تعالیم ابراهیم هستم. آن‌ها بسیار به من و خانواده‌ام کمک کرده‌اند. (کریستین نورتراپ، نویسنده جسم زن، خرد زن)

- این یک کتاب عالی است! من و همسرم چندین سال است که از این تعالیم عمیق و فوق‌العاده کاربردی ابراهیم لذت می‌بریم. ما اعتماد داریم که شما نیز سود خواهید برد و آن را به همه دوستانمان توصیه می‌کنیم. (جان گری، دکتر و نویسنده کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی)

- شما خوشبختانه می‌توانید از تفکر کسانی که به طور دائم به منبع انرژی متصل هستند، استفاده کنید. علاوه بر این، کتاب به زبانی نوشته شده که به‌راحتی آن را می‌فهمید و می‌توانید فوراً آن را عملی کنید. (دکتر وین د. دایر، نویسنده کتاب نیروی قصد)

- تعالیم آبراهام هیکس، من را به اعتمادبه‌نفس، هدف و اشتیاق زندگی سوق داده است. من این ایده‌ها را به طور مداوم مطالعه می‌کنم و آن را به هرکسی که می‌توانم توصیه می‌کنم. نوشته‌های این کتاب از قدرتمندترین و تحول‌آفرین‌ترین مواردی هستند که من تاکنون دیده‌ام؛ آن‌ها را زندگی کنید. (آلن کوهن، نویسنده نفس عمیق زندگانی)

خلاصه کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود مناسب چه کسانی است؟

افرادی که قصد دارند از قدرت درون خود و کائنات آگاه شوند و در زندگی به موفقیت و شادی برسند، می‌توانند از راهکارها و نکات ارائه شده در این کتاب بهره ببرند.

با نویسندگان خلاصه کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود بیشتر آشنا شویم:

استر هیکس سخنران و نویسنده پرفروش آمریکایی در سال 1948 در در ایالت یوتای آمریکا به دنیا آمد. او به همراه همسرش جری هیکس (Jerry Hicks) در نوشتن و انتشار 9 کتاب با یکدیگر همکاری داشته‌اند و در سال 1986 مؤسسه «آبراهام» را تأسیس کرده‌اند. استر هیکس (Esther Hicks) با جری کارگاه‌های زیادی درمورد قانون جذب در این موسسهٔ خود برگزار کردند. وی همچنین در سال 2006 در نسخهٔ اصلی مستند مشهور «راز» حضور داشته است.

از جمله کتاب‌های دیگر هیکس می‌توان به «پول و قانون جذب»، «قانون جذب آبراهام» و «آفرینش والا» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود می‌شنویم:

حتماً براتون جای سواله که چرا هرکاری میکنین موفق نیستین. تنها دلیل این موضوع مرکز توجه شماست. شما روی چیزی متمرکز میشید که هیچ تمایلی به داشتن اون ندارید. اما همواره صدایی در پس‌زمینهٔ ذهنتون شما رو به طرف چیزهایی که نمی‌خواید یا از داشتن اون رضایتی ندارید هل میده. این صداها همون باورهای غلطی هستن که در طول زندگی دیگران در مغزتون فرو کردن. از این رو باید با سامانهٔ هدایت احساسات خودتون آشنا شید.

سامانهٔ هدایت احساسات نشون میده که شما میتونید با کمک قانون ثابت جاذبه به احساسات خودتون جهت بدید. قانون جاذبه همیشه همراه همهٔ انسان‌هاست و هرگز کسی رو فریب نمیده و دروغ نمیگه. این قانون دقیقا به ارتعاشات ارسالی شما پاسخ میده. قانون جاذبه میگه که در این دنیا چیزی وجود نداره که انسانی نتونه به اون دست پیدا کنه. شما به این دنیا اومدید که مهر بطلانی بر همهٔ نشدن‌ها و ناتوانی‌های این زندگی بزنید.

وقتی میتونید از هر جایی که هستید به آرزوهای خودتون برسید که دقیقا بدونید کجا قرار دارید. شما میدونید چی میخواید اما از موانعی که میتونن سر راهتون قرار بگیرن بی اطلاعید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
دربارهٔ کتاب
6 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
فصل اول: چیزهایی که فراموش کرده‌اید اما به یاد آوردنش خالی از لطف نیست
16 دقیقه
فصل دوم: با شناخت شما می‌توانید در هر چیزی هماهنگی ایجاد کنید
10 دقیقه
فصل سوم: فرستنده و گیرندهٔ اصلی ارتعاشات شما هستید
10 دقیقه
فصل چهارم: برای تبدیل شدن به انسانی شاد تنها به کمی پشتکار نیاز دارید
13 دقیقه
فصل پنجم: هر آنچه که از قبل می‌دانستید ارزشمند است تا به شما در تحقق تجربیات لذت‌بخش زندگی کمک کند
7 دقیقه
فصل ششم: امواج ارتعاشی شما قابل تغییر است
6 دقیقه
فصل هفتم: فاصلهٔ شما با خواسته‌هایتان تنها چند ثانیه است
16 دقیقه
فصل هشتم: بیست و دو روش برای بهبود نقطهٔ جاذبهٔ شما (بخش اول)
14 دقیقه
فصل نهم: بیست و دو روش برای بهبود نقطهٔ جاذبهٔ شما (بخش دوم)
18 دقیقه
فصل دهم: بیست و دو روش برای بهبود نقطهٔ جاذبهٔ شما (بخش آخر)
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود
نویسنده،
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود

s m
۱۴۰۱/۳/۱۹
کتاب خوبی بود، اگر می‌خواهید قدرت درون خودتان و جهان کائنات را بشناسید تا به موفقیت و زندگی شاد برسید، این کتاب به شما توصیه میگردد
در این کتاب یادمیگیرید که:
شما در فرآیند آفرینش شریک هستید. نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید این است که ناخواستنی‌ها باید وجود داشته باشند تا خواستنی‌ها مشخص از
شوند. برخی افراد اصرار دارند که این چنین جهانی درست نیست. جهانی درست است که ناخواستنی و موارد نامطلوب نباشد؛ آن‌ها خواهان جهانی هستند که تمام آن مطابق میل‌شان باشد. پاسخ ما به شما این است که قرار نیست که تمام تجربه این جهان را از سر بگذرانید، شما تنها باید به تجربه دلخواه‌تان تمرکز کنید و ناخواسته‌ها را نادیده بگیرید. به عبارت دیگر، تا وقتی ناخواسته وجود نداشته باشد، خواسته قابل تشخیص نیست. تا وقتی عنصر نامطلوبی به نام فقر نباشد، عنصر مطلوبی مانند رفاه قابل تشخیص نیست.
مشکل برخی افراد این است که فکر می‌کنند وارد جهانی ناقص شده‌اند و باید آن را درست کنند. چیزی در این جهان ناقص و بیهوده آفریده نشده و هرچیزی که هست باید باشد.
علی اسکندری
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
سلام به همه دوستان
نسخه کامل کتاب رو دارم و این نسخه میکرو را برای مرور سریع کتاب تهیه کردم و بسیار نسخه میکرو خوبیه و چیزی از قلم نیوفتاده و خوانش خوبی هم داره، من به این سبک کتاب فقط بخاطر حس و حال خوبی که میدن و اثراتی مثل مسکن دارن علاقه دارم بسیار جذاب هستن اما مدتی میشه که قصد دارم با دقت و
این تیپ از کتاب‌ها رو مطالعه مو به مو عمل کنم و ببینم آیا کار میکنه یا نه مرگ یبار شیون یبار و فعلا درحال مطالعه و تحقیق روی چند کتاب هستم که الحق بسیار جذاب و حال خوب کن هستن و این کتاب هم یکی از همان‌ها و جزو معروف‌ترین هاست، دوستان هرکتابی ارزشمنده ولی چیزی که اثر داره و واقعیه برای همه باید جواب بده و از یک قاعده و قانون همه گیر پیروی کنه نه اینکه بعضی نتیجه بگیرند و بعضی دیگر نه من خود شخصا نیت دارم یکبار برای همیشه تکلیفم را با این کتاب‌ها و تکنیک هایشان روشن کنم و اگر جواب ندادن این سبک کتاب‌ها و طرز دیدها به زندگی را بطور کل کنار میزارم، سپاس فراوان از کتابراه
فاطمه هاتفی کیا
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
بخواهید تا به شما داده شود دستورالعمل‌های کاربردی برای رسیدن به خواسته‌ها یتان را دارد هیچ آرزویی دست نیافتنی نیست برای رسیدن به آن‌ها باید روی ارتعاشات درونی‌تان به تسلط برسید چرا که احساسات منفی در تحقق رویاها اخلال ایجاد می‌کند بهترین روش برای رسیدن به سعادتمندی کنترل احساسات و افکارتان است کتاب
این بیست و دو روش برای دست یابی به رویا‌ها را بیان می‌کند
ترفند کیف پول خیلی جذاب بود در واقع روش من در خرج کردن؛ استفاده از پول تا ریال آخر بود اما این روش به من کمک بسزایی کرد
برای نظم بخشیدن هم بسیار کاربردی بود و به من کمک کرد بالاخره کار وقت گیر نظم بخشیدن را انجام دهم
احساس ارزشمند بودن، تفکرات مثبت، خلاق بودن و تقویت تخیل توصیه‌های گرانبهایی بودند
روش مراقبه یعنی پرو بال دادن و جان بخشیدن به رویاهایتان برای بالا بردن سطح ارتعاشات ذهنی هم بسیار در تمرکز کردن روی افکار مثبت قابل تامل است
در حقیقت باید مراقب خواستن‌ها و نخواستن هایتان باشید
میلاد کفشدوزی
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
عالی بود، هرکس قبل از مرگ حداقل یک بار باید این‌ کتاب رو بخونه..
در پیشگفتار این کتاب اینگونه نوشته که کتاب بخواهید تا به شما داده شود حاوی نکات و آموزش‌های ارزشمندیه که با خواندن آون‌ها می‌تونید ذهنتون رو برای رسیدن به آرزوهاتون سوق بدید. در مقدمه‌ی بخواهید تا به شما داده شود آومده که اگر هنوز و
آمادگی لازم برای پذیرش خواسته هاتون رو ندارید در ابتدا باور کنید که می‌تونید به هر آنچه میخاید برسید بعد کتاب ر‌و بخونید. در ادامه‌ی پیشگفتار کتاب به شما گفته میشه که اگر از درون آرزو رو باور کنید می‌تونید با خالق یکتا در جهت رسیدن به امیال و آرزوها همسو بشید.
استرهیکز نویسنده این کتاب اهل آمریکاست. او این کتابش رو با همکاری همسرش نوشته. او و همسرش، هر دو به نوشتن و آموزش کتاب‌های معنوی علاقه‌ی زیادی دارند. استروجری هیکز کتاب‌های زیادی نوشته. همچنین او در تولید راز که محصول سال ۲۰۰۶ میلادی بود نیز همکاری زیادی داشت. اگر کتاب راز رو دیده باشید یا فیلم اون رو خوانده باشید می‌تونید به این کتاب هم اعتقاد پیدا کنید. ناگفته نمونه که اثر گذاری تمامی این کتاب‌ها به باور شخصی خودتان مربوط میشه و هرشخص برایش به نحوی اثر می‌گذاره.
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۴/۲۵
یکی از ۲۰ کتاب تأثیگذاری هستش که من خوندم، نقد کامل کتاب بخواهید تا به شما داده شود: بعد از دو بار خوندن این کتاب من به همه میگم که: هر کس بیشتر کار کنه کمتر پول در مباره، نظر من بعد از خوندن این کتاب عوض شد، فهمیدم که انسان با ضمیر خودآگاه پولدار نمیشه، بلکه با ضمیر نیمه خودآگاه یا ناخودآگاه بعده پولدار میشه، خوندن این کتاب متوجه میشی که افکارت رو به چه سمت و سویی هدایت کنی.
استر هیکس در این کتاب فوق العاده تأثیرگذار به افرادی که هنوز به موفقیت یا ثروت یا خوشبختی دست نیافته اند، خلاصه میکه که نخواستی که پولدار نشدی، اگه میخواستی پولدار بودی و میگه که هیچ وقت برای خواستن دیر نیست.
محبوبه یارضوی
۱۴۰۰/۷/۱۰
کتاب فوق العاده‌ای هست من دونسخه متفاوت از این کتاب خریداری کردم وخیلی لذت برم
صدای گوینده رو‌هم خیلی دوست دارم وهرچی گوش میدم حس خوبی بهم‌میده زیبا و گویا بیان میکنن ایشون  اگر روی مطالبی که درکتاب هست تمرکز کنیم وسعی کنیم به کار ببریم فوق العاده اثر بخشی کتاب ‌وهدف نویسنده رو بهش پی میبریم فقط کافیست ازمطالب آموزش دیده استفاده کنیم به روشی که گفته شده
Solmaz abasy
۱۴۰۱/۴/۱۱
میکرو کتاب فوق العاده‌ای بود، پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید.
یاد میگیرین که با افکار منفی که به سراغتون میاد نجنگید، بلکه اونو با فکر مثبتی جایگزین کنید، در واقع هر انرژی و احساسی که به سمت کائنات میفرستید همون‌ها به سمتتون برمیگرده، چون قانون جذب همون چیزی را که شما بهش فکر میکنید و احساس میکنید رو بهتون میده. همچنین 22روش به شما اموزش میده که به هر آنچه در ذهن دارین واقعیت ببخشین.
مهریارخاموشی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
با سلام وتشکر از عوامل برنامه کتابراه. درمورد کتاب کمترین چیزی که بمن داده حس خوب در طول روز ودوم اینکه عزت وذلت دست خود خداست از خدا هرچیزی را با خلوص نیت بخواهی به تو می‌بخشد وقتی خداوند انسان را اشرف مخلوقاتش قرار داده بدون شک قدرت‌هایی در وجود انسان قرارداده که بتواند نیازهای خود رابرطرف کند. از خداوند شاکرم که من رو با قدرت راز آشنا کرد.
سعید
۱۴۰۱/۷/۱۶
وای این کتاب که عالی بود. من در تعجب هستم که چقدر اینا به خدا واقعا علاقه و اعتقاد دارند. بیشتر از من مسلمان. همه چی رو در ید قدرتمند خدا می‌دونه و میگه فقط باید ازش بخوای و اونم بهت میده. دقیقا همون آیه قرآن که می‌فرماید ادعونی استجب لکم. فقط باید واقعا بخوای. با تمام وجود و نه فقط کلامی. حتما گوش بدید. عالیه
آرش غفاری
۱۴۰۱/۱/۲۷
همانطور که از اسم کتاب مشخصه باید بخواهیم و درخواست کنیم تا به ما داده شود.
اما اینکه فقط بخواهیم و اصلا به رسیدن به آن چیزی که خواسته ایم ایمان و باور نداشته باشیم، مطمئنا بی فایده است و برای رسیدن به چیزی که میخواهیم باید طوری ایمان حاصل کنیم و اشتیاق داشته باشیم که انگار به آن دست یافته ایم.
بهاره فولادی
۱۴۰۱/۱/۱۲
هیکس از بهترین‌های قانون جذب است. این قانون در عین سادگی بسیار پیچیده است در این کتاب نکات کلیدی داده شده بخواهید تا به شما داده شود ولی مهمتر باور داشتن این قانون و هم فرکانس با آن خواسته بودن است. در آخر هم باید بگم راوی بسیار زیبا روایت کرده بود ولی این قبیل کتاب‌ها باید چندین بار گوش شود. ممنون از کتابراه
Sana Mikail majd
۱۴۰۰/۷/۲۷
گاهی چقدر ساده میتونیم به خواسته هامون برسیم وخودمون چقدر این کار رو پیچیده میکنیم این کتاب رو به همه کسانی که واقعا نمیدونن چرا به خواسته هاشون نمیرسن ومدام دراین فکر هستن که چرابعضیا اینقدر راحت همه چیز واسشون محیا میشه پیشنهاد میکنم خواندنش خیلی مفید وخالی از لطف نیست
miss alizade
۱۴۰۲/۲/۱
سلام، کتاب خوبیه برای اینکه دیدتون به زندگی تغییر کنه و خودتون و هر اونچه اطرافتون قرار داره رو با دید متفاوتی ببینید، برای سطح مبتدی متافیزیک خوبه، به قدرت درون خودتون پی میبرید و اگه واقعا مطالب کتاب رو جدی بگیرید چه بسا کلا مسیر زندگیتون عوض میشه.
تشکر از کتابراه
محمد پرماسی
۱۴۰۰/۱۲/۵
این کتاب سرشار از حال خوب، امید به آینده و... هر چیز که برای زندگی لازمه رو داره البته الفبای هر چیز که لازمه. گوش کردنش بطور خلاصه هر هفته لازمه. با آرزوی آرامش برای نویسنده، گوینده، و هر کسی که تو جمع آوری این کتاب دست داشته
علی مومنی کاظمی
۱۴۰۲/۶/۱۷
این کتاب یک شاهکار میباشد و واقعا اگر کسی به درک و اهمیت این کتاب پی ببرد تحول بزرگی در زندگی‌اش رخ خواهد داد و این منوط به چندین و چند بار مطالعه ان میباشد و هر چه بیشتر به فرایندها و راهکارهایی که ارائه میشود بیشتر عمل کنیم موفقتر خواهید بود
مشاهده همه نظرات 191

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.