معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن

عکس جلد کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن
قیمت:
۱۲۷۰۰۰ 63500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن

چگونه می‌توان به یک زندگی خوب دست یافت و به روشی صحیح زیست؟ رولف دوبلی در کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن، روش‌های عملی و کاربردی را با کمک علوم فلسفه، روانشناسی و اقتصاد به شما معرفی می‌کند که براساس آن‌ها می‌توانید کیفیت زندگی خود را به میزان کافی بالا ببرید.

درباره کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن:

آیا می‌دانید یک زندگی خوب چگونه است؟ چطور باید زندگی کرد تا آن را یک تجربه خوب دانست؟ آیا سرنوشت در تعیین کیفیت زندگی ما نقشی ندارد؟ آیا پول داشتن به معنی زندگی خوب است؟ آیا ما باید مرتب به دنبال شادی و خوشبختی باشیم و از غم‌ها و ناراحتی‌ها دوری کنیم؟

این سوالات ممکن است در ذهن هر یک از شما مطرح شده باشند. اما در بیشتر اوقات پاسخ روشن و شفافی به این سوالات داده نمی‌شود. دلیل این موضوع هم این است که ما همیشه به دنبال یک اصل واحد برای همه هستیم. اما باید گفت هیچ راه یگانه و منحصربه‌فردی برای رسیدن به خوشبختی برای همه وجود ندارد.

رولف دوبلی، نویسنده پرفروش و تاجر موفق، راه جدید و ساده‌تری برای رسیدن به خوشبختی پیدا کرده و آن را به شما معرفی کرده است. او در کتاب هنر خوب زندگی کردن (The Art Of The Good Life) شما را با ابزارهای ذهنی آشنا می‌کند که با بهره‌گیری از آن‌ها تفکراتتان به کلی دگرگون می‌شوند. اگرچه باید گفت صرف آشناشدن با این ابزارها به شما کمک نمی‌کند که زندگی خوبی داشته باشید؛ بلکه باعث می‌شود عملکرد بهتری داشته باشید.

نویسنده عقیده دارد خوب زندگی کردن واقعا یک هنر است که هرکسی آن را بلد نیست و برای یادگرفتن آن باید وقت گذاشت. کتاب حاضر با همان سبک و ساختار کتاب قبلی نویسنده یعنی «هنر شفاف اندیشیدن» نوشته شده که موضوع آن نیز شامل مطالبی از زندگی روزمره می‌شود. او در کتاب پیشین خود در تلاش است تا خطاهای شناختی را توضیح دهد. اما در این کتاب راهکارهایی را برای داشتن زندگی خوب ارائه کرده است.

ممکن است نکاتی را که در کتاب مطرح می‌شوند، بلد باشید؛ اما تنها آگاه بودن کافی نیست و استفادهٔ صحیح و به جا از این نکات در زندگی روزمره اهمیت خیلی بیشتری دارد. به عقیدهٔ دوبلی مغز انسان نسبت به سرعت مدرنیته سرعت کمتری دارد و این موضوع باعث شده خطاهای زیادی در زندگی مرتکب شود.

با شنیدن کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن به این آگاهی می‌رسید که چیزهایی را که برای داشتن یک زندگی خوب نیاز است، در درونتان دارید. کتاب حاضر شامل 52 فصل می‌شود که در هر یک از آن‌ها یکی از ابزارهای ذهنی برای داشتن یک زندگی خوب معرفی شده است. لازم به ذکر است نویسنده در این کتاب ارجاعات زیادی به آموزه‌های «وارن بافت» سرمایه‌گذار و کارآفرین معروف آمریکایی داشته است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن:

- رولف دوبلی در این کتاب غذایی با کیفیت برای روح شما ارائه کرده است. بسیار الهام‌بخش، سرگرم‌کننده و درخشان. (کریستوف فرانتس - کارآفرین و مدیر ارشد اجرایی آلمانی)

- آیا شما باید این کتاب را بخوانید؟ قطعا. این کتاب بسیار سرگرم کننده است و مقدمه‌ای اساسی برای ماهیت تفکر انسان ارائه می‌دهد. (Roland Berger)

- پر از بینش! هر کسی که از افتادن مداوم در تله‌های ذهنی خسته است، باید این کتاب را بخواند. (پروفسور آیرس بونت - اقتصاددان رفتاری سوئیسی)

- این کتاب تفکر شما را تغییر خواهد داد. (دانیل گلدشتاین - روانشناس شناختی آمریکای)

- رولف دوبلی یکی از بهترین ذهن‌های اروپا را دارد. (مت ریدلی - عضو آکادمی علوم پزشکی)

- آثار رولف دوبلی آموزنده و قابل دسترس هستند. در عصر جاهلیت‌های مشهور، او یک روشنفکر واقعی است. (لو مارینف - استاد فلسفه و مطالعات آسیایی)

- رولف دوبلی یک ترکیب‌کننده ایده‌آل از ایده‌ها است. او با شوخ طبعی، ظرافت و دقت، علم و هنر را در جستجوی لذت بخش خردمندی در هم می‌آمیزد. (جاشواً گرین – عصب‌شناس و فیلسوف آمریکایی)

کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید خوب زندگی کنید و در زندگی شخصی و کاری خود تغییر و تحول ایجاد نمایید، شنیدن این کتاب تاثیرگذار و الهام‌بخش برایتان مفید خواهد بود.

رولف دوبلی را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و فیلسوف سوئیسی مدرک دکترای فلسفه‌اش را در سال 1995 از دانشگاه سنت گالن دریافت کرد و از همان دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. او شهرت اصلی‌اش را به دلیل نوشتن کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» کسب کرد و مورد توجه مخاطبان زیادی در سراسر جهان قرار گرفت. رولف دوبلی (Rolf Dobelli) همچنین شرکت‌ها و انجمن‌های زیادی را بنیانگذاری کرد و به همین سبب در دنیای اقتصاد و فلسفه او را فردی برجسته می‌دانند.

در بخشی از کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن می‌شنویم:

در سال 1939 و اندکی پس از حملهٔ آلمان به لهستان و آغاز جنگ جهانی دوم، انگلیس سربازاشو به اون سوی کانال مانچ اعزام کرد. هدف اونا حمایت از فرانسه در جنگ قریب الوقوعش با آلمان بود. یه سال بعد در می‌ 1940، سیصد هزار سرباز بریتانیایی داخل و اطراف دانکرک، شهری بندری در شمال فرانسه مستقر شده بودند.

در همان ماه نیروهای آلمانی به بلژیک و هلند حمله کرده و در حال حرکت به سمت فرانسه بودن. چند روز بعد نیروهای بریتانیایی خودشونو در محاصرهٔ دشمن دیدن. دیر یا زود آلمانی‌ها اونارو سلاخی میکردن. وضعیت کاملا ناامیدکننده بود. یه افسر انگلیسی سه کلمه به لندن تلگراف کرد: «اما اگر نه.»

سوال: چطور این سه کلمه رو تفسیر می‌کنید؟ یه نفر که با انجیل آشنا بود، چیزی که در اون روزا بدیهی فرض میشد، در کسری از ثانیه متوجه منظور این سه کلمه میشد. این سه واژه از کتاب عهد عتیق دانیال 183 هستن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
4 دقیقه
مقدمه مترجم
4 دقیقه
پیشگفتار
10 دقیقه
بخش یک: حسابداری ذهنی
9 دقیقه
بخش دو: هنر ظریف اصلاح
9 دقیقه
بخش سه: میثاق
9 دقیقه
بخش چهار: تفکر جعبه سیاهی
9 دقیقه
بخش پنج: اثر معکوس
9 دقیقه
بخش شش: هنر منفی خوب زندگی کردن
9 دقیقه
بهش هفت: لاتاری تخمدانی
10 دقیقه
بخش هشت: توهم درون‌نگری
10 دقیقه
بخش نه: تلهٔ روراستی
8 دقیقه
بخش ده: پاسخ منفیِ پنج ثانیه‌ای
9 دقیقه
بخش یازده: توهم تمرکز
9 دقیقه
بخش دوازده: چیزهایی که می‌خرید اثری از خودشان به جا نمی‌گذارند
10 دقیقه
بخش سیزده: پولِ گورِ بابات
9 دقیقه
بخش چهارده: دایرۀ شایستگی
10 دقیقه
بخش پانزده: راز پافشاری
10 دقیقه
بخش شانزده: سرکوب‌ ندای درون
9 دقیقه
بخش هفده: زندان خوش‌نامی
10 دقیقه
بخش هجده: توهم پایان تاریخ
9 دقیقه
بخش نوزده: معنای کوچک‌تر زندگی
10 دقیقه
بخش بیست: دو خودِ شما
9 دقیقه
بخش بیست و یک: بانک خاطره
10 دقیقه
بخش بیست و دو: داستان‌های زندگی دروغ‌اند
8 دقیقه
بخش بیست و سه: خطای مرگ خوب
9 دقیقه
بخش بیست و چهار: ورطهٔ ترحم به خود
9 دقیقه
بخش بیست و پنج: لذت‌گرایی و خوشبختی
9 دقیقه
بخش بیست و شش: دایرۀ شان/ قسمت اول
10 دقیقه
بخش بیست و هفت: دایرۀ شان/ قسمت دوم
9 دقیقه
بخش بیست و هشت: دایرۀ شان / قسمت سوم
10 دقیقه
بخش بیست و نه: کتاب نگرانی‌ها
8 دقیقه
بخش سی: آتشفشان نظرات
10 دقیقه
بخش سی و یک: قلعهٔ ذهنی شما
9 دقیقه
بخش سی و دو: حسادت
10 دقیقه
بخش سی و سه: پیش‌گیری
9 دقیقه
بخش سی و چهار: عملیات آرامش فکری
9 دقیقه
بخش سی و پنج: تلهٔ تمرکز
9 دقیقه
بخش سی و شش: طبق قاعده؛ کمتر بخوانید، اما دوبار بخوانید
9 دقیقه
بخش سی و هفت: تلهٔ تعصب
9 دقیقه
بخش سی و هشت: تفریق ذهنی
8 دقیقه
بخش سی و نه: نقطۀ حداکثر تأمل
8 دقیقه
بخش چهل: پا در کفش دیگران
8 دقیقه
بخش چهل و یک: توهم تغییر دنیا / قسمت اول
9 دقیقه
بخش چهل و دو: توهم تغییر دنیا / قسمت دوم
10 دقیقه
بخش چهل و سه: سفسطهٔ جهان عادل
9 دقیقه
بخش چهل و چهار: فرقهٔ بارپرستی
10 دقیقه
بخش چهل و پنج: اگر با خودتان مسابقه بدهید، هرگز شکست نمی‌خورید
10 دقیقه
بخش چهل و شش: مسابقۀ تسلیحاتی
10 دقیقه
بخش چهل و هفت: دوست شدن با آدم‌های عجیب و غریب
8 دقیقه
بخش چهل و هشت: مسئلۀ منشی
9 دقیقه
بخش چهل و نه: مدیریت انتظارات
10 دقیقه
بخش پنجاه: قانون استرجن
9 دقیقه
بخش پنجاه و یک: در ستایش تواضع
11 دقیقه
بخش پنجاه و دو: موفقیت درونی
9 دقیقه
پسگفتار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن
نویسنده
مترجمعلی شهروز، بهزاد توکلی، عادل فردوسی پور
راویعادل فردوسی پور
ناشر چاپینشر چشمه
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۲۷۰۰۰ 63500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن

نسترن
۱۴۰۲/۵/۱۱
با سلام و عرض ادب خدمت همراهان کتابراه. قبل از هر چیز از کتابراه عزیز بابت ارائه این کتاب ارزشمند کمال تشکر را دارم چون جز کتابهای به شدت مفید و کاربردی هست. کتابی هست که به نظرم آدم باید اینقدر گوشش بده که بتونه تمام اصولی رو که برای خوب زندگی کردن ارئه میکنه به صورت عادت‌آور در افکار و گفتار و در رفتارش پیاده سازی کنه.اگر بخوام مورد کتاب "هنر خوب زندگی کردن" نظر بدم واقعا متن جذاب و روانی دارد و نویسنده خیلی خوب و زیرکانه متن کتاب نوشته و من به شخصه از نویسنده و کارش راضی هستم. در مورد ترجمه کتاب هم همین نظر را دارم چون متن کتاب خیلی روان و قابل فهم ترجمه شده است. در مورد گویندگی کتاب هم به طور کلی لحن و صدای آقای عادل فردوسی‌پور از تمام گویندگان کتاب‌های صوتی متفاوت هست و یک مقدار خوانش تندی دارند اما به نظر من کاملا قابل فهم مطالب رو ارائه میدهند و اگر بتونید با لحن ایشان به عنوان کتابخوان ارتباط برقرار کنید به عنوان نکته مثبتی در درک کتاب بهتون کمک میکنه چون این حس رو بهتون القا میکنه شخصی که دارد کتاب رو میخواند کاملا مسلط به کتاب هست چون نسخه اصلی رو هم مطالعه کرده است. به طور کلی من هم کار نویسنده اصلی، هم تیم ترجمه و هم گوینده رو تایید میکنم و از کتاب راضی بودم. به نظرم اگر بتونیم حتی یکی دو تا از اصول این کتاب رو در زندگیمون پیاده کنیم نتیجه‌ای باارزش از خواندن کتاب گرفتیم. باز هم با تشکر از کتابراه عزیز
مهدی حمیدی
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
بنده جدیدا به یک نتیجه خوب رسیدم و اینکه وقتی یک آدم خاصه، همه کارهاش هم خاصه. وقتی کتابی را ترجمه میکنه حتما کتاب هم خاصه پس حتما ‌موضوع کتاب هم خاصه. وقتی خودش هم میخونه پس خوندنش هم خاصه واقعا کتاب زیبا و خوبی بود. الان برای دفعه دوم و یادداشت برداری دارم میخونم. و میشه به این نتیجه رسید که جلوی یک انسان خاص را نمیشه با عوامل پیش پا افتاده گرفت و تصور کرد مهارش کردیم چون به دلیل خاص بودنش خیلی جلوتر از بقیه حرکت میکنه و همیشه مفید بوده و خواهد بود.
آقای فردوسی پور:
به دلیل بودنت ممنونم به دلیل نحوه نگرش ممنونم به دلیل عدم ساکن بودنت ممنونم به دلیل ایجاد انگیزه در جامعه ممنونم و از کتابراه ‌هم بی‌نهایت سپاسگزارم.
جاوید
۱۴۰۲/۲/۲۷
کتاب و کتابخوان هر دو درجه یک... 👌💎
با اینکه چندتا از مهمترین طرز فکرهامو زیر سوال میبرد ولی باعث شد از یه زاویه دیگه هم بتونم اوضاع و طرز فکرمو ببینم و بررسی و اصلاح کنم...
خیلی دوست داشتم این کتاب رو بخونم... و فکر میکنم این اشتیاق کاملا به جا بوده... و تا دیدم نسخه صوتیش با خوانش عادل عزیز
هست خریدمش... خوبیش اینه همه جا کتاب همراهمه... هرجا بخوام پلی میکنم و میرم تو دنیای کتاب... یه خوانش حرفه‌ای که علاوه بر تکنیک‌های گویندگی، ناشی از درک مطالب کتاب هست...
ممنون از همه عزیزانی که باعث رسیدن این کتاب به دست ما با این کیفیت شدن... 🙏
رامیز رستمی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
اولا راجع به خود کتاب باید بگم که تجربه و توصیه‌های بر اساس اون که نویسنده ارائه میده ورژن کاربردی و قابل فهم تر یک سری از فضیلت‌های عقیدتی و برای من کنار کتاب "رواقی گری: هنر خوب زیستن" اثر جوناس سالزبورگ کمک کننده‌ای بود که یک سری باور هارو توی شخصیتم پیاده کنم
در کل مفید بود هرچند یک سری هم به
پیشنهادات کلیشه‌ای مابینش وجود داشت. (چهار ستاره)
دوما راجع کتابخوان باید بگم پیش زمینه قبلی دوستان از جناب فردوسی‌پور نباید جلوی لذت بردنشون از صدای آرامش‌بخش و قدرتمندشون بشه با اینکه اشکالات جزئی وجود داشتن توی نحوه خواندنشون. (چهار ستاره)
شعری اولیا
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
کتاب بسیار جالبی است. به شکل عجیبی در مورد جریانات روزانه‌ی من و مسایلی که درگیرش بوده‌ام صحبت می‌کند. اصلا شبیه به فال گرفتن است! شروع می‌کنی به خواندن یا گوش دادن، و … به تو می‌گوید که اگر فلان حسی را داری (که داری!) این طور با آن برخورد کن!
فقط توصیه می‌کنم یک عالمه قسمت را پشت سر هم نخوانید و
یا نشنوید. به چهار یا پنج بخش اکتفا کنید… کم کم بشنوید تا به ریتم کلمات کتاب عادت نکنید مطالب را تر و تازه تر دریافت کنید.
صدای عادل فردوسی پور هم در همراهی با این متن عالی است!
مهدی رادمرد
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
یکی از بهترین کتاب هایی که میتوان به عنوان یک راهنمای مختصر و مفید در زندگی به کار برد این کتاب است خصوصیت مهم این کتاب کش ندادن بیش از حد موضوعات و نتیجه گیری سریع و صریح در مورد موضوع هر قسمت است یکی از نقاط ضعفی که اکثر کتاب های هم دسته با این کتاب دارند زیاده گویی بیش از اندازه در مورد یک موضوع است که در این کتاب چنین نقطه ضعفی را شاهد نیستیم همچنین در این کتاب مثال های زیاد و البته قابل لمس بیان شده راوی کتاب نیز که کاملا برای همه شناخته شده و عزیز است
فرزانه گل مرجان
۱۴۰۱/۹/۶
اول کتاب نمیشه باهاش ارتباط گرفت هم خود کتاب هم عادل عزیز. اما بعد از حوالی ۲۵ دقیقه ابتدا با صدای آقای عادل ارتباط میگیری بعد خود کتاب جذاب و جذاب‌تر. وسط‌های کتاب که رسیدی دیگه همه کارهات میزاری کنار میچسبی به کتاب. کتاب راجع به زندگی در لحظه حال هست زندگی با داشتن امکاناتی که داری. اگه بخونی یا گوش بدی حتما تاثیر زیادی میزاره روی خواننده. سوالاتی که میپرسه وجواب که میدی در ادامه خود واقعی ت میشناسی.
کیمیا پورکهن دین
۱۴۰۳/۱/۱۰
یکی از بهترین کتابهایی که دارم میخونم. نکته خوبی که داره اینه که لازم نیست حتما از اولین صفحه شروع کنی و بری جلو تا تموم بشه. ۵۲ تا فصل داره که میشه هر دفعه یکیش رو خوند. بدون رعایت ترتیب. همون نویسنده هنر شفاف اندیشیدن اینو نوشته، بنظرم یکی از عاقلان روزگاره. بعضی قسمتاش فوق عالیه مثل فصل پیشگیری... کتابیه که هرروز یا هر هفته باید یه قسمتش رو خوند و یا قبلیارو مرور کرد.
Behnam Akbari
۱۴۰۱/۵/۲۸
سپاس بسیار زیاد از عادل فردوسی پور، بهزاد توکلی و علی شهروز که زحمت کشیدند این کتاب رو اینقدر کامل و درست ترجمه کردند
و سپاس از عادل فردوسی‌پور عزیز، تنها صدایی که میتونم انقدر باهاش ارتباط برقرار کنم و احساس کنم یه دوست خوب داره برام کتاب رو میخونه
خوشحالم در زمانی زندگی میکنم که شخصی چون رولف دوبلی هست تا اینچنین واضح در مورد شفاف اندیشیدن و خوب زیستن به ما یاد بدهد
دل آرا قره داغی
۱۴۰۱/۱۲/۴
بسیار سطحی، با مثال‌های غیرقابل لمس، درست مثل کتابهای تاریخی… من توی دوره‌ی خوبی از زندگیم نبودم، و هیچ کمکی تو بهتر شدن حالم نکرد! انقدر که خشک و مصنوعی بود! البته شاید کتاب‌های اروین یالو یا پادکست‌هایی مثل رادیو راه از بس خوب بودن و تو روحو قلبم نفوذ میکردن، مزاج من رو عوض کردن، و توقعم رو بالا بردن! در کل اگه برگردم عقب نمیخرمش
Nazanin M
۱۴۰۱/۵/۱۷
کتاب بسیار خوبی بود اما علی رغم احترام بسیار زیاد برای جناب آقای فردوسی گویندگی ایشون در این کتاب جالب به نظر نمیرسید و همونطور که در یکی از فصل‌های کتاب عنوان شد قرار نیست چون ایشون صدا و طرز بیان فوق العاده در گزارشگری دارند مناسب خوانندگی یک کتاب باشند به هر حال ممنون و این کتاب رو به دوستان دیگر توصیه میکنم
رضا ارشادی
۱۴۰۲/۹/۲۵
کتاب خیلی مفیدی هست و به شما نکاتی در مورد عادت‌های که باید کنار بذارید رو میگه. با اینکه از فردوسی پور زیاد خوشم نمیاد ولی راوی خیلی خوبی برای این کتاب بوده. من نسخه متنی این کتاب رو هم تا وسطاش خوندم و یک جاهایی مطالب سخت میشد ولی وقتی نسخه صوتی رو هم گوش دادم اون قسمت‌ها رو راحت فهمیدم
Soodabe Jani
۱۴۰۲/۳/۲۲
کتاب کاربردی هست در دسته بندی کتاب‌های راهنما برای زندگی یا قوانین زندگی هست، یه سری باورها رو میگه که خب خوبه و واقعا جالبه و اسم‌های جالبی هم براشون انتخاب شده، صدای آقای فردوسی پور هم برای من خیلی دلنشین بود جوری که شنیدن کتاب حتی برای مدت طولانی برای من لذت بخش و مفید بود
محمد پوران دوست
۱۴۰۲/۵/۱۵
درود. کتاب بسیار عالی هست. یکی از بهترین کتاب‌ها در راستای بهبود زندگی، شخصیت فردی و فکر بهتر. این کتاب بسیار کمک میکنه به آدم. و در مورد گوینده هم که یکی از بهترین صدا‌ها و دلنشین‌ترین بیان‌ها آقای عادل فردوسیپور. ممنون از کتابراه بابت این اثر.
س موسوی
۱۴۰۱/۵/۵
نویسنده خیلی جاها کاملا ضدو نقیض گویی داره مثلا در فصل تله روراستی و فصل دایره شآن! دیدگاه‌های خوب هم زیاد داره و زاویه دید آدم رو تغییر میده. اما پراکنده گویی ش و یکبند نقل قول هاش از وارن بافت یک کم کلافه کننده س. در مجموع ارزش یکبار شنیده شدن رو داره
مشاهده همه نظرات 131

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن

برای دریافت کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.