نظر محمد نکوئی فرد برای کتاب صوتی رستاخیز برند شخصی

رستاخیز برند شخصی
محمد ظهره وند
۱۳۹۸/۱۱/۰۱
تشکر از ثبت نظر شماو عذرخواهی بابت تاخیر در پاسخگویی. هدف از استفاده از مثالهای به نظر بنده روزمره، ملموس کردن هرچه بیشتر مطالب کتاب بود. از شما ممنونم که اینقدر دقیق کتاب را مطالعه کردید و برای استفاده دیگر دوستان چکیده نوشتید.
برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم
برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم
فصل دوم کتاب، درباره تفکر استراتژیک و نگرش سیستمی در توسعه برند شخصی بود. چرخه برندینگ (طراحی، انجام و بازخورد)، طراحی هویت درونی و بصری و برخی از منابع استراتژیک، بررسی شدند. جستارِ شناخت نقاط کلیدی، مرزی و اهرمیِ برند (با نگرش سیستمی) هم بسیار آموزنده بود.
فصل سوم، گذر از هفت خوانِ بُت پرستی:
پرستشِ شکم، شهوت، فرزند، پول، مقام، شهرت و بُت بزرگِ نفس، محدود کننده توسعه برند شخصی هستند.
نویسنده نمیگوید که اینها بد هستند، میگوید که زنجیر شدن به آنها خوب نیست!
نردبان خلق این ما و منی است عاقبت این نردبان افتادنی است. مولوی
فصل چهارم، گذر از جهان درونی.
نویسنده شناخت خود و تعیین تکلیف با درون را زیر بنای توسعه برند شخصی میداند و در این راستا این سه گام را پیشنهاد میدهد: ۱-شناخت ارزشهای پایه ۲-یافتن ماموریت زندگی ۳-دیدن چشم انداز.
چکیده فصل پنجم این بود که باید چهره بیرونی را هماهنگ و همراه با درونمایه خود توسعه دهید.
فصل ششم با یک داستان آغاز میشود که اهمیت تمرکز را نشان میدهد و در پایان کمی انگیزه افزوده، برای آغاز رستاخیز برند شخصی.
در این رشته توییت بیشتر درباره کتاب نوشته ام.