نقد، بررسی و نظرات کتاب ریکی کامل - کارن فریزر

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
جان فورد
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
در حال مطالعه این کتاب هستم. اما تا اینجاش هم بهتر از کتابهای دیگه جزئیات را بیان کرده.
ظاهرا آنقدر کامل هست که استاد ارائه دهنده همسویی آن را تأیید و به آن ارجاع داده و خودش در آموزشهاش توضیح چندانی ارائه نداده و هر سؤالی که از او می‌پرسیم میگه لطفا کتاب ریکی کامل را با دقت مطلعه کنید!
تنها موردی که تا اینجا به آن برخوردم ترجمه‌اش است که بعضی جاها لنگ می‌زند. بجای همسویی کلمه هماهنگی رو بکار میبره و چند کلمه خشک مثل کارورز و همکار درمانی و از این قبیل، متن را بی روح و شبیه کلاسهای کمک‌های اولیه یا درس حرفه و فن قدیم کرده که قدری گیج کننده است و خواننده نقش‌ها رو با هم قاطی می‌کنه.
میدونم که چون نسخه صوتی کتاب رو نخریدم حق اعلام نظر ندارم. اولش می‌خواستم نسخه صوتی کتاب را بخرم اما با شنیدن نمونه و خواندن نظرات، نسخه مکتوب را ترجیح دادم.
همین حالت ماشینی و نچسب با شدت خیلی بیشتر در نسخه صوتی کتاب هم وجود داره که امیدوارم نسخه صوتی صمیمانه تر و آرامش بخشتر و دوست داشتنی تری برای این کتاب تهیه بشه. طوری که که با شنیدنش حالتی از مراقبه و لطافت و آمادگی برای جاری شدن ریکی در شنونده به وجود بیاد و نکته بسیار مهم اینه که بسیار مناسب است که فرد گوینده نریشن خودش با ریکی، همسو باشه.
با تشکر از زحمات دوستان در کتابراه.
هورناز جعفریه
۱۴۰۲/۹/۲۱
درود بر شما. بسیار کتاب عالی و کارآمدی هست برای عزیزانی که همسویی ریکی را از استاد خود گرفتند، حالا می‌توانند با خواندن این کتاب، روشهای موثر برای قرار دادن دستها بر روی نقاط مختلف، برای درمانهای مختلف را فرا بگیرند. شخصا مستر ریکی هستم، و این کتاب را برای بیشتر آشنا شدن خردجویانم با اصول اولیه ریکی توصیه میکنم. ریکی جهان بی پایان انرژی است؛ پس نباید انتظار داشته باشیم که یک کتاب بتواند تمام اثرات و قوانین و همچنین مراسم‌ها، توضیح دهد. و عزیزانی که همسویی ندارند، ابتدا باید همسو شوند و سپس می‌توانند از توضیحات این کتاب لذت ببرند. یکی از چندین کتاب عالی در رابطه با ریکی است. و قرار نیست در کتابها، سمبلها فاش شوند و یا آموزش داده شوند. قانون اول ریکی؛ سمبلها مقدس هستند. پس به دنبال یادگیری سمبلها نباشید در اینجا. بینظیر و عالی، سپاسگزارم از کتاب راه.
فرشید
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
پشیمان شدم از خرید این کتاب. صادقانه بگم هیچ آموزشی ندارن. فقط انگار داره معرفی از تاریخچه و یک دید کلی از ریکی میگه. اصلا آموزشی نیست. اگر دنبال آموزش هستین اشتباه من نکنید. ولی اگر میخواهید اطلاعات عمومی تون و دید گاه کلی راجع تاریخچه ریکی داشته باشید بدک نیست این کتاب.
فاطمه رنجبر
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
این کتاب جامع و فوق العاده است. در رابطه با انرژی درمانی به سبک ریکی به صورت شفاف و ساده نوشته شده.
Mehrbanoo .
۱۴۰۰/۸/۲۱
این کتاب بیشتر به درد کسایی میخوره که قبلاً دوره‌های ریکی رو دیدن و می‌خوان یه راهنما داشته باشم وگرنه به درد یادگیری ریکی نمیخوره
لوتوس مرداب
۱۴۰۱/۹/۲۸
من کتابهای زیادی رو درباره ریکی خوندم
و بنظرم این یکی از خوبها بود
Fatemeh Mousavi
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
بسیار کاربردی بود. حرکت‌های جدیدی رو یادگرفتم که کمکم کرد
Behnam Kashkouli
۱۴۰۱/۹/۲۴
خیلی عالیه... بخصوص برای کسی که میخواد بدون استاد شروع کنه... تشکر از کتابراه
Mahmoud Hoseinlar
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
نمیدانم چطور میشه بعضی مطالب رو هایلایت کرد
Yaghoub Eskandari
۱۴۰۲/۵/۱۶
کتاب خوبیه حتما مطالعه کنین، من که یواش یواش جواب میگیرم
سید احمد هاشمی نژاد
۱۴۰۱/۵/۲۷
متد خوزه سیلوا به روایتی دیگر
این کتاب نیز بسیار مفید است
ناهید علیپور
۱۴۰۱/۴/۲۸
بسیار عالیست سپاسگزارم از شما به خاطر نشر این کتاب🙏
Sam Esfandiari
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
یکی از بهترین آموزه‌ها بود