معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی به روش 80/20: کار کمتر نگرانی کمتر، موفقیت بیشتر لذت بیشتر

عکس جلد کتاب صوتی زندگی به روش 80/20: کار کمتر نگرانی کمتر، موفقیت بیشتر لذت بیشتر
قیمت:
۶۸۰۰۰ 47600 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی به روش 80/20 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی به روش 80/20 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی به روش 80/20: کار کمتر نگرانی کمتر، موفقیت بیشتر لذت بیشتر

آیا می‌دانید چگونه می‌توان با تلاش و هزینه کم به بهترین نتایج در زندگی دست یافت؟ ریچارد کخ در کتاب صوتی زندگی به روش 80/20 به شما روشی معرفی می‌کند که با کمک آن بتوانید کارهایتان را در زمان درست و به شیوه‌ای صحیح انجام دهید. گفتنی است کتاب حاضر به عنوان یکی از 25 کتاب برتر تجارت قرن بیستم توسط GQ انتخاب شد و بیش از یک میلیون نسخه فروخت و تقریباً به چهل زبان نیز منتشر شد.

درباره کتاب صوتی زندگی به روش 80/20:

چه کسانی که شاغل باشند و چه کسانی که نباشند، نیاز به یادگیری مهارت مدیریت زمان دارند. مخصوصا با ظهور تکنولوژی و اینترنت، خیلی سخت می‌توان زندگی خود را از زیر سلطهٔ این ابزارها درآورد. اما چه کسی دوست ندارد با تلاش و هزینهٔ کمتر به نتایج بهتری در زندگی دست یابد؟ آیا امکان دارد زمان بیشتری را صرف چیزهایی کنیم که از آن‌ها لذت می‌بریم، حتی بدون اینکه کار روزانه خود را رها کنیم؟

اگر تا به حال درمورد روش 20/ 80 یا اصل پارتو چیزی نشنیده‌اید باید گفت این روش ازجمله راهکارهایی در حوزه مدیریت زمان است که به شما کمک می‌کند در زمان درست کارهایتان را به شکل منظمی انجام دهید. اما استفاده از این روش در زندگی روزمره نیاز به آموزش دارد. ریچارد کخ در کتاب زندگی به روش 80/20 (Living the 80/20 Way) به شما یاد می‌دهد به بهترین نحو از این شیوه استفاده کنید و کیفیت زندگی خود را ارتقا دهید.

ریچارد کخ کتاب خود را با این توضیح آغاز می‌کند که روشی که اکثر ما با آن زندگی شخصی و کاری خود را سازماندهی می‌کنیم اشتباه است. او عقیده دارد ما باید زندگی کنیم تا کار کنیم، به جای اینکه برای زندگی کردن کار کنیم.

روشی که نویسنده به شما معرفی می‌کند بدین شکل است که 80 درصد آن چیزی که می‌خواهید تنها با 20 درصد کاری که انجام می‌دهید به دست می‌آید. او در این کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه از این 20 درصد با بازدهی زیاد استفاده کنید و روی آن تمرکز کنید. بدین صورت می‌توانید آن 80 درصد دیگر را کنار بگذارید و با کمتر کار کردن لذت بیشتری ببرید.

قانون 80/20 به شما در مدیریت زمانتان به نحو صحیحی کمک می‌کند. فرض کنید شما در طول روز باید 10 کار انجام دهید؛ طبق این روش تنها دو مورد از آن‌ها بیشترین اهمیت را دارند و بهتر است زمان خود را صرف این دو کار کنید تا بتوانید به نتیجهٔ دلخواهتان برسید. بدین شکل هم می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید و هم نتیجه بسیار بهتر و با کیفیت‌تری دریافت خواهید کرد.

با به کار بردن این قانون در زندگی‌تان درنهایت می‌توانید شغل موردعلاقه‌تان را پیدا کنید، روابط خود را با خانواده و دوستانتان توسعه دهید و وضیعت مالی خود را به بهترین نحو مدیریت کنید. نویسنده همچچنین این پیام مهم را منتقل می‌کند که اگر اعتماد‌به‌نفس بیشتری داشته باشیم، می‌توانیم بیشتر از آنچه اکنون انجام می‌دهیم به نتیجه برسیم، از کاری که انجام می‌دهیم بیشتر لذت ببریم و زمان کمتری را صرف کار کنیم تا بتوانیم زمان بیشتری را با خانواده و دوستانمان بگذرانیم.

نویسنده می‌گوید به جای نوشتن فهرست کارهای روزانه، باید لیست انجام کارهایی که نباید انجام دهیم، بسازیم. او می‌نویسد کمتر عمل کنید و بیشتر فکر کنید و از انجام هر کاری که ارزشمند نیست و شما را خوشحال نمی‌کند دست بردارید. یکی از نکات مهم دیگری که ریچارد کخ بارها به آن اشاره می‌کند این ایده است که لحظه حال جایی است که ما باید در آن زندگی کنیم. با محدود کردن خود به لحظه حال و لذت بردن از آن، می‌توانیم به گذشته خود افتخار کنیم و به آینده امیدوار باشیم.

نکوداشت‌های کتاب صوتی زندگی به روش 80/20:

- کوچ از طریق ارائه مثال‌های متعدد و یک تفسیر ساده، اولین توصیه واقعاً مفید را ارائه کرده است. (Business Age)
- اصل 80/20 سنگ بنای زندگی مبتنی بر نتایج است. این کتاب را بخوانید و از آن استفاده کنید. (تیموتی فریس - نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)
- پر از تکنیک‌ها و مشاهدات مفید. اگر به دنبال شروعی جدید هستید، این کتاب یک شروعی عالی برای شما است. بسیار توصیه می‌شود. (Hot Brands)
- به شدت کاربردی. این کتاب برای کسانی است که علاقه‌مند به موفقیت شخصی و حرفه‌ای هستند. (Professional Manager – مجله انگلیسی)

کتاب صوتی زندگی به روش 80/20 مناسب چه کسانی است؟

آن دسته از افرادی که به دنبال راهی هستند تا با صرف کمترین انرژی بهترین نتایج را کسب کنند، با استفاده از راهنمایی‌ها و راهکارهای این کتاب می‌توانند به آن چیزی که می‌خواهند دست پیدا کنند.

ریچارد کخ را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده، سرمایه‌گذار و کارآفرین موفق در سال 1950 در لندن به دنیا آمد. او به عنوان مشاور و نویسنده در حوزه‌های مدیریت، بازاریابی و سبک زندگی فعالیت کرده است. ریچارد کخ (Richard Koch) تا به امروز کسب‌وکارهای زیادی را راه‌اندازی کرده که از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به فیلوفاکس و فن‌دوئل اشاره کرد.

از بین بیش از سی کتابی که او نوشته کتاب حاضر شهرت زیادی برای او به ارمغان آورد و به زبان‌های زیادی ترجمه شد. کخ همچنین در شرکت مشاوره بوستون که بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین شرکت فعال در زمینه مشاور علوم مدیریتی است سابقه فعالیت دارد. ازجمله دیگر کتاب‌های این نویسنده موفق می‌توان به کتاب «ساده سازی کسب و کار» اشاره کرد که به همراه «گرک لاک وود» آن را به رشتهٔ تحریر درآورد.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی به روش 80/20 می‌شنویم:

بسیاری از مردم با ایدهٔ لذت بردن از کار موافق نیستند. دوست من، بروس همیشه از کارش شکایت دارد. وقتی به او گفتم کاری پیدا کن که به آن علاقه داشته باشی به من گفت: «تا جایی که من می‌دانم حرفی که تو میزنی نمی‌تواند واقعیت داشته باشد. من کارم را دوست ندارم. ولی تنها مزیتش این است که دائمی و مطمئن است که این روزها بسیار با ارزش محسوب می‌شود. فکر نمی‌کنم بتوانی این موضوع را درک کنی که امروزه کار کردن چقدر دشوار شده است. به خصوص برای کسانی مانند من که واجد شرایط هم نیستند. تا به حال چیزی دربارهٔ روابط و ضوابط شنیده‌ای؟ امروزه قراردادها و روابط جایگزین ضوابط برای به دست آوردن کارهای دائمی شده‌اند. من فقط امیدوارم بتوانم کارم را حفظ کنم. این اوج خواستهٔ من است. فکر داشتن کاری که به آن علاقه داشته باشم از نظر من رویایی دست نیافتنی است.»

جواب دادم: «بیا طور دیگری به این موضوع نگاه کنیم. صد سال پیش اکثر کارها طاقت‌فرسا و خشک بودند. هیچ‌کس از کسی نمی‌پرسید آیا از کارش لذت می‌برد یا نه. ولی امروز میلیون‌ها نفر از کارشان لذت می‌برند و کار برایشان نوعی تفریح به شمار می‌رود. این افراد هر اندازه بیشتر به کارشان عشق می‌ورزند، بیشتر در آن موفق می‌شوند.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه کتاب
1 دقیقه
متن پشت جلد
2 دقیقه
تمجید از کتاب
17 دقیقه
پیشگفتار
12 دقیقه
بخش اول: مقدمه: نظریهٔ کلی چیست؟
16 دقیقه
مقدمه / بخش دو
11 دقیقه
دستیابی به نتایج بیشتر با تلاشی کمتر
18 دقیقه
چطور می‌توانیم با تلاش و زحمت کمتر شادی بیشتری را در زندگی خود ایجاد کنیم؟
21 دقیقه
همهٔ وقت دنیا در اختیار ماست
17 دقیقه
کارمند فقیر و خیال‌پرداز
17 دقیقه
بخش دوم: معاش و زندگی
17 دقیقه
اصل 20/ 80 و تمرکز و ایجاد بهبود در زندگی
19 دقیقه
مسیر 20 / 80 شما برای رسیدن به بهترین بیست درصد وجودتان کدام است؟
16 دقیقه
از کار و موفقیت خود لذت ببرید
17 دقیقه
افراد فوق‌العاده موفق نسبت به سایرین چه کار متفاوتی انجام می‌دهند؟
20 دقیقه
آیا فکر لذت بردن از کار فکری واهی است؟
20 دقیقه
از معمای پول پرده بردارید
15 دقیقه
بیشتر با کمتر
14 دقیقه
مسیر 20/ 80 برای به دست آوردن پولی که نیاز دارید
18 دقیقه
روابط به روش 20/ 80
14 دقیقه
کیفیت در برابر کمیت
16 دقیقه
خانواده‌های خوشبخت
9 دقیقه
دوستان
15 دقیقه
زندگی خوب و ساده
18 دقیقه
آن زندگی خوب و ساده‌اش را پیدا می‌کند
16 دقیقه
بخش سوم: عملی ساختن روش 20/ 80 در زندگی
9 دقیقه
طرح نقشهٔ شاد زیستن به روش 20/ 80
13 دقیقه
وداع

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی به روش 80/20: کار کمتر نگرانی کمتر، موفقیت بیشتر لذت بیشتر
نویسنده
مترجممریم تقدیسی
راویافشین اعتماد، شهره روحی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۸۰۰۰ 47600 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی به روش 80/20

zahra kalhori
۱۴۰۱/۱/۲۳
درود
اول از همه اینک گوینده صدای خوبی داره ولی این صدا خیلی یکنواخت و بدون بالا پایینه یه طوری که انگار داری اخبار گوش میدی و یه جورایی حوصله‌ی آدم رو سر میبره به خصوص که کتاب نسبتا طولانیه
اما در مورد محتوای کتاب: قانون ۲۰ ۸۰ دربیشتر موارد دنیا صادقه و پاسخگو اما نه در همه‌ی موارد شما از هر و
دانشمند، ورزشکار کلا آدم موفق بپرسی چطور به موفقیت رسیدن میگن با علاقه و البته تلاش تلاش و تلاش؛ پس اینطور نیست که بگیم آدم میتونه همیشه با تلاش کمتر به نتایج بهتری دست پیدا کنه اگر فقط علاقه داشته باشه چون هزاران نفر دیگ هستن که همون علاقه شمارو دارن ولی چون تلاش بیشتری کردن پس نتیجه‌ی بهتری گرفتن
ولی در کل محتوای کتاب رو دوس داشتم و توصیه میکنم که چندین بار گوشش بدین
ما تو کتابداری یه قانونی داریم که میگه هیچ کتابی اونقدر بد نیست که ارزش یکبار خونده شدن رو نداشته باشه
سربلند و پیروز باشید
یاحق
م مسعودی
۱۴۰۱/۱/۸
به انتخاب کتابراه احترام می‌گذارم و بااعتماد پیشنهادهایش را دنبال می‌کنم
کتاب صوتی پیش‌رو که اجرای با حوصله و درستش از محسنات آن به شمار می‌رود به نظرم در بخش‌های ابتدایی به ارائه آمار پرداخته تا شاهدی باشد بر درستی نظریه ۲۰،،، ۸۰. و ممکن است طولانی انگاشته شود ولی در ادامه و بخش‌های ۵ به بعد و تر
توصیه‌هایش عینی‌تر عملی می‌شود
سیستم آموزشی غلط ما اکثرمان را به جزوه‌ نویسی و نت‌برداری عادت داده و از همه آموزشها انتظار داریم که کلیشه‌ای و مشخصا با دستور‌العمل‌های یک‌شکل و مشخص راهنمایمان باشند لذی ممکن است مطالب را کاربردی ندانیم ولی آن‌چه مسلم است در این کتاب اصل مطلب ارائه شده و آمارهای ابتدای کتاب هم برای صحه گذاشتن به درستی آن است ولی هر کس با توجه به امکانات و علایق شخصی خود می‌تواند راه درست اجرای برنامه صحیح زندگی، کار و تعاملاتش را بیابد و تغییر را آغاز کند.
هیچ‌وقت برای تغییر و استفاده از تجارب محققان و نظریه پردازانی که با تجربه شخصی اطلاعاتشان را در اختیارمان می‌گذارند دیر نیست و وسواس‌های فکری و عملی شاید اصرار بر ادامه روش‌های پیشین را موجب می‌شوند.
آرامش و تفکر برای یافتن راه صحیح‌تر از توصیه‌های اکید آقای ریچارد کخ بود و به نظرم به ارزش آزمودن را دارد.
ارزش تفکر در راهنمایی‌های بزرگان دین هم به تکرار توصیه شده و مسلماً تفکر همراه با مطالعه⚘⚘⚘⚘
r. Karimiyan
۱۴۰۱/۲/۵
درود به همه دوستان، کتاب بنظرم محتوای خوبی داره ترجمه روان و خوانش کتاب هم شمرده و به خوبی انجام شده که دوستانی که تندتر میخونن میتونن سرعت پخش را بیشتر کنند و این رو هم توجه داشته باشیم که همه در خوندن سرعت یکسانی ندارند و این قابلیت خوبیه که در کتابراه میتونیم ازش استفاده کنیم، در مورد محتوای هم کتاب به این مسئله پرداخته که در کلیه امور زندگی مثل کار، روابط یا هر چیز دیگه‌ای، اگر ۲۰ درصد اون کار رو به درستی و بادقت و توجه انجام بدهیم به ۸۰ درصد نتیجه‌ای که مد نظرمون هست خواهیم رسید از همه کارهای کوچک روزانه گرفته تا کارهای اصلی و مهمتر، تقریبا میشه گفت اصل اولویت بندی کارهاست که کارهایی که اهمیت بیشتر و نتیجه با ارزش‌تری برامون دارند را زودتر و بهتر انجام بدیم، واقعا هم بخواهیم نگاه کنیم به کارها و روابطمون خیلی از اون‌ها که وقت و انرژی زیادی هم بابتشون میگذاریم هیچ نفع و فایده و ارزشی برامون ندارند ولی کلی از انرژی مونو تلف میکنند انرژی‌ای که میشه برای کارهای دیگه صرف بشه. مرسی از همراه خوب و دوست عزیزم کتابراه جان 😊
آنیتا ارزانی
۱۴۰۱/۳/۲۰
درود
شاید بنظر بیایدک این کتاب انگیزشی‌تنها برای افزایش بازدهی شرکتها باشداما بمرور برای بالابردن شادی و موفقیت و خودسازی در زندگی فردی و اجتماعی میانجامد
مثالها زیاد هستند برای جا انداختن اصل موضوع
با نگرش جدیدی روبرو میشوید، اینکه چگونه با تلاش کمتر و کار فشرده ب اهداف خود برسید واین اعجاز این
روش است
رهایی از اتلاف وقت را میآموزید
اهمیت واقعی روابط را درک میکنید و از جاه‌طلبی‌های دنیای مدرن رها میشوید
راه‌های ارتباطی با آنچه ک میخواهیدو ب آن اهمیت میدهید را در میآبید
زندگی تعیین کننده کار شما میشود
با استفاده از این اصل یاد میگیرید بدنبال جنبه‌های بااهمیت زندگی باشید و ب آن‌ها بال و پر بدهیدو تمرکز کنید
هر روز کمتر از دیروز در تار خودتان گرفتار شوید
با اولویت دادن به کار فقر زمانی و عاطفی را جایگزین فقر مالی نکنید
وووو......
توصیه میکنم چند بار گوش کنید و نکات مهم را در نظر داشته باشید. شما با یک نگرش جدید و کاربردی روبرو هستید که ارزش گذاری‌های آن تغییرات شگرفی در زندگی خواهد داشت.
با آرزوی موفقیت🍃🌷🌷🌷🌷🌷🍃
یدالله نخعی زرندی
۱۴۰۲/۱/۱۹
خیلی مبحث قشنگی باز کرده ولی این مسئله برای من نامشخص است موضوع کتاب میتواند در رابطه با اولویتها و اولویت بندی میباشد به نظر من منظور نویسنده این است که اولویتها را بر اساس کارهایی که 80 درصد درامد را پوشش میدهند بکار گیریم ولی اینکه کمتر کار کنیم و بیشتر نتیجه بگیریم میتواند یک شعار تبلیغاتی برای جذب نظر خوانندگان بیشتر میباشد این مطلب که اولویت خود را بر روی 20 درصد کارهایی که 80 درصد جامعه را در بر میگیرد یک امر بسیار خوب است ولی پس از اولویت بندی و برنامه ریزی بر روی ان چه لزوم دارد که کمتر کار کنبم باید با تمام وجود روی برنامه و اولیت کار کرد و هرچه بیشتر کار کنیم نتیجه ان هم به مراتب بیشتر خواهد شد و به نظر من انسان اگر دوبرابر تلاش کند شاید نتیجه ان بیش از دوبرابر میشود و شاید نتیجه ان مرکب شود و چندین برابر شود و چه لزومی دارد ان در الویت خود کمتر کار نماید و اگر منظور نویسنده این باشد میتواند بجای تمام وقت خود صرف کارهای کم ارزش صرف شود بهتر است وقت کمتری صرف کار با ارزش تر شود و مابقی وقت استراحت شود که از این نظر میتواند مبحث قابل نقد و دفاع باشد
سروش میرزائیان خمسه
۱۴۰۱/۱/۱۲
سلام و احترام؛ محتوای اصلی کتاب، ترجمه و صدا گذاری عالیه. اما بیش از حدِ نیاز، طولانیه؛ به نظرم بهتر هست از همین ورژن کتاب (و نَه میکروبوک ۲۰/۸۰ آقای اسکات دنیسون)، نسخه خلاصه‌ای تهیه بشه و به همت عزیزان در کتابراه گذاشته بشه که به شخصه تهیه میکنم و استفاده میکنم: چرا که کتاب خوبی پیش رو داریم. در تایید کامنت دوستانمون در نظرات: محتوای این کتاب بر اولویت بندی بهتر و مشخص کردن بخشهای مهم زندگیمون تاکید داره؛ نکته عجیبی که باهاش مواجه شدم اینه که واقعا خود نویسنده، در تمام طول کتاب ۸۰٪ حرف‌های غیرضروری مطرح میکنند و ۲۰٪ طلایی وجود داره از جمله: ۱. رسیدن ایده‌های مفید به ذهنمون در حالت آرامش و یا حین انجام کارهای مورد علاقه مون ۲. باور به فراوانی زمان؛ علت احساس تنگی زمان در درون ما، کمبود لحظات شاهکار و تغییرات سریع عصر فعلی هست. ۳. قانون ۲۰/۸۰ نه تنها در کار بلکه در همه ابعاد زندگی هست: ۲۰ درصد کارها و‌ اقدامات، ۸۰ درصد نتایج رو رقم میزند. و ۸۰درصد اقدامات مُصرانه دیگه بازدهیش ممکنه کمتر بشه ۴. قانون کمترین تلاش در کتاب ۷ قانون معنوی دیپاک‌ چوپرا عملا شرح داده میشه و الزامی نیست که نسبت آماریش ۲۰ به ۸۰ باشه و ممکنه متفاوت باشه مثل ۳۰ به ۷۰، جمع غیر صدی مثل ۲۰ به ۷۰ و حتی ۱ به ۹۹؛ اما منظور اثرگذاری خیلی بالای میزانِ کم تلاش بهینه هست... و همچنین موارد دیگر؛ متشکرم و سپاس
niloofar Islamnezhad
۱۴۰۱/۱/۱۰
در این کتاب نویسنده به شما روشی را پیشنهاد می‌کند که به کمک ان بتوانید کارهایتان را در زمانی درست، و به شیوه‌ای صحیح به سرانجام برسانید. چه افراد شاغل و چه غیر شاغلین، نیاز به یادگیری مهارت مدیریت زمان دارند. با ظهور فضای مجازی، تکنولوژی و اینترنت در دسترس خیلی سخت می‌توان زندگی را از سلطه این خارج ابزارها کرد. ریچارد کخ اعتقاد دارد ۸۰ درصد هر انچه را شما می‌خواهید تنها با ۲۰ درصد کاری که انجام می‌دهید بدست می‌اید. در این کتاب در روز ۱۰ گام عملیاتی که برای روز خود برنامه ریزی کرده اید را در نظر بگیرید ۲ تا که از اهمیت شایانی برخوردارند بهتر است زمان خود را صرف ان دو کار کنید.
Behzad
۱۴۰۱/۳/۲۵
گویش و ترجمه خوب کتاب قابل تقدیر است. قدر مسلم فکر خوب بدون تلاش مستمر راه به جایی نمی‌برد. تمام انسانهای موفق و تراز اول جهان، کلیه کارآفرینان صاحب نام با تلاش شبانه روزی موفق شده‌اند. بدون تلاش و تحلیل درست امور، در هیچ جای جهان رشد و تعالی میسر نمیشود. مفاهیم این کتاب از دیدگاه مدیریتی و علوم را اقتصادی شنونده به ره یافت درستی نمیرساند. با وجود تاکید نویسنده بر نظرهای خود، آمار و ارقام میدانی عمدتا خلاف آنرا ثابت میکنند. در جوامعی با اقتصاد سالم و مدیریت درست هرگز فردی بدون تلاش فکری و جسمی ره به جایی نخواهد برد. امیدوارم به عنوان خواننده و شنونده کتاب صرفا جهت آشنایی با نظریه شخص نویسنده به آن مراجعه کنید.
Ylda Hm
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
کتاب جالبیه. دیدگاه متفاوت و جالبی رو داره بیان میکنه. نه همه‌ی تیکه‌هایش ولی بخش به نسبت زیادیش جالب بود برایم. یک بخش‌هایی خیلی این طوری بود که ادم‌ها میدونند این‌ها رو و بخش‌هایی نکات جالبی داشت. در کل خوب بود و میشد ازش برداشت‌های مناسبی کرد. این کتاب هم برای افرادی که درگیر شغل و کسب و کارند و هم روابط اجتماعی و زندگی کمک کننده خواهد بود. نکته جالبی که داره بیان میکنه این هست که هر چی درگیری‌های الکی رو کمتر کنیم با تلاش کمتر به ان چیزهایی که برامون مهمه می‌رسیم. شاید ساده به نظر بیاد ولی وقتی بخواهیم به ابعاد درگیری‌های نامهم فکر کنیم که تو کتاب اشاره میکنه، متوجه گستردگی این قضیه میشیم
Zeinab Samie
۱۴۰۱/۷/۲۴
کتاب خوبی بود و یه سری نکات خیلی خوبی رو مطرح کرده بود مثلا اینکه بدون فکر تلاش کردن فایده نداره ولی به نظرم همه نکته‌های این کتاب در زندگی واقعی صدق نمیکنه مثلا اینکه با تلاش کم انتظار داشته باشی نتیجه زیاد بگیری در خیلی از موارد کار آمد نیست خیلی از نوابغ تاریخ و افراد موفق فقط به خاطر هوش و موفق نبوغشون نشدند بلکه به خاطر تلاش شبانه روزی موفق شدند در حقیقت اگر تلاش شبانه روزی شون نبود هیچوقت کسی از نبوغ اونها خبر دار نمیشد هیچ موفقیتی ساده به دست نمیاد.
در ضمن خیلی از روش‌هایی که تو کتاب برای پس انداز نوشته بود برای بازنشستگی تو ایران اصلا کارآمد نیست
ابوالفضل عباسی
۱۴۰۱/۱/۴
این هم یک کتاب خودیاری زرد است.
فقط داستان گویی در مورد تجارب شخصی و یک نتیجه گیری اشتباه از داستان. هر موفقیتی ناشی از فاکتور‌های بسیار زیادی با برنامه ریزی و عمل به اونهاست. خودشناسی قدم اول در موفقیت است. این بابا اون قسمتهای خودشناسی که اتفاقا خیلی باید روش تاکید کرد رو فقط کلی گویی میکنه و
عبور میکنه. لابه لاش هم جمله‌هایی انگیزشی از بزرگان رو چاشنی خاطراتش میکنه... در کل کتابی کاربردی نیست.
Mahin Alipour
۱۴۰۲/۱/۶
ممنونم از کتابراه بابت این کتاب خوب و مفید تمام ما با به کار بردن این قانون در زندگی مون درنهایت می‌تونیم شغل مورد علاقه مون رو پیدا کنیم، روابط خودمون رو با خانواده هامون و دوستان و نزدیکانمون توسعه بدیم و وضیعت مالی خودمون رو به بهترین نحو مدیریت کنیم. نویسنده همچچنین این پیام مهم را منتقل می‌کند که اگر اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم، می‌تونیم بیشتر از آنچه که اکنون انجام می‌دیم به نتیجه برسیم، از کاری که انجام می‌دیم بیشترین لذت رو ببریم و زمان کمتری را صرف کار کنیم تا بتوانیم زمان بیشتری را با خانواده و دوستانمان بگذرانیم
دکتر فاطمی‌نسب
۱۴۰۱/۷/۵
کتابی کاربردی
بسیار کاربردی
با عمل به این کتاب، میتوان در یک زمینه خود را پیشرفت داد بجای به اصطلاح نوک زدن به چند زمینه...
و بنابراین این میشود بیشتر با تلاش کمتر.
در واقع اگر بشود و واقعا بتوانیم این کتاب را در زندگی بکار ببریم شاد شاد زندگی میکنیم.
اما یک نکته را برای خوانش گوینده عزیز
بگویم،
خوانش را یکنواخت انجام داده‌اند. اگر با افکت بیشتری، کتاب را خوانش میکردند، بسیار بهتر و عالی تر بود.
و یک مورد دیگه، کتاب خیلی خوبه، در بالا هم گفتم، اما متن تکراری میشه پس از یک مقدار که مطالعه میکنی یا گوش میدی،
همش یک نکته را تکرار میکنه..
ALI REZAEI
۱۴۰۱/۱/۴
دمتون گرم واقعا... که همچین کتاب محشری رو رایگان کردید این قانون خیلی معروفه و بسیار عالی... از ویژگی این کتاب میتونم بگم که
_قلم و نگارش عالیه (البته ابتداش)
خط روایی داستان و پرداختن به موضوعات مناسب بود
_ مثال‌ها و تعاریفش خوب بود ولی میتونست بهتر باشه
_ احساس خستگی نمیده و جذابیت کتاب
_
بالاست مطالب و محتوای ارزشمندی ارائه شد
و درنهایت از کتابراه عزیز تشکر میکنم... فقط بحث امتیاز کامنت‌ها رو بیشتر دنبال کنید من چهار تا کتاب نظر دادم هیچی امتیاز ندادین
Mostafa Arshad Ebi
۱۴۰۱/۲/۹
من نیمی از کتاب را خواندم. اگر قانون ۲۰/۸۰ رو در سایت‌ها و وبلاگ‌های دیگه خوانده اید بهتر است به این قانون عمل کنید و برای مطالعه این کتاب زمان صرف نکنید؛ در بین صفحات کتاب جملات انگیزشی وجود دارد که آن هم در مطالب و کتب دیگر بارها آورده شده‌اند. اما اگر راغب هستید که حتما نگاهی به آن بیندازید، و تندخوانی نگاهی گذرا به کتاب شاید بد نباشد. اما وقت برایش نگذارید؛ حجم بیشتر کتاب را مثال‌هایی درباره ۲۰/۸۰ گرفته است. عمل به اولویت‌ها یا همون ۲۰/۸۰ مهمتر از دانستن گزارش طور درباره آنست.
مشاهده همه نظرات 421

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی به روش 80/20

برای دریافت کتاب صوتی زندگی به روش 80/20 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.