معرفی و دانلود کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن: چگونه انسان‌های عادی می‌توانند کارهای غیر عادی انجام دهند

عکس جلد کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن: چگونه انسان‌های عادی می‌توانند کارهای غیر عادی انجام دهند
قیمت:
۱۴۰۴۰۰ 98280 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن: چگونه انسان‌های عادی می‌توانند کارهای غیر عادی انجام دهند

چگونه می‌توان فراتر از یک زندگی معمولی گام برداشت؟ جو دیسپنزا در کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن که یکی از پرفروش‌ترین آثار وال‌استریت ژورنال است، با آموزش بُعد تازه‌ای از انرژی‌درمانی به شما یاد می‌دهد دنیایی خارق‌العاده برای خود خلق کنید.

درباره کتاب صوتی اول ماورای طبیعی شدن:

طی قرن‌های گذشته برای بسیاری از افراد پیش آمده که تجربه‌هایی عجیب و خارق عادت داشته‌اند که آن‌ها را به جایی خارج از محدودهٔ تفکر بشر هدایت کرده است. تجربه‌هایی که در آن‌ها انرژی و انواع آن نقش اصلی را بر عهده دارد و فرد می‌تواند از طریق کنترل میزان انرژی ورودی بدنش، زندگی‌اش را به سمتی دلخواه هدایت کند.

جو دیسپنزا یکی از کسانی است که دربارهٔ این موضوع پژوهش‌های زیادی انجام داد و با مطالعه درمورد علم کوانتومی به نتایج قابل‌توجهی دست یافت. او نتیجهٔ تحقیقاتش را در کتاب ماورای طبیعی شدن (Becoming supernatural) با شما در میان گذاشته و در آن نکاتی را به شما می‌آموزد که با کمک آن‌ها بتوانید با تنظیم انرژی‌های درونتان بعد دیگری از زندگی‌تان را کشف کنید.

این نویسنده در ابتدای کتاب به روایت سه داستان پرداخته تا با کمک آن‌ها بتوانید درک درستی از معنای ماورای طبیعی شدن به دست آورید. در قدم بعدی نیز معنای دقیق بودن در لحظه را توضیح می‌دهد و به شرح دقیق اصول علمی مربوط به آن می پردازد. با شنیدن این کتاب می‌توانید با دنیای کوانتومی یعنی همان بُعد پنجم آشنایی وسیع‌تری پیدا کنید.

کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن همچنین به معرفی یکی از پرطرفدارترین انواع مراقبه پرداخته و روش‌های عالی برای تنفس را به شما یاد می‌دهد. دیسپنزا با بررسی موارد موفق و واقعی از ماورای طبیعی شدن، به شما می‌گوید هماهنگی قلب دقیقا به چه معناست و چگونه می‌توان مراقبه‌های پیشرفته انجام داد.

کتاب حاضر موضوعات دیگری همچون مراقبه در حین راه رفتن، درهای دنیای ماورای حواس انسان و غده پینه‌آل را شرح می‌دهد. همچنین با بهره‌مندی از عرصه‌های گوناگون علمی مثل بیولوژی مولکولی، اپی‌ژنتیک و فیزیک کوانتومی مرزهای سنتی را طی می‌کند که میان تفکر علمی و تجربه انسانی فاصله انداخته‌ است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن:

- این راهنمای عملی و منحصر به فرد از یک دانشمند بااستعداد و یک معلم پرشور، گام به گام به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از مرزهای محدود شناخته شده حرکت کرد و وارد یک زندگی جدید خارق‌العاده شد. (آنتونی رابینز)

- من مدت‌هاست که طرفدار کارهای دکتر جو دیسپنزا هستم. در ماورای طبیعی شدن، دقیقاً خواهید آموخت که چگونه می‌توانید از محدودیت‌های گذشته خود - از جمله چالش‌های سلامتی - عبور و به معنای واقعی کلمه، یک بدن، ذهن و زندگی جدید ایجاد کنید. این اطلاعات هیجان‌انگیز، تغییردهنده زندگی شما و فوق‌العاده کاربردی است. (کریستین نورتراپ)

- من کتاب‌های زیادی خوانده‌ام، اما کتاب دکتر دیسپنزا مرا وحشت‌زده کرد. این یک پیشرفت عالی و موفقیت شگفت‌انگیز در پزشکی ذهن و بدن است. (مونالیزا شولز)

- اگر می‌خواهید به معجزات اعتقاد پیدا کنید با این حال به برخی از علوم برای ایجاد شفافیت و امید در درونتان نیاز دارید، این کتاب برای شماست. دکتر جو بینش‌های فوق‌العاده و دستورالعمل‌های شفاف و قدرتمندی را گام به گام به شما ارائه می‌دهد تا نحوه یک زندگی خارق‌العاده را بیان کند. (دیوید همیلتون)

کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن مناسب چه کسانی است؟

اگر به مباحث انرژی درمانی، مراقبه و علم کوانتوم علاقه‌مند هستید، این کتاب صوتی برای شماست.

با جو دیسپنزا بیشتر آشنا شویم:

این پزشک آمریکایی در زمینه‌ی عملکرد مغز انسان دارای تخصص است. نویسنده کتاب ذهن خود را رشد دهید، تاکنون چندین DVD و CD از سمینارهایی که برگزار کرده، ارائه داده است. او با حضور در مستند چه چیزی می‌دانیم در سال 2004 به شهرت زیادی دست یافت.

جو دیسپنزا (Joe Dispenza) در عرصه‌های بیولوژی سلولی، عصب‌شناسی، افزایش طول عمر و شکل‌گیری حافظه فعالیت می‌کند. او دکترای کایروپراکتیک دارد و به عضویت افتخاری هیئت ملی بازرسان کایروپرکتیک آمریکا درآمده است.

سال‌ها پیش بر اثر تصادف، چندین استخوان کمر او آسیب دید و شکست. پزشکان به او گفتند دیگر هرگز نمی‌تواند قدم بردارد. اما دیسپنزا که به نیروی انسانی بسیار علاقه‌مند بود، باور داشت نیرویی که جسم شما را می‌آفریند، قادر است بیماری یا زخم‌هایتان را نیز درمان کند. به همین دلیل تصمیم گرفت با وجود پیشنهاد پزشکان، زیر بار عمل جراحی کمر نرود و در عوض خود را تسلیم این قدرت بزرگ کند.

12 هفته پس از تصادف، او با بهبودی کامل به محل کارش رفت! پس از این تجربه که زندگی‌اش را تغییر داد، او سفر به سرتاسر جهان را آغاز کرد تا در مورد بهبودی خود به خود یا تغییر ناگهانی یک بیماری به سمت بهبودی، بدون علت پزشکی به تحقیق بپردازد.

در بخشی از کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن می‌شنویم:

در ماه می‌سال 2012، آنا در یکی از کارگاه‌های چهارروزۀ من در شهر نیویورک شرکت کرد. او در روز سوم و طی چهار جلسه مراقبه، خود را تسلیم کرد. او برای اولین بار از زمانی که مراقبه‌های خود را آغاز کرده بود، خود را در فضایی بی‌نهایت و سیاه شناور یافت و آگاه بود که از خودش آگاه است. او از خودی که از خودش می‌شناخت فراتر رفته بود، از قید تن رها شده بود و به آگاهی کامل رسیده بود. آنا ارتباط خود با دنیای مادی و زمان خطی را رها کرده بود. او به‌قدری احساس آزادی می‌کرد که دیگر به شرایط جسمی خود اهمیتی نمی‌داد. آنقدر احساس نامحدود بودن داشت که نمی‌توانست هویت همیشگی خود را باور داشته باشد. احساساتش به‌قدری متعالی بودند که دیگر در مورد گذشته‌اش هیچ حس بدی در خود نمی‌یافت.

در این قلمرو آنا هیچ مشکلی نداشت، گذشته‌اش را پشت‌سر نهاده بود و برای اولین بار خود را به‌تمامی آزاد حس می‌کرد. هویت او دیگر نامش، جنسیتش، بیماری‌اش، فرهنگش و حرفه‌اش نبود. وی در ورای مکان و زمان ایستاده بود. او وارد میدانی از انرژی و اطﻼعات به نام میدان کوانتومی شده بود که در آن امکانات و احتماﻻت جدیدی برایش وجود داشت. آنا ناگهان خود را در آینده‌ای جدید یافت. او خود را در حالی دید که روی صحنه‌ای ایستاده، میکروفنی در دست گرفته بود و داستان شفا یافتن خود را برای جمعیت بزرگی تعریف می‌کرد. او هرگز پیش از این چنین صحنه‌ای را برای خود تصور نکرده و تصویرسازی نکرده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
63 دقیقه
مقدمۀ نویسنده: برای ماورایی شدن آماده شوید
70 دقیقه
فصل یک / بخش یک: درها را به‌سوی دنیای جدید باز کنید
34 دقیقه
فصل یک / بخش دو: تجربهٔ همزمان خود گذشته و آینده
51 دقیقه
فصل دو/ بخش یک: لحظۀ کنونی ابدی
58 دقیقه
فصل دو / بخش دو
70 دقیقه
فصل سه: قرار گرفتن در جریان موقعیت‌های جدید در میدان کوانتومی
39 دقیقه
فصل چهار / بخش یک: تبرک و برنامه‌ریزی مراکز انرژی
41 دقیقه
فصل چهار / بخش دو
41 دقیقه
فصل پنج / بخش یک: شرطی کردن بدن در برابر ذهن جدید
38 دقیقه
فصل پنج / بخش دو: بالا بردن انرژی به سمت مغز
38 دقیقه
فصل شش: بررسی موارد موفق و واقعی
65 دقیقه
فصل هفت: هوش قلبی
58 دقیقه
فصل هشت / بخش یک: فیلم‌های ذهنی – زیبابین
38 دقیقه
فصل هشت / بخش دو: موسیقی متن زندگی آیندهٔ شما
32 دقیقه
فصل نه: مراقبه در راه رفتن
17 دقیقه
فصل ده: بررسی نمونه‌های موفق در واقعیت بخشیدن
56 دقیقه
فصل یازده / بخش یک: مکان – زمان و زمان – مکان
39 دقیقه
فصل یازده / بخش دو: میدان یکپارچه
30 دقیقه
فصل دوازده / بخش یک: غدۀ پینه‌آل
62 دقیقه
فصل دوازده / بخش دو: غدۀ پینه‌آل متابولیت‌های خود را آزاد می‌کند
57 دقیقه
فصل سیزده: پروژۀ انسجام؛ ساختن دنیایی بهتر
55 دقیقه
فصل چهارده: بررسی موردی / شاید برای شما هم پیش بیاید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماورای طبیعی شدن: چگونه انسان‌های عادی می‌توانند کارهای غیر عادی انجام دهند
نویسنده
مترجمفریبا جعفری نمینی
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه صوتی
۱۴۰۴۰۰ 98280 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن

Hoori Banu
۱۴۰۱/۳/۳
کتابی بینظیر، بنظرم یه پنجره‌ی جدید رو به رویاها و آینده مون هست. خودم اکثر کتابایی که راجع به قانون جهان هستی صحبت کردن رو خوندم و واقعا ب ۹۰ درصده خواسته هام رسیدم. ولی حقیقتا یه مدت بود که دچار شک و تردید شده بودم ک آیا این مسیر درست هست یا نه، یه جورایی ذهنم داشت منو میبرد به ۵ سالِ پیش وقتی به کتاب راندا برنو خوندم
و داشت منو حالت بقا برمیگردوند. دنبال علمی بودن این مسیر بودم که جو دیسپنزا با این کتابش بهم ثابت کرد و عاشقشم 😍 اینم بگم که راجع به این مسیر یعنی مسیر صلح و عشق درونی با خود و جهان اطرافمون باید مدام کتاب‌هایی از این دست بخونیم و بشنویم تا عادت بشه برامون و توی چالش‌های زندگیمون بجای اینکه نیمه خالی لیوانو نگاه کنیم، همیشه نیمه پُر رو نگاه کنیمو با آرامش در صلح و عشق زندگی کنیمو شاهد رفع شدن چالش‌ها و رسیدن به خواسته هامون باشیم 🥰
این متن رو کسی میبینه و تا تهش میخونه که واقعا توی این مسیر در حال حرکته 😍
بهترینارو برات میخوام رفیق😍🙏
mahsa bikatan
۱۴۰۰/۱۲/۹
به نظر من بعد از خواندن کتاب‌های محدودیت صفر و حضور در محدودیت صفر
حتما حتما نیاز که این کتاب رو هم بخونید چون تمامی مسال موجود در ان دوتا کتاب را به صورت علمی و با یه دیدگاه جدید توضیح داده و ذهن تو روشن تر میکنه
در این کتاب هم متوجه میشیم که باید توجه خود را به درون خود معطوف کنیم و یاد میده
که چگونه ذهن و انرژی مان را کنترل کنیم
دست از خاطرات و برنامه‌ها و افکار مسموم دست برداریم در عوض عشق به ورزیم و انرژی خود را بالا نگه داریم
هرچی بادا باد
Leyla Kh
۱۴۰۱/۵/۲۸
این کتاب چکیده‌ای ارزشمند از کتاب ماوراء طبیعی شدن است. زندگی جدید امکان‌پذیر است زیرا واقعیتی فراتر از تجربیات زمانی و مکانی ما وجود دارد
دکتر جو دیسپِنزا نویسنده کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن درک ما از جهان و مهم‌تر از همه، اعتقادات ما در مورد آنچه جسم انسان قادر به دستیابی به آن هست را به چالش او
می‌کشد. از طریق تلفیقی از تحقیقات علمی و بینش معنوی، مخاطب را در معرض این واقعیت قرار می‌دهد که ابعادی فراتر از ادراک نیز وجود دارد. این بعد، کوانتوم نامیده می‌شود. مکانی که شامل اطلاعات و پتانسیل‌های نامتناهی است. دکتر دیسپِنزا اعتقاد دارد که بیش‌تر جهان خالی است، به عبارت دیگر فاقد ماده است. هنگامی که به یک اتم نگاه می‌کنیم می‌توانیم آن را ببینیم. با این حال، آن فضا خالی نیست بلکه پر از انرژی و امکانات بالقوه است. در سطح کوانتومی، به دلیل سرعت حرکت ذرات، انرژی بیش‌تری از ماده وجود دارد و با سرعت نور، ماده به انرژی تبدیل می‌شود. در فرکانس‌های بالا، ماهیت کامل همه چیز از انرژی، اطلاعات و آگاهی است. ما با تبدیل شدن به هیچ‌کس و هیچ‌چیز در هیچ‌زمان، به این واقعیت دسترسی پیدا می-کنیم. هرچه امواج مغزی کندتر می‌شود و از ذهن تحلیلی و واقعیت مادی خود خارج می‌شویم، سیستم عصبی خودمختار بیش‌تر فعال می‌شود. ما به انرژی آگاهی خالص تبدیل می‌شویم و با دنیای کوانتوم ارتباط برقرار می‌کنیم. این فرکانس ما را بالا می‌برد که می‌توانیم از آن برای برقراری ارتباط با اطلاعات و امکانات جدید خارج از محدوده زمان استفاده کنیم. با بالا رفتن سطح فرکانس، می‌توانیم به قلمرو یکپارچگی برسیم. این کتاب رو به تمام کسانی که می‌خواهند زندگی متفاوتی را تجربه کنند پیشنهاد میکنم
Babak Afshari
۱۴۰۱/۴/۱۷
کتابی عالی و فوق‌العاده هست.
در دوران نوجوانی، به کتابی باستانی از چین برخوردم به نام راز گل زرین که ریچارد ویلهم به آلمانی ترجمه کرده بود. هسته اولیه کتاب، به گردش درآوردن نور بود که آن زمان معنی را متوجه نشدم. بعد از ۲۰ سال با خواندن این کتاب متوجه شدم، که بدن مانند یک باتری بزرگ بیولوژیک هست و
که انرژی در برخی قسمت‌های آن مانند اندام جنسی شکم به دام افتاده و باعث بیماری و زبونی انسان می‌شود. اما استفاده از روشهای این کتاب، انرژی را از مراکز انرژی تحتانی بدن به سمت مراکز متعالی تر می‌فرستیم و باعث آزاد شدن انرژی در بدن و ماورا اطبیعی شدن می‌شویم. دقیقا معنی به گردش درآوردن نور در بدن در کتاب راز گل زرین
مهسا فامل
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
اگر قصد خرید این کتاب فوق العاده و بینظیر را دارید باید عرض کنم که مطالب کتاب کمی سنگین است برای کسانی که به تازگی شروع به خواندن کتاب‌هایی که انرژی درمانی و مراقبه و کوانتوم را مورد مطالعه قرار داده‌اند بنده ده بار این کتاب را هر بار با دقت بیشتری مطالعه کرده ام. توصیه بنده حقیر آن است که قبل از و این، کتاب‌های (بیندیشید ثروتمند شوید، چهار اثر از فلورانس، کنترل ذهن، و کتاب همین لحظه متجلی کن) حتما مطالعه بفرمایید سپس به سراغ این کتاب بیاید آنگاه درک مفاهیم آن برای شما ساده تر و روان تر خواهد بود، در این کتاب اصول صحیح مراقبه و روند و تاثیر آن را بر روی جز جز بدن و همچنین شناخت کامل چاکراها و مراقبه برای بهبود انرژی هر یک، خصوصیات اخلاقی منفی و مثبت و تاثیر آن‌ها بر روی چاکرا‌ها را به صورت علمی و پزشکی درک خواهید کرد و قانون جذب را بیش از پیش باور خواهید نمود. برای آشنایی با چاکراها و انجام و یادگیری مراقبه کامل و تغییر شگفت انگیز زندگیتان حتما برای این کتاب زمان زیادی اختصاص دهید مطالب آن بسیار طولانیست و نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارد.
صدای گوینده بسیار عالی و مناسب چنین کتابیست مطالب را بسیار روان و با احساس و مکث درست می‌خوانند، موسیقی درست و به جا استفاده شده است
با سپاس🙏🏻
نسترن
۱۴۰۱/۱۰/۱
با سلام خدمت دوستان عزیز.
کتاب ماورای طبیعی شدن کتاب خوبی بود و به نظرم ارزش یکبار خواندن را دارد. البته اگر موضوع متافیزیک و مباحث انرژی از مباحث مورد علاقه‌تون هست تصمیم به خواندن این کتاب بگیرید چون مباحث کتاب بسیار سنگین هست و واقعا نیاز به توجه دارد. مباحث سنگین سنگین هستند و نیاز به تلاش که
ذهنی دارند باعث خستگی میشود بنابراین اگر واقعا در این کتاب به دنبال دستیابی به هدف خاصی هستید برای خواندن آن اقدام کنید. من هنوز مراقبه‌های کتاب را انجام نداده‌ام و واقعا نمیتونم در مورد اثربخشی آن‌ها نظری بدم اما فکر میکنم دستیابی به نتیجه مطلوب در مراقبه‌های مذکور در کتاب نیازمند تمرین و ممارست بسیار است. هرچند باید بگم که دستورالعمل‌های انجام مراقبه اصلا جامع و واضح نیست. نویسنده یا مترجم نتوانسته‌اند به خوبی مفهوم جملات را شفاف بیان کنند.
ضبط صدای گوینده در انتهای فصل‌ها به درستی صورت نگرفته و قبل از پایان جمله گوینده، ضبط صدا متوقف شده است و جمله ناتمام می‌ماند و به فصل بعد میرود. هرچند ذکر این نکته لازم هست که در برخی فصول این نقص هیچ مشکلی را برای فهم متن ایجاد نمیکند و فقط جمله آخر فصل ناتمام میماند اما شما متوجه مفهوم و کلیت آن جمله می‌شوید. اما برخی از فصول شما بیشتر از یک جمله از دست میدهید و درواقع بخشی از متن را کامل دریافت نمیکنید مثل فصل سیزدهم.
در فصول مرتبط با توضیحات مکان و زمان توضیحات جالبی ارائه میدهد که با صحبتهای تجربه‌کنندگان نزدیک به مرگ بسیار مطابقت دارد. به نظرم اگر رشته تحصیلی خواننده فیزیک باشد بهده‌مندی از این کتاب بسیار بیشتر میشود. همچنین افرادی که در علوم اعصاب و فیزیولوژی تحصیل کرده‌اند میتوانند در برخی مباحث بیشتر از باقی افراد مفهوم را درک کنند.
معصومه
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
کتابی بسیار فراتر از حد تصور که از طریق پزشکی آگاه با باورهای قدرتمند متافیزیکی که آنچنان زیبا با روشهای علمی به اثبات مراقبه‌هایی که ابداع کرده، میپردازد که روشهایش ستودنی و قابل تقدیر است و ذهن مقاوم منو به سرعت وادار به پذیرش کرد و باهاش خیلی ارتباط گرفتم.
بار دومی که کتاب رو گوش کردم، برام از
مفاهیم زیباتر بار اول به نظرم رسید و وقتی مراقبه تنفس را شروع کردم و اون آهنربای جسمم رو وادار به بالا کشیدن انرژی از اندامهای بقا کردم و بارها و بارها تکرار کردم، بدون اغراق بگم که خدا رو از همیشه در درونم به خودم نزدیکتر دیدم و روز به روز حسم بهتر شد و قلبم انگار باز شد. این همون معجزه ایست که تلفیق علم و عرفان و انرژی در مراقبه‌های دکتر جو دیسپنزا، وقتی ذهن استدلالگر منو کاملا مجاب کرد، در من رقم زد. این کمترین و اولین تاثیر کتاب بر من بود و نیازی بود که با خوندن کتاب در من مرتفع شد.
پیش از این با خوندن کتاب "شکست عادتهای کهنه" جو دیسپنزا دیده بودم که چطور با درک علمی از عملکرد عادتها و ژنها میشه بر عادتهایی که بر وجودمون چنبره زدن و ما رو در مدارهای پایین نگه میدارن، غلبه کرد اما باز با این وجود اینچنین تاثیر شگفت انگیز کتاب ماوری طبیعی شدن دکتر منو حیرت زده کرد.
خصوصا در مدارهای بالا مراقبه‌های دکتر جو دیسپنزا وجودمونو کن فیکون میکنه و شگفتا که چه میکنه به چرخش در اومدن انرژی در بدن
به همه دوستان چندین بار خوندن کتاب رو موکدا پیشنهاد میدم.
Pantea
۱۴۰۱/۹/۱۶
کتاب عالیی هست دوستان و واقعا بدردتون میخوره، یچیزایی رو توضیح داده از مجموع چند کتابه مثلا کتاب نیروی حال در مورد اینکه چگونه در لحظه زندگی کنید خیلی بیشتر از این صحبت کرده و صحبت‌های ایشون میتونه برای شما تکراری باشه اگر اینارو قبل خونده باشید البته فقط منظورم اون قسمتایی که در مورد حال صحبت شما میکنه.
شاید خیلی از این مطالب رو میدونستید ولی الان به صورت علمی براتون توضیح میده و دلایل کاملا منطقی رو برای شما شرح میده و یجورایی باید از این چیزایی که میگه یه اطلاعاتی داشته باشید تا متوجه بشید چون علمیه و فقط دلایل اتفاقات رو توضیح میده خود کلمه رو توضیح نمیده و بخاطر همین باید قبلش یه اطلاعاتی راجبش داشته باشید.
با گوش کردن این کتاب می‌فهمید قدرت واقعی مغز زیادتر از چیزی هست که فکر می‌کنید و شما ظرفیت بیشتری برای اینکه آگاه تر و آگاه تر بشید رو دارید.
اگر کتاب نیروی حال رو خوندید بنظرم اون قسمتی که در مورد گذشته و آینده رو توضیح میده و درباره حال گوش نکنید چون اون کتاب با جزئیات رو گوش کردید و بزنید قسمت بعدیش رو پلی کنید، بقیش بدردتون میخوره.
SH
۱۴۰۲/۷/۱۸
سلام کتاب علمى و خوبى که راهنمایى میکنه چطور انسان میتونه از چرخه بکنواخت زندگى بشرى، پا فراتر بگذاره و بدونه که چیزى وراى آنچه تصور میکرده، هست …
این کتاب کمک میکنه همانقدر که به مسائل بیرونى توجه میشه به مسائل درونى نیز توجه کنیم و از الهام گرفتن از هر دو نیروى عظیم، ساده تر به اهداف و خواسته به
هاى معقولمان بدون آسیب زدن بخود، برسیم …
در نهایت اشاره دنیاىى داره که ما بیشتر به اونجا تعلق داریم و بنا به دلایل و اهدافى به زمین پا نهادیم تا با ابزار قدرتمندى مثل بدن بعضى کارها رو بدرستى پیش ببریم …و در کل ما فقط این بدن نیستیم و میبایست تمرین کنیم که بعد از خارج شدن از بدن با دنیاى بعد به راحتى ارتباط برقرار کنیم،،،،، البته بنا به نظر شخصیم روح از همانجا که آمده به همانجا نیز باز میگرده و کاملا به (مکان) آشناست … تمارین این کتاب به جسم ما کمک میکنه تا به خاطر بیاره براى چه هدفى خلق شده و از چرخه تکرارى روزمره کمى دور بشه و به درون بیشتر توجه کنه ….
با تشکر از خوانش گوینده محترم
Pedram Rostama
۱۴۰۱/۹/۲
این کتاب میتونه مبحث خوبی برای درک بهتر دنیای درون و شکل دیگه‌ای از آگاهی باشه.
معمولا برای هرچه آگاهتر شدن خودمون در زمینه‌های مختلف تلاش میکنیم و بیشتر به اطلاعاتی دست پیدا میکنیم که اصولا با ریاضیات ارتباط دارن، در حالی که این کتاب شکل متفاوتی از مسیر آگاهی رو به ما داره نشون میده. و بهتره که و
بپذیریم همه مسیر‌ها درست هستن، بسته به نوع تفکر و نگرش ما میتونن ماهیت‌های خودشون رو خیلی متفاوت تر نسبت به افراد مختلف در ذهنمون تداعی کنن و آنگونه که باید و شاید، به اندازه نیازمون در همین لحظه درک کنیم و بپذیریم💎
خوندن این کتاب میتونه لایه‌هایی از ذهنمون رو روشن کنه، و همچنین در همین راستا یا شاید به نوعی مکمل کتاب «ماورای طبیعی شدن»، خوندن کتاب، «غرق در نور» اثر: /بتی جی. ایدی/ هم خالی از لطف نیست و مطالعه این ۲ کتاب عالی رو توصیه میکنم، چون درک قوانین جهان هستی از جهات مختلف، میتونه به شدت در چشم انداز جهان بینی ما تاثیر پر باری داشته باشه🙏
رضا محمدی
۱۴۰۲/۱۰/۸
اگر ذهن تحلیل گری دارید و می‌خواهید از علت همه چیز سر در بیاورید و به راحتی چیزی را قبول نمی‌کنید باید بگویم این کتاب برای شماست چون تمام چیزهایی که در خصوص توانایی‌های ذهنی و روحی انسان در مکاتب بودایی و یوگا و یا در خودشناسی و شفا و عرفان شنیده اید به صورت کاملا متفاوت و علمی و با نتایج آزمایشات فراوان که به اثبات رسیده است برایتان توضیح داده و نحوه انجام آن‌ها را با تمرینات خودش بیان می‌کند.
دکتر جو دیسپنزا همانطور که خودش میگه در کتاب‌هایش عرفان را به زبان علمی و باور پذیر توضیح می‌دهد. این شخص یکی از پیشگامان این عرصه و از افراد کاملا قابل احترام در دنیای علوم ذهنی و درونی است و کسی هست که خودش با این روش‌ها تونسته قطع نخاع خودش را کاملا درمان کنه و افراد خیلی زیادی در جهان با آموزه‌های ایشون تونستند اتفاقات معجزه آسایی را در زندگی‌شان رقم می‌زنند.
این کتاب آخرین و کاملترین کتاب ایشان هست ولی توصیه میکنم قبل از این کتاب دیگرشان را مطالعه کنید یا به دوره‌های تصویری ایشان مراجعه کنید. کتابیست که به راحتی پتانسیل این را دارد که زندگیتان را از این رو به آن رو کند.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۶/۱۵
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. کتابی فوق العاده که نیاز به تعریف و تمجید نداره این نویسنده‌ی دانا که اندیشه‌های ژرف و قدرتمندی داره. در این کتاب که عمیقا به مسائل به صورت تخصصی نگاه می‌کنه و فعل و انفعالات شیمیایی که در بدن رخ می‌دهد را به زیبایی به تصویر کشیده که فهمش آسان‌تر باشه و برای بیشتر عموم، این که با نگاهی متفاوت به درون خودمان و تغییر افکار چه معجزاتی می‌تونیم در درون و بیرون خودمون انجام دهیم که به صورت غیر قابل باوری تغییر می‌کنه خیلی از چیزهایی که فکر می‌کردیم باعث اذیت و آزار روح ما شده و هستند. همه چی در درون ما رخ می‌دهد و ماییم که باید کنترل کنیم جهت اندیشه هایمان را. این کتاب وقت زیادی می‌بره مطالعه‌اش ولی بسیار لا ارزشه و باید تامل کرد رو تک تک گفته‌های نویسنده. ترجمه‌ی بسیار عالی و خوانش فوق العاده‌ای داره که جذاب ترش کرده. توصیه می‌کنم مطالعه بفرمائید شما هم سپاس از تیم خوب کتابراه برای این اثر عالی
mohsen ziarani
۱۴۰۱/۶/۵
دکتر جو دیسپنزا یک متخصص آمریکائی در نقش و عملکرد مغز انسان است. او نویسنده کتاب ((ذهن خود را رشد دهید)) می‌باشد و چند DVD و CD در مورد سمینارهای گذشته‌ی خود به بازار داده‌اند. ایشان بخاطر شرکت در فیلم مستند ((چه چیزی می‌دانیم؟)) در سال ۲۰۰۴، از سری برنامه‌های بسیار پرطرفدار مشهور شدند. کار و دکتر تحصیلات دیسپنزا، در زمینه‌های عصب شناسی، علوم عصب شناسی، بیولوژی سلولی، شکل گیری حافظه، افزایش سن و طول عمر است. کتابهای ایشان از برترین کتاب‌ها در حوزه علوم اعصاب میباشد و اطلاعات بنیادی زیادی را به خواننده منتقل می‌نماید علی الخصوص در کتاب ماورای طبیعی شدن میباشد که چیزی فراتر از شفا در عالم ماده میباشد. خواندن این کتاب بسیار توصیه می‌شود. با تقدیر و تشکر فراوان از عوامل کتابراه در تهیه این محصول
بهرام فریدونی فرد
۱۴۰۱/۵/۲۵
سلام
حد فاصل زمانی ۱۳۷۳ لغایت ۱۳۷۸ در دانشگاه صنعتی شیراز دانشجو بوده و پس از ۵ سال تحصیل در رشته مهندسی الکترونیک فارغ التحصیل شدم پس از آن عضو نظام مهندسی ساختمان شدم و پروانه نظارت تاسیسات ساختمان رو گرفتم، لذا مدت ۳ ماه هست که با این کتاب آشنا شدم و الان متوجه شدم که هر چه در س در زمینه امواج
و فرکانس خوندم همه سطحی بوده و مثل این بوده که روی دریا شنا کنم و از عمق آن هیچ اطلاعی نداشته باشم، این کتاب منو به عمق دریا هدایت کرده و از یه منظر دیگه قوانین جهان هستی که همه امواج الکترومغناطیس و انرژی هست رو درک کردم، خدا رو شاکرم و از صمیم قلب برای سلامتی دانشمند بزرگ دکتر جو دیسپنزا آرزوی سلامتی دارم
حمید عباسی
۱۴۰۲/۳/۵
یکی از تاثیرات آنی گوش کردن به این کتاب، به نظرم افزایش سطح هوش و آگاهی در لحظه هست. حتی اگه در حین قدم زدن در خیابان با هندزفری گوش کنید، انگار ارتباطتتون با محیط اطراف کمتر میشه و ارتعاشی با یک سطح اگاهی بالاتر انسان رو در بر میگیره. برخلاف اسم کتاب که تصور میشه فلسفی و تحلیلی باشه، دلایل چنان که علمی هست عین یک فایل در هر ذهن آماده‌ای بصورت ناخودآگاه می‌شینه و شاید بعدا پردازش بشه. تکنیکهای تنفس عالیه. فعال کردن غده پینه آل که قبلا سالها باید تمرینات ریاضت گونه پشت سر میزاشنیم، الان دست یافتنی تر میشه. فیلم ذهنی و.... عالین، یک جمله غیر مفید در طول کتاب پیدا نمیشه. این حجم از اطلاعات در یک کتاب شاهکاره عصر هست. به نظرم هر شخصی با هر سطح سوادی میتونه اندازه فهم و تجربیاتش ازش بهره ببره. خوانش متن هم تاثیرگذار و عالیه.
مشاهده همه نظرات 678

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن

برای دریافت کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.