معرفی و دانلود کتاب صوتی ذهنیت برکت آفرین

عکس جلد کتاب صوتی ذهنیت برکت آفرین
قیمت:
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهنیت برکت آفرین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهنیت برکت آفرین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ذهنیت برکت آفرین

جول اوستین نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز در کتاب صوتی ذهنیت برکت آفرین، به شما کمک می‌کند تا تفکر شکست‌خورده خود را کنار بگذارید، تا روزی در آینده‌ نزدیک، به جای آنکه فقط آرزویی در سر داشته باشید، بتوانید رویای خود را در واقعیت زندگی کنید؛ روزی که چشم‌اندازتان به حقیقت تبدیل می‌شود.

درباره کتاب صوتی ذهنیت برکت آفرین:

همه‌ شما دیدگاهی نسبت به زندگی دارید و در ذهن‌تان از خودتان، خانواده و آینده‌تان تصویری ذهنی ساخته‌اید. سوال این است که تصویر ذهنی شما چه‌گونه‌ است؟ آیا خودتان را در حال بالا رفتن، اوج‌ گرفتن، در حال غلبه بر مشکلات و در یک زندگی بابرکت می‌بینید؟ یا این‌که تصویر ذهنی شما آینده‌ای پرتقلا، شکست‌خورده، درگیر اعتیاد و درگیر اضافه‌وزن را برایتان ترسیم می‌کند؟ آینده‌ای که هیچ موفقیت و شانس بزرگی در آن وجود نخواهد داشت.

آن تصاویری که به ذهن خودتان اجازه‌ ساختنشان را می‌دهید، مشخص می‌کنند که زندگی شما چگونه خواهد بود. اگر دیدگاه شما محدود باشد، زندگی‌تان هم محدود خواهد شد. حتماً می‌دانید که انسان هر گونه فکر کند، به‌همان صورت برایش اتفاق می‌افتد.

از حد وسط فاصله بگیرید و خود را رها کنید و به زندگی فوق‌العاده‌ای برسید که خدا برایتان در نظر گرفته است. همه انسان‌ها تصویری از خود و زندگیشان دارند. تصاویری که به خودتان اجازه می‌دهید به زندگیتان وارد شوند، مشخص می‌کنند که چگونه زندگی خواهید کرد.

رویایی که خداوند برای زندگی شما در نظر دارد این است که چنان به زندگی بابرکت برسید که بتوانید خودتان برکتی برای زندگی دیگران باشید. جرأت داشته باشید که برای زندگی پربرکت رویای بزرگی در سر بپرورانید و به خدا اعتماد داشته باشید که یک روز آن را به واقعیت تبدیل کند.

به کمک کتاب صوتی ذهنیت برکت آفرین (The Abundance Mind-set)، فراتر از شرایط عادی بروید و به زندگی فوق‌العاده‌ای بپردازید که خداوند از طریق ذهن سیری‌ناپذیرتان برای شما طراحی کرده است.

کتاب صوتی ذهنیت برکت آفرین برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به شما باور و قدرت ایجاد تغییر و رسیدن به رویاهایتان را به شما می‌دهد، پس اگر دوست دارید به آرزوهایتان دست پیدا کنید به این کتاب صوتی گوش دهید.

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم:

نویسنده، سخنران و کشیش خندانی که خطبه‌های تلویزیونی‌اش در ایالات متحده حدود 70 میلیون بیننده در هفته دارد و بیش از 200 میلیون نفر دیگر در بیش از 100 کشور جهان به سخنرانی‌هایش گوش می‌دهند، کسی جز جول اوستین (Joel Scott Osteen) نیست.

هفت کتابی که تاکنون نوشته در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارند و بعضی از آثارش بیش از 200 هفته در صدر جدول قرار داشتند. همچنین در سال 2006 در لیست ده انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد.

اوستین کشیش ارشد کلیسای لیکوود، بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان‌هاست؛ عنوان و مسیری که درواقع از پدرش سرچشمه می‌گیرد. او در زمان جوانی فکرش را هم نمی‌کرد که روزی این کار را انتخاب کند اما سرانجام پس از مرگ پدرش در سال 1999 جانشین او شد و از آن زمان تاکنون ظرفیت کلیسای لیکوود از 5000 نفر به 56000 نفر افزایش یافته است.

سبک موعظه و فن بیان این کشیش خندان آمریکایی منحصر به فرد است. او می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، بر خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و با ایمان تمرکز کند. اوستین سعی دارد اصول کتاب مقدس را به روش ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت بیاموزد.

در بخشی از کتاب صوتی ذهنیت برکت آفرین می‌شنویم:

یکی از مهم‌ترین جنبه‌هایی که خودمان را در مسیر خدا ببینیم، این است که باید ذهنیتی سرشار و پربرکت را پرورش بدهیم. همان طوری که قبل از این هم گفتیم به هر صورتی که خودمان را ببینیم، می‌تواند باعث موفقیت یا شکست ما شود.

به خاطر داشته باشید خداوند از قبل هر چه که مورد نیاز بوده تا یک زندگی سرشار و بابرکت داشته باشید را در اختیارتان قرار داده است. خداوند در وجود شما دانه‌هایی قرار داده که در درون این دانه‌ها موقعیت‌های مختلف، فرصت‌ها و توانایی‌های بالقوه و فوق‌العاده، ایده‌های خلاقانه و رویاهای گوناگونی قرار دارد. اما فقط به این خاطر که این دانه‌ها درون وجود شما هستند و رشد نکردند، به این معنی نیست که برایتان هیچ اتفاقی نمی‌افتد و هیچ فایده‌ای ندارد. چون ما باید این دانه‌ها را رشد بدهیم. به عبارت دیگر باید این دانه‌ها را باور داشته باشیم. واقعاً باور داشته باشید که برای رسیدن به موفقیت تمام ابزار لازم را در اختیار دارید.

شما باید به خاطر داشته باشید که بندۀ خدای پرقدرت و بلندمرتبه‌اید و خداوند شما را خلق کرده تا به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنید. هدف خلقت شما این نبوده که یک زندگی در حد متوسط داشته باشید، خداوند شما را خلق کرده تا پیشرفت کنید و توانایی، بینش، استعداد، دانش و قدرت‌های فوق بشری خودش را در اختیار شما قرار داده تا موفق شوید. شما همین حالا هم همه آنچه لازم است تا به سرنوشتی که خدا برایتان در نظر گرفته برسید را در اختیار دارید.

«خداوند به ما لطف کرده و تمام نعمت‌های معنوی را در اختیار ما قرار داده است.» توجه داشته باشید که این جمله با فعل زمان گذشته آمده، این جمله می‌گوید که خداوند از قبل این کار را کرده است. او از قبل هر آنچه برای موفقیت ما لازم بوده را در درون ما قرار داده است. حالا به خود ما بستگی دارد که از این توانایی‌ها استفاده بکنیم یا نه. به یاد داشته باشید که این همان کاری است که حضرت ابراهیم (ع) باید انجام می‌داد. 20 سال قبل از اینکه او صاحب فرزندی شود، خداوند با او صحبت کرد و گفت ابراهیم من تو را پدر ملت‌های بسیاری قرار داده‌ام!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه
39 دقیقه
فصل اول - ذهنیتی برکت‌آفرین داشته باشید
25 دقیقه
فصل دوم - خودتان را ببینید که به مراحل جدید رسیده‌اید
49 دقیقه
فصل سوم - انتظارات خود را بالا ببرید
36 دقیقه
فصل چهارم - آشکار شدن قدرت
34 دقیقه
فصل پنجم - به معجزه زندگی دیگران تبدیل شوید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ذهنیت برکت آفرین
نویسنده
مترجمفرزان حسنی
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ذهنیت برکت آفرین

امیر شیری
۱۴۰۱/۵/۲۲
جول کشیشه و دیدگاه هایش تماما بر مبنای الهی است، همه‌ی ما دارای دیدگاهی نسبت به زندگی هستیم. همه‌ی ما در ذهن‌مان از خودمان، خانواده‌مان و آینده‌مان تصویری ذهنی داریم. سوال این است که: تصویر ذهنی شما چه‌گونه‌ است؟ آیا خودتان را در حال بالارفتن، اوج‌گرفتن، در حال غلبه بر مشکلات و در یک زندگی بابرکت و می‌بینید؟ یا این‌که تصویر ذهنی شما آینده‌ای پرتقلا، شکست‌خورده، درگیر اعتیاد درگیر اضافه‌وزن برایتان ترسیم می‌کند؟ آینده‌ای که هیچ موفقیت و شانس بزرگی در آن وجود نخواهد داشت؟ آن تصاویری که به ذهن خودتان اجازه‌ی ساختنشان را می‌دهید، مشخص می‌کنند که زندگی شما چه‌گونه خواهد بود. اگر دیدگاه شما محدود باشد، زندگی‌تان هم محدود خواهد شد. ما می‌دانیم که انسان هرگونه فکر کند، به‌همان صورت برایش اتفاق می‌افتد. از حد وسط فاصله بگیرید و خود را رها کنید و به زندگی فوق‌العاده‌ای برسید که خدا برایتان در نظر گرفته است. ما همه تصویری از خودمان و زندگیمان داریم. تصاویری که به خودتان اجازه می‌دهید به زندگیتان وارد شوند، مشخص می‌کنند که چگونه زندگی خواهید کرد. رویایی که خداوند برای زندگی شما در نظر دارد این است که چنان به زندگی بابرکت برسید که بتوانید خودتان برکتی برای زندگی دیگران باشید. جرات داشته باشید که برای زندگی پربرکت رویای بزرگی در سر بپرورانید و به خدا اعتماد داشته باشید که یک روز آن را به واقعیت تبدیل کند.
محسن پرنده
۱۴۰۱/۴/۱۰
بسیار عالی ولی من بعضی از کتابها را که خودم موندم خیلی کتاب صوتی به طور خلاصه انجام میدهید، هرچند از همین خلاصه کتاب صوتی من به عمق مفهوم کتاب پی میبرم ولی ذهنیت و خلاقیت انسانها باهم فرق میکند ولی من ازطریق شنیدن بهتر مطالب درذهنم باقی می‌ماند ولی اگه میشدبیشتر مطالب کتاب بیان کرد البته من گفتم که مطالب باهمین طریق متوجه میشم ولی بیشتر نظرات وکه مطالعه کردم فهمیدم خواننده به عمق مفاهیم کتاب پی نبرده، به هر حال من از زحمات شما بی دریغ انه
سپاسگزارم فقط این موضوع را بیان کردم تا افراد بیشتری جذب این زحمات شما شوند، باز هم شما تجربه بیشتری در این موضوع دارین و احترام می‌زارم به تجربه‌های شما در این مورد، ودعا میکنم افراد بیشتری جذب این مجموعه عظیم و آموزهای پر برکت شوند چقدر این نعمت وبدوند، من کتابخانه‌ای دارم بیش از دویست جلد کتاب از کتابهای دینی و مذهبی بگیرند کتابهای نسل نو اندیش ولی موفق به خواندن آن‌ها نشدم ولی بااین مجموعه شما تا به حال موفق به خواندن بیش بیست کتاب مفید شده‌ام که دیدگاه ونگرشم به زندگی وجذب ثروت و فراوانی شده‌ام من ۴۵سالم واشتباهات زیادی شده‌ام وباخودم میگم کاش زودتر با این مجموعه مفید و زیبا آشنا میشدم تا بعضی از بهترین نعمتهای الهی که داشتم واردین دادم و این انگشت اشاره‌ام به طرف دیگران بود ولی غافل از اینکه سه انگشت دیگر به طرف خودم بود، به هر حال ماهی رو هر موقع از آب بگیری تازه است و فقط در لحظه زندگی میکنم وار داشته‌های امروزم سپاسگزارم ولذت میبرم وایمان دارم به اهداف و رویاهای میرسم، سپاسگزارم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
محمد اعتصامی اشتیانی
۱۴۰۰/۱/۳۰
در این نوع کتابها واقعا گوینده خیلی خیلی خیلی موثر است وآقای قناعت پیشه تبحر خاصی در این رابطه دارند که چه وقت آرام چه وقت بلند بخوانند واقعا شنونده فکر میکند که فیلم تماشا میکند چون با نوع گفتار خود شنونده را مجذوب کتاب کرده واو را به عمق کتاب میبرد وشنونده میتواند تصویرسازی درستی از کتاب داشته باشد
عباس فرهادی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
سلام دوستان.. من این کتاب رو دارم گوش میدم. فصل اول و دوم خیلی خوب بود. ولی الان که فصل سوم رو گوش دادم دوست نداشتم. چون از اول کتاب نظر نویسنده این بود که به کارهای خوب و موفقیت‌های خوبی که بدست آوردین دائم به اونا فکر کنین و به چیزهای منفی فکر نکنید. این خیلی خوبه ولی انتقادی که دارم اینه که به و چیزهای منفی دائم داره اشاره میکنه. همینطور که میدونین ذهن انسان فکرهای منفی رو خیلی زود میگیره همین باعث میشه خود به خود ذهنتون به طرف منفی‌ها کشیده بشه که در گدشته درگیر اونا بودیم به نظر من یک اشاره کوچک کافی بود تا اینکه مثالا بگی. در گذشته یکی از عزیز آنتون رو از دست دادین فکر نکنین.
علی صبایی
۱۴۰۱/۱/۸
میتوان این کتاب به دوصورت توصیف کرد ۱، نقش گوینده است که خیلی زیبا و روان و دلنشین این کتاب توصیف می‌کند
۲ ذبده بودن و زیبایی و نقش نگاری نویسنده است که با کلمات ساده دور از هرگونه ایهام با مثال‌های کوچک نقش‌های بزرگ به اثبات میرساند این کتاب بسیار کتاب جذابی است به انسان قدرت تعقل و تفکر استدلال
کردن می‌دهد که انسان در هر موقعیت چه تصمیمی بگیرد که برای هر سخن خودش یک مثال مرتبت می‌آورد به انسان اثبات می‌کند این کتاب یک کتاب روحیه بخش برای موفقیت محسوب میشود
میترا رشیدی رنجبر
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
هزار بار گوش دادن به تک تک کلمات این کتاب و انجام دادن باز هم کم هست اگه این کتاب و نخونی هر چی کتاب انگیزشی بخونی بی فایده است کتاب ذهنیت برکت آفرین کاری باهات می‌کنه که در مورد هر کتاب انگیزشی دیگه هم با دید باز و بهتری نگاه کنی تو زندگی یه قدم بیای جلوتر افکار سمی و مریضو از خودت دور می‌کنی. این
خواندن کتاب برکتی از سمت خداوند برای شماست از خودت شروع کن رفیق این کتابو بخون و بعد خودت میبینی دیدت به خیلی از چیزها عوض میشه.
موفق باشید.
عالی هم کم هست فوق العاده عااااااالی
عیسی طاهریان
۱۴۰۱/۱/۲۱
به نظر من هر کتاب از جول اوستین رو بخونید، باعث انگیزش در زندگی میشه، این کتاب از نامش مسخصه، از برکت صحبت کرده، که تو دین ما جایگاه بالایی رو داره، تقریبا ما هر کاری میکنیم برای واژه برکت تو زندگی، مثل رزق حلال، تلاش برای خانواده، خدمت به پدر و مادر و غیره، من اقای جول اوستین رو بعنوان یک کسی که و در امریکا هستش اینهمه از اعتماد و توکل به خدا به این قشنگی صحبت میکنه، واقعا تحسین میکنم، انگار ایشون شیعه علی هستن، که اعتقاد عجیبی به خدا وحکمتهای خدا دارن.
حسین امینی
۱۴۰۳/۱/۲۶
سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان باز هم یه کتاب فوق العاده دیگه از جول اوستین عزیز دوستان من این کتاب با صدای اقای قناعت پیشه فوق العادست میتونین احساس کنین که جول استین نشسته پشت گوشی و داره بهتون نصیحت میکنه دقیقا در این حد گیرا کتابای جول استین واقعا فوق العادن من علاوه بر این کتاب بهتون کتاب من قدرت هستم و ارامش سهم توست رو هم توصیه میکنم ولی یه نکته وجود داره سعی کنین روزی یه قسمت گوش بدین اینچوری راحت تر میتونین طرز فکرتون رو تغییر بدین موفق و پیروز باشید
ساحره خراسانی
۱۴۰۱/۶/۲۱
کتابهای جول اوستین به قدری قدرت جذب مخاطب داره که با اینکه مطالب تکراری زیادی در بین نوصته‌ها و کتابهاش وجود داره ولی طوری جذبم میکنه که برای بیشتر خواندم یا شنیدن کتابش حریصتر میشوم این کتاب هم مانند همه کتابهای جول راحت و دوان شما را به سمتی سوق میدهد کخ با هر دین و آیینی قانع میشوید که راهکارهای جول را به کار بگیریم تابه آنچه او میگوید برسیم ذهنیت برکت افرین از جمله کتابهای مفید براز هر شخصیست که به خود سازی و موفقیت فردی اعتقاد دارد ممنون از کتابر اه برای ارائه بهترینها
الهه سلمانی
۱۴۰۱/۳/۲
این کتاب داره به شما نشون میده که چطور باید توکل کنید داره یاد میده چگونه تقاضا کنید اصلا چطور باید این مسیر توکل رو برید چرا باید چیزی که در دستانمون داریم با شک از بین ببریم این کتاب یک کتاب معنوی یک کتاب بی نهایت زیبا بینهایت آگاهانه هست. خداروشکررررررر برای وجود این کتاب مرسی از گوینده و اشتیاق در کلماتش چقدر زیباتر شد مفهوم کتاب. خیلی زیباست همه باید بخونن همه باید در این کتاب تفکر کنن سراسر حال خوب سراسر آرامش خیلی ممنونم برای انتخاب این کتاب که صوتیش کردین
شقایق محمدعلی
۱۴۰۱/۳/۷
هرچی از زبان وفن بیان جول اوستین بگم کم گفتم که
انقدر زیبا میتونه ذهن هر مخاطبی رو درگیر کنه
همه کتاباش رو میشه یک روزه تموم کرد انقدر جذابه
وواقعا با عمل کردن به گفته هاش و تغییر ذهنیتمون زندگی رو برای خودمون قشنگتر کردیم
مرسی از کتابراه بابت صوتی بودن کتاب‌ها که انقدر اشتیاق به کتاب خواندن
در ما بالا برده.
ومرسی از گویندگان کتاب‌ها با صدای فوق العاده وبا حس صداشون جوری گوش نواز صحبت میکنند که انگار خود نویسنده داره باهات حرف میزنه... سپاااس
علیرضا بهجویان
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
بی نظیره این کتاب، حتما پیشنهادش میکنم.
اصلا نمیتونم حسم رو منتقل کنم بهتون فقط در این حد بگم که ارزو داشتم این کتاب رو از هر تریبونی پخش میکردم برای همه، دوست داشتم هر روز صبح توی مترو برای مروم پخش میشد. از گوش دادن به این کتاب سیر نمیشید. صدا گذاری فوق العاده داره واقعا ممنونم بابت این کتاب به
خوب.
این کتاب میتونه دیدگاهتون زندگی و مسیرش عوض کنه. در یک عبارت خلاصه میگم فوق العاده و حتی فراتر از اون❤️❤️
SHIVA SADR
۱۴۰۰/۸/۲
کتاب فوق العاده خوب و موثریه برای بالا بردن اعتماد بنفس و در کنار نویسنده خوب گوینده فوقالعهده‌ای داره که با گویندگی عالییییی خود حق سخن رو ادا میکنه و صدای گوینده این کتاب که‌ای کاش نامشون رو میدونستم انرژی زیادی به شنونده پرتاب میکنه و این خیییلی خوبه. من این کتاب رو بارها و بارها گوش کردم و صدای گویندش اصلا برای من کسل کننده و یکنواخت نشد.
محمدرضا
۱۴۰۰/۳/۱۹
من تعداد زیادی از پاکدست‌ها و کتاب‌های جول اوستین را شنیده و یا خوانده ام. واقعا فوق العاده هستند. صدای آقای مهبد قناعت پیشه طوری هست که انسان تصور می‌کنه خود آقای جول اوستین کنارمون نشسته و داره حرف میزنه.
اگه دوست دارین که حال دلتون خوب بشه و از زندگی نهایت لذت رو ببرین توصیه می‌کنم که حتما این کتاب رو گوش بدین!
زهرا
۱۴۰۱/۸/۳۰
این کتاب و این نویسنده روح زندگی، آرامش، معنویت و شادی برای من است و من با محتوای این کتاب می‌توانم حتی از بدترین مود خودم بیرون بیایم و روی زیبا و امیدبخش زندگی‌ام را ببینم. هربار با حرف‌های جول اوستین انگار به آغوش خدا برمی گردی و از نو شروع می‌کنی. خودم را پس از خداوند مدیون او همینطور صداگذار فوق العاده و دوست داشتنی این کتاب می‌دانم. خدا بهترین‌ها را نصیب هر دو کند!
مشاهده همه نظرات 296

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ذهنیت برکت آفرین

برای دریافت کتاب صوتی ذهنیت برکت آفرین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.