معرفی و دانلود کتاب صوتی یک شروع تازه: از همین امروز شخصیت جدیدت شروع میشه

عکس جلد کتاب صوتی یک شروع تازه: از همین امروز شخصیت جدیدت شروع میشه
قیمت:
۲۹۰۰۰ 14500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک شروع تازه: از همین امروز شخصیت جدیدت شروع میشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک شروع تازه: از همین امروز شخصیت جدیدت شروع میشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی یک شروع تازه: از همین امروز شخصیت جدیدت شروع میشه

کتاب صوتی یک شروع تازه: از همین امروز شخصیت جدیدت شروع میشه نوشته‌ی جول اوستین نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، مناسب تمام کسانی‌ست که می‌خواهند آغازی دوباره داشته باشند و رابطه خود را با خداوند سر و سامان دهند تا از این طریق به لذت، نعمت و آرامش همیشگی دست یابند.

درباره کتاب صوتی یک شروع تازه:

تنها چیزی که می‌تواند شما را در زندگی به موفقیت و کمال برساند، ارتباط با خداوند است؛ چرا که او بزرگ‌ترین منبع قدرت در جهان هستی به شمار می‌رود و اتصال شما به این قدرت لایزال می‌تواند سعادت ابدی را برایتان به ارمغان بیاورد. کتاب صوتی یک شروع تازه: از همین امروز شخصیت جدیدت شروع میشه (Fresh Start Study Guide) به شما آموزش می‌دهد که خداوند را در مرکز زندگی خود قرار دهید و این ارتباط را برای همیشه حفظ کنید تا بتوانید بنده‌ای شکرگذار برایش باشید.

این کتاب براساس تعالیم مسیحیت و اصول معنوی، به شما نشان می‌دهد که خداوند از هر فرصتی استفاده می‌کند تا موهبت‌ها و نعمت‌هایش را به سوی شما روانه کند. همچنین شما در دنیای امروز نیاز دارید به یک رشد معنوی برسید و ارتباط خود را پروردگار از دست ندهید.

جول اوستین به عنوان یک کشیش مسیحی آموزه‌‌های لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد و به شما یادآوری می‌کند که وقتی هر روز صبح از خواب بلند می‌شوید، درواقع یک شروع تازه دارید و می‌توانید از تمامی فرصت‌ها و نعمت‌های زندگی‌تان بهترین استفاده را ببرید و یاد و نام خداوند را نیز در تک تک لحظات‌تان فراموش نکنید.

کتاب صوتی یک شروع تازه به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به دنبال آرامش و برکت در زندگی خود هستید و می‌خواهید جنبه‌های معنوی خود را رشد دهید تا ارتباطی عمیق‌تر با پروردگار پیدا کنید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

جول اوستین را بیشتر بشناسیم:

نویسنده، سخنران و کشیش خندانی که خطبه‌های تلویزیونی‌اش در ایالات متحده حدود 70 میلیون بیننده در هفته دارد و بیش از 200 میلیون نفر دیگر در بیش از 100 کشور جهان به سخنرانی‌هایش گوش می‌دهند، کسی جز جول اوستین (Joel Scott Osteen) نیست.

هفت کتابی که تاکنون نوشته در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارند و بعضی از آثارش بیش از 200 هفته در صدر جدول قرار داشتند. همچنین در سال 2006 در لیست ده انسان تاثیرگذار جهان معرفی شد.

اوستین کشیش ارشد کلیسای لیکوود، بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان‌هاست؛ عنوان و مسیری که درواقع از پدرش سرچشمه می‌گیرد. او در زمان جوانی فکرش را هم نمی‌کرد که روزی این کار را انتخاب کند اما سرانجام پس از مرگ پدرش در سال 1999 جانشین او شد و از آن زمان تاکنون ظرفیت کلیسای لیکوود از 5000 نفر به 56000 نفر افزایش یافته است.

سبک موعظه و فن بیان این کشیش خندان آمریکایی منحصر به فرد است. او می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، بر خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و با ایمان تمرکز کند. اوستین سعی دارد اصول کتاب مقدس را به روش ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت بیاموزد.

جملات برگزیده کتاب صوتی یک شروع تازه:

- همیشه رویاهای بزرگ داشته باشین حتی می‌تونید رویاهای تازه‌ای هم بسازین در راه تحقق رویاهاتون به خدا تکیه کنید تا بتونین اون‌ها رو به واقعیت تبدیل کنید.

- برای دعا کردن وقت بیشتری در نظر بگیرین. دعا کنید که خداوند عیب‌های وجودی‌تون رو براتون نمایان کنه و مشکلاتتون رو با خدا در میون بذارین تا خودش شما رو به سمت کمال هدایت کنه.

- خداوند در متون مقدس فرموده که از رگ گردن به ما نزدیک‌تره. خداوند هیچ‌وقت ما رو ول نمی‌کنه پس هیچوقت ناامید نشین. خداوند ما رو به شجاعت و قدرت سفارش می‌کنه و از ما می‌خواد که در زمین از مظلومین دفاع کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی یک شروع تازه می‌شنویم:

قبل از هر کاری برای اینکه زندگی خوبی داشته باشین لازمه که خداوند رو در اولویت بذارین. در واقع خداوند و رضایت اون رو مهم تر از هر چیز دیگه‌ای بدونین. درسته که خداوند همه ی بندههاش رو دوست داره و به همه نعمت میده؛ اما کسانی که همیشه به یاد خدا هستن، نه فقط وقت غصه و مشکلات، جایگاه دیگه‌ای پیش خداوند دارند.

وقتی به خدا نزدیک باشیم و همیشه یادش رو در ذهن و قلب‌مون داشته باشیم، اون هم خواسته‌های ما رو قبل از اینکه بیانشون کنیم آماده می‌کنه. فقط کافیه برای دریافت کردن اون‌ها واجد شرایط باشیم. چطوری؟ با همیشه تشکر کردن و به یاد خدا بودن. همونطور هم که حضرت مسیح فرموده: «اول در پی ملکوت و پرهیزکاری خداوند باش تا همه چیز به زندگی تو سرازیر بشه».

به بیان ساده تر در پی نعمت نباش، بلکه در پی نعمت دهنده باش. در پی شهرت و پول و مسائل دنیوی نباش. در پی خدا باش. خداوند فرموده اگه طالب نعمت باشین بهتون نعمت میدم فقط کافیه خدا رو در راس هرم زندگی‌تون قرار بدین اون وقت می‌تونید بارش موهبت‌ها و نعمت‌ها رو ببینین. هر روز سعی کنید کتب مقدس رو مطالعه کنید و به اماکن مقدس برین.

این کار رو به عنوان عادت در خودتون پرورش بدین. در این صورت نتایج خوبی رو خواهید دید. پدرم وقتی پیر شده بود دیالیز میشد، اون هم یه روز در میون! گاهی از این کار خسته می‌شد و دلش می‌خواست کارهای دیگه‌ای انجام بده اما تو هر شرایطی هم که بود می‌رفت بیمارستان چون اگه نمی‌رفت زندگیش به خطر میفتاد. اون مجبور بود بره، چون انتخاب دیگه ای برای زندگی نداشت.

ما هم باید این طور عمل کنیم و از خدا پیروی کنیم. باید زمانی رو برای صحبت کردن با خدا مشخص کنیم. تحت هیچ شرایطی نباید از این زمان بگذرین، حتی اگه کلی کار روی سرتون ریخته باشه حتی اگه وضعیت‌تون به هم ریخته باشه. شاید هر روز نتونین، اما لازمه که هفته‌ای یه بار از نظر معنوی سیرآب بشین. دعا و راز و نیاز کردن برای روح هم بسیار مفیده و روح ما رو تغذیه می‌کنه.

همونطور هم که در کتاب مقدس نوشته شده خلوت کردن با خدا و راز و نیاز کردن با اون می‌تونه آرامش وصف ناپذیری در دل‌های ما ایجاد کنه. من توصیه می‌کنم صبح زود برای دعا کردن بیدار بشین. این بهترین راه برای مبارزه با یه روز شلوغ و پر مشغله‌ست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی
8 دقیقه
فصل اول: هشت کلید برای متصل ماندن به خدا - بخش یک
7 دقیقه
فصل اول: هشت کلید برای متصل ماندن به خدا - بخش دو
7 دقیقه
فصل اول: هشت کلید برای متصل ماندن به خدا - بخش سه
8 دقیقه
فصل اول: هشت کلید برای متصل ماندن به خدا - بخش چهار
9 دقیقه
فصل دوم: اصول تازه‌ای مشخص کن
12 دقیقه
نقش قربانی را بازی نکن
10 دقیقه
فصل سوم: با یاد و نام خدا آغاز کنید
9 دقیقه
تحمل کردن
12 دقیقه
سلامتی
10 دقیقه
فصل چهارم: داستان‌هایی برای کنترل افکار روزمره

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی یک شروع تازه: از همین امروز شخصیت جدیدت شروع میشه
نویسنده
مترجمامیر ابوالمعصوم
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۲۹۰۰۰ 14500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یک شروع تازه: از همین امروز شخصیت جدیدت شروع میشه

محمدرضا شیخ الاسلامی
۱۴۰۰/۱۱/۴
امروز چهارم بهمن ۱۴۰۰تولد سی سالگیمه و من این کتاب رو به خودم هدیه دادم، خریدم و الان که ساعت یک و چهل دقیقه بامداد چهارم بهمنه دارم گوشش میدم و تموم که شد میخوابم، فوق العاده است و خیلی برام الهام بخش بود، چند سال پیش استاد محمودمعظمی سمیناری برگزار کرد که من خریدمش و اونجا از بیولوژی موفقیت از بر گفت... تاثیر باورهای انسان ژنتیک... همون چیزی که توی فصل دوم این کتاب بهش اشاره شد... خلاصه این که هدیه خیلی خوبی به خودم دادم و خیلی خوشحالم... یادم میمونه که در شرایط سخت خداست که باهامون میمونه و سختی مشکلات همیشه به حدی هست که بتونیم تحمل کنیم...
خدایا شکرت که حواست بهم هست
درد و رنج‌ها رو به جان خواهم خرید و تلاش باشکوهی آغاز کرده‌ام که به لطف خدا نتایج بی نظیری نصیبم خواهد کرد
#14001104تولد سی سالگیم مبارک... 😎
الان تقریبا شد ساعت ۱: ۴۴بامداد
من ساعت ۷ونیم قراره به دنیا بیام🤠
شب بخیر☃️❤☃️
شمس تبریزی
۱۴۰۰/۲/۲۰
من عاشق جول اوستین هستم همه ی کتاباش تقریبا شبیه هم هستن اما من همشونو دارم کلا معتادم به گوش دادن به کتاب هایی که مثبت اندیشی رو بهمون یاد اوری میکنه مثلا وقتی که آدم تنهاس با وجود اینکه کلی آدمهای جور واجور دورمونه یا مشکلاتی داریم یا به هر دلیلی منفی و بی انگیزه یا افسرده اییم همین کتاب ها ما رو میتونه به راه برگردونه و بهمون بگه که همیشه خدا کنار ماست (چون در وجود هممونه) و بهمون یاد آوری کنه که هرگز نباید منفی بشیم و باید شاکر باشیم و قدر لحظه هامونو بدونیم و وقتی شاد باشیم و شاکر باشیم کم کم میبینیم همه چی حل میشه و به یک آرامش درونی میرسیم اون موقع است که اگه حتی عجیب ترین چیز ها رو بخوایید هم ممکن میشه پس عزیزانم بیایید همیشه شاد و شاکر و مثبت باشیم😍😘❤️🌹
نفیسه فلاحی
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
اولین کتاب صوتی که دارم نکاتشو یادداشت میکنم همینه هرچی از خوبی این کتاب بگم کم گفتم هشت نکته و کلید طلایی رو معرفی میکنه به همراه برنامه‌های عملی که مطالب کتاب رو از تئوری بودن خارج میکنه و به دنیای واقعی و زندگی وارد میکنن
اگه جول استون رو بشناسین میدونید که حرفهای انگیزشی خودشو با معنویت و خدا
همراه میکنه و حس فوق العاده‌ای به شنونده میده که با رهایی همراهه
خوندن این کتاب رو به همه پیشنهاد میکنم
و شنیدن همین کتاب رو با صدای مهبد قناعت پیشه گوینده توانا به تمام کسانی که به شنیدن کتابهای صوتی علاقه دارند پیشنهاد میکنم چون مشخصه که راوی، بسیار مسلط به مطالب کتاب و خیلی خوب میتونه با شنونده ارتباط برقرار کنه
از کتابراه عزیز هم خیلی ممنونم که این کتاب صوتی رو در اختیار ما قرار داد من از وقتی با کتابراه آشنا شدم ساعات مطالعه روزانه‌ام افزایش یافته و اینو مدیون کتابراه عزیزم هستم❤️❤️❤️
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
این یک کتاب تأثیرگذار و آن هم از نویسنده پرفروش نیویورک تایمز آقای جول استین مشهور می‌باشد و برای خوانندگانی مناسب است که میخواهند یک شروع دوباره داشته باشند. یعنی چه؟ یعنی اینکه: دوباره با خدای خود و معنویات ارتباط برقرار کنند و با شخصیت جدیدی که از خود می‌سازند از زندگی و حتی کار خود لذت ببرند، و حتی حمچنین به سوی خوشبختی حرکت کنند معنی کمال را مرحله به مرحله که مرحله اول شکرگزاری می‌باشند تا مرحله آخر که درک کامل خواسته‌ها و رسیدن به کمال معنوی می‌باشند، به بهترین نحوه ممکن درک کنند و یاد بگیرند که از زمان حال خود لذت ببرند و با شخصیت جدید خود زندگی جدیدی را شروع کنند. شاید خیلی از انسان‌ها بگویند که شخصیت فردی قابل تغییر نمی‌باشد، ولی تجربه و علم امروزه ثابت کرده است که بیش از ۸۰ درصد شخصیت انسان ذاتی نیست، بلکه اکتسابی است.
پس لحظه رو از دست ندهید و از خرید و مخصوصاً خواندن این کتاب زیبا که به نحوی جالب بر روی شخصیت تون تأثیر خواهد گذاشت لذت ببرید.
Leyla Kh
۱۴۰۱/۶/۷
کتابی فوق‌العاده آرام بخش وسرتاسر پراز یاد ونام خداست ونویسنده معتقد است اولین قدم برای بهره‌مندی از تمام ظرفیت وجودی‌تان این است که خدا را در مرکزیت زندگی خود قرار دهید، به این صورت که ارتباط خود را با خالق قوی‌تر، موثرتر و زیباتر کنید.
اعتماد و توکل دو نکته اساسی است که ریشه‌های شما را به خدا و
وصل می‌کند باعث می‌شود تا موفق شوید قدرتش را دریافت کنید و جان دوباره بگیرید، تا هر فکر و طرحی که برای شما دارد، به نتیجه برسد. کتاب صوتی یک شروع تازه از سه بخش تشکیل شده‌است. در بخش اول کتاب در مورد هشت کلید مهم صحبت می‌شود تا بتوانید به خداوند متصل بمانید و در سایۀ لطف و برکت او به زندگی‌تان ادامه دهید.
در بخش دوم، جول اوستین به شما کمک می‌کند تا با چیزی روبه‌رو شوید که اغلب به عنوان بزرگ‌ترین مانع اتصال‌تان به خداوند محسوب می‌شود، یعنی همان گذشته‌ای که برای شما و راه‌های جدید ارتباط با خداوند مانع ایجاد کرده‌اند.
در بخش سوم منبع ارزشمندی از بینش و خردورزی فراهم شده است تا با کشف آن به مهم‌ترین و بزرگ‌ترین منبع الهام در ارتباط با خداوند دست پیدا کنید.
Mahsa Mostofi
۱۴۰۱/۴/۹
وقتی این کتاب را می‌خوانی قلبت را برای آنچه خداوند هویدا می‌سازد، پذیرا کن. در بخش اول، دربارۀ هشت کلید اساسی صحبت می‌کنم تا بتوانی به خداوند متصل بمانی و در کمال برکت و لطف او زندگی کنی. در بخش دوم، به تو کمک می‌کنم تا با چیزی مواجه شوی که اغلب به‌عنوان بزرگ‌ترین مانع اتصال تو به خداوند به شمار که می‌رود؛ یعنی همان گذشته‌ای مانع تو و راه‌های جدید ارتباط با خداوند بوده است. در بخش سوم، با اشتیاق بسیار گنجینه‌ای از خردورزی و بینش را فراهم کرده‌ام که با کشف آن به بزرگ‌ترین و اساسی‌ترین منبع الهام در رابطه با خداوند دست خواهی یافت. تو می‌توانی با قدرت کلام پروردگار و وعده‌های او تمام نیازهای خود را برآورده کنی. فرقی نمی‌کند زندگی روزمرۀ تو چطور پیش می‌رود. باز هم وقت بگذار تا با خداوند خلوت کنی، به‌این‌ترتیب رابطۀ شما قوی‌تر می‌شود و می‌توانی از کمال برکت‌هایی که برای تو فراهم آورده است، بهره ببری!
رضا گودرزی
۱۴۰۱/۱/۶
یک شروع تازه مثل بقیه کتابهای جوئل آوستین همراه با امید و مثبت اندیشی و اعتماد و ایمان به خداست. بخشهای متعددی در کتاب هست که هر کدام به نوعی نگرش خاص آوستین را نشان می‌دهد. برای رسیدن به حقیقت و واقعیت لازم داریم به خدا. یک کشیش مسیحی که توانسته اطلاعات مذهبی را به شیوه روانشناسی انگیزش مطرح کنه و طرفداران زیادی به دست بیاره. میشه در زمانهای مختلف از دیدگاه‌های متفاوت کتاب بهره برد و این جزو نقاط مثبت کتاب هست.
با این وجود ایرادی که کتابهای آوستین داره اینه که با مطالعه اولین کتاب خط فکری نویسنده را درک می‌کنید و در کتابهای بعدی جذابیت کمتری را درک خواهید کرد این مشکل را از خیلی دوستان دیگر هم شنیدم. یعنی فرقی نمی‌کنه که کدام کتاب از نویسنده را شروع کنید مسئله از کتاب دوم به بعد هست که جذابیت کلام و مطالب افت محسوسی خواهد داشت.
به هر صورت بعنوان یک انسان امیدوار و خداشناس و تاثیرگذار لازم است که کتابهای نویسنده را مورد توجه قرار داد تا به نکات خاص این جذابیت اشراف پیدا کرد.
M Ta
۱۴۰۰/۱۱/۱
یکی از جذاب‌ترین راههای خواندن کتاب، شنیدن کتاب‌های صوتی است که من این راه را بسیار دوست دارم
کتاب‌های جول، کتاب‌هایی هستند که علاوه بر ارتقا زندگی مادی و معنوی این دنیا می‌تونه روح امونم هم ارتقا بده
ما در این دنیا وظیفه امون اینه که از روح و جسممون و ذهن امون محافظت کنیم و‌ یکی از راههای از و
محافظت روح جسم و ذهن مطالعه کتاب‌هایی هستند که به ما وظیفه امونو در این زندگی را یادآوری می‌کنن.
ممنونم بابت محبتتان و تلاشی که در راه ارتقا انسان‌های اطراف‌تان می‌نمایید و از خداوند رحمان سپاسگزارم که ما را برای بهتر شدن حمایت می‌کند و ما را در مسیر کمال قرار داده و از خداوند می‌خواهم که به شما هم نعمت‌های نیکو بدهد و عاقبت امورتان را عالی نماید و شادی، آرامش و سلامتی همراه همیشگی زندگی اتان باشد.
SoBhAn Rezaei
۱۴۰۰/۳/۹
صدای راوی اینقدر خوبه که اگه یه کتاب به اسم قورباغه میگه بع بع رو بهش بدهند براتون چهار اثر از فلورانس ترجمه میکنه. این راوی رو واقعا دوستش دارم، چنان در این کتاب میگه خدا من رو دوست داره که هرکسی از تنهایی در میاد و انگار همیشه حواس خدا بهمون هست. ممنونم از کتاب راه من حدود ۵۰ تا کتاب خریدم و زندگیم تغییر کرده احساس میکنم یه عمر خواب بودم و تازه از خواب بیدار شدم...
پ ش
۱۴۰۱/۲/۲۰
من این کتاب رو در ماه رمضان که رایگان گذاشته بودید دریافت کردم، پس ابتدا تشکر میکنم از اینکه این کتاب رو رایگان قرار دادید.
جول اوستین هم خودش کلام دوست داشتنی و دلنشینی داره و هم کتابهاش خوب هستن و ارزش حداقل یکبار خوندن رو دارن. با این حال دو تا نکته هست:
1-اول اینکه این کتاب یه مقدار شعاری و
تر از بقیه کتابهایی بود که من از جول اوستین شنیدم شاید از این جهت کمی هم تکراری بود برام.
2- دوم اینکه خیلی‌ها از گوینده این کتاب تعریف میکنن. حقیقتا صدا و بیانشون هم خوبه. ولی کاش در هنگام خوندن این کتاب، آوا و لحنشون رو کمی متعادلتر کنن و اینقدر مثل سخنرانی (با تبعیت و تأسی از خودِ سخنرانیهای جول اوستین) نخونن. این نکته خیلی مهمه چون من دارم کتاب گوش میدم و نه سخنرانی. خواهشمندم این رو حتما به گوششون برسونین تا کارشون که عالی هست، عالی تر هم بشه.
متشکرم.
Sogol Salami
۱۴۰۱/۱/۹
خب راجب این کتاب باید نظر متفاوتی بدم چون شبیه اکثر کتاب‌های که می‌خونیم نیست. البته باید توصیه کنم بقیه کتاب‌های این نویسنده هم خونده بشه و در نهایت شما به درک عمیق و جدیدی از زندگی می‌رسید. تو این کتاب به خیلی از سوال‌های توی دهنتون پاسخ داده میشه سوال‌های که بیشتر تو تنهایی از خودتون می‌پرسید. و شایدم اگر از آدم‌های دور و برتون بپرسید اون‌ها نتونم پایه درستی رو بهتون بدن. و در نهایت با خواندن این کتاب به آرامش متفاوتی می‌رسید. یک حس لذت درونی. جزو کتاب‌های هست که رشته کلام از دستتون نمیره اگر مقداری شو بعدا بخونید. پس اگر وقت ندارید یک کتاب رو همشو باهم بخونید توصیه میکنم این کتاب رو بخونید. در این حد که روزی یک ویسشخ رو بخونید. این طوری تا پایان یک ماه یک کتاب رو خوندید و بدون این که فکر کنید وقتتون رو زیاد گرفته. 💛
شهناز سحرخیز
۱۴۰۰/۱۲/۴
سلام دوستان خواستم یه خاطره خوب از اوستین بگم براتون. ‌ی شب تو اوج ناامیدی از همه جا اینستارو باز گردم اولین پستی که برام اومد یکی از جملات ایشون بود خیلی کوتاه (فقط یکبار به خدا اعتماد کن) اونقدر تکان دهنده بود برای من که همون لحظه اینستارو بستم ک با قلبی مملو از عشق به خدا از صمیم قلب بهش اعتماد کردم باورتون نمیشه فرداش چشمم رو باز کزدم اولیک نشانه‌ای که از خدا دیدم پولی بود که معلوم نشد از کجا بحساب من لومد خیلی جزعی بود ولی به من نشکن داد دوباره پس انداز گردن رو شروع کنم که بتونم اینده‌ای نچندان دورم رو بسازم و خیلی اتفاقات و نشانه‌های دیگه
بیاین یکبار برای همیشه و تا ابد به خدا اعتماد کنیم
دوستتون دارم
مصطفی عبدالملکی
۱۴۰۱/۱/۱
۱. اول که این کتاب روانشناسی زرد بوده و جز انحراف و شعار‌های پوچ و افکار واهی هیچ دستاورد و نتیجه‌ی عملی و منطقی ایی را برای مخاطب به ارمغان نمی‌آورد و از دوستان متمنی هستم که راجع به کتاب‌هایی با این محتوا دقت نظر و تحقیق بیشتری رو به عمل بیاورند.
۲. دوما که بیشتر از نیمی از جمعیت جهان به وجود و
خداوند اعتقاد ندارند با توجه به نوشته‌های این کتاب یعنی در این جمعیت آیا افراد موفق و کامیاب وجود نداشته و ندارند؟؟؟؟!!!!
۳. سوما اینکه در کتاب پاسخ‌های کوتاه به پرسش‌های اساسی که نویسنده‌اش دانشمند و فیزیک دان بزرگ استیون هاکینگ میباشد، از نظر علمی و محاسبات نجومی به کل وجود خداوند رو پدیده ایی غیر ممکن میداند و در این کتاب به اثبات این موضوع پرداخته است و به دوستانی که علاقمند به مطالعه این مسائل هستند یقیناً این کتاب را پیشنهاد میکنم و البته اینکه بنده خدایی نکرده قصد اهانت به اعتقاد هیچ دوستی را ندارم و تلاش کردم رویکرد علمی رو نسبت به موجودیت خداوند رهنمود بشوم، با تشکر از عوامل کتابراه⚘
amir a
۱۳۹۹/۱۱/۵
اصلا شنیدن کتاب‌های جول اوستین با صدای اقای قناعت پیشه عزیز یه صفای دیگه داره. ممنون از این که نسخه صوتی این کتاب فوق العاده رو اماده کردید. به همه دوستان توصیه می‌کنم گوش کنن و لذت ببرن.
S M
۱۴۰۱/۱/۲
کتاب خیلی آرامش دهنده‌ای که هر از گاهی به ما راجب خیلی از چیزهایی که تو زندگی یا فراموششون کردیم و یا بهشون بها میدیم تلنگر میزنه. فراموش شده‌ها مثل خدا. این کتاب بشدت میتونه رابطه‌ی ما رو با خدا قوی کنه. با راه کار‌هایی که میده و خوب چی از این بهتر.... و چیزهایی که بهشون بها میدیم مثل افکار منفی و که مدام تو ذهنمون جولان میدن ماهم نمیتونیم از ذهنمون بیرونشون کنیم در حالی که میدونیم مخرب هستن ولی خوب نمیتونیم از پسشون بر بیایم.
این کتاب یادمون میندازه همیشه یه رفیق مشتی کنارمون هست که میتونیم بهش تکیه کنیم و اگر رابطمون رو باهاش قوی و مستحکم کنیم دیگ نه فکر منفی تو ذهنمون هست نه کلام منفی در زبانمون.....
به هیچ وجه این کتاب و از دست ندین.
مشاهده همه نظرات 859

راهنمای مطالعه کتاب صوتی یک شروع تازه: از همین امروز شخصیت جدیدت شروع میشه

برای دریافت کتاب صوتی یک شروع تازه: از همین امروز شخصیت جدیدت شروع میشه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.