معرفی و دانلود کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید: تا برای شادی و خوشبختی جایی باز نمایید

عکس جلد کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید: تا برای شادی و خوشبختی جایی باز نمایید
قیمت:
۷۸۰۰۰ 54600 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید: تا برای شادی و خوشبختی جایی باز نمایید

چگونه می‌توان از شر احساسات منفی رهایی یافت و انرژی مثبت را وارد زندگی کرد؟ جول اوستین کشیش و نویسنده پرفروش آمریکایی، در کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید راهکارهایی را به شما ارائه می‌کند که با کمک آن‌ها می‌توانید بر افکار و احساسات منفی مثل خشم، غم، حسادت، ناامیدی و بدبینی غلبه کنید و از زندگی‌تان به بهترین نحو بهره ببرید.

درباره کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید:

آیا می‌دانید دلیل لذت نبردن برخی از افراد در زندگی چیست؟ جول اوستین عقیده دارد اکثر این افراد قلبشان را با چیزهای منفی پر می‌کنند. مواردی مثل نگرانی برای شغل، خشم، احساس گناه، سرکوب احساسات و پشیمانی از تصمیم‌های گذشته راه ورود شادی و خلاقیت را مسدود کرده‌اند. این افراد با صدور مجوز ورود احساسات منفی به ذهنشان، فضا را برای وجود افکار مثبت اشغال می‌کنند.

این نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز در کتاب احساسات منفی را خالی کنید (Empty Out the Negative) به شما این پیام مهم را می‌رساند که شما تنها به این دلیل به این دنیا پا گذاشته‌اید که زندگی خود را لبریز از شادی، آرامش و اعتمادبه‌نفس کنید. هیچ کس نباید اجازه بدهد نگرانی به زندگی‌اش وارد شود. به این دلیل که فضای کافی برای همه این احساسات وجود ندارد.

با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید که اگر افکار خود را از احساسات منفی تخلیه کنید، خداوند نیز وجودتان را پر از احساس و انرژی مثبت خواهد کرد. پس بهتر است در قدم اول دلایل وجود احساسات منفی در درونتان را شناسایی کرده و بعد در جهت رفع آن‌ها بکوشید. اگر دوست دارید بدانید چگونه می‌توان این موارد را برطرف کرد، باید گفت یکی از اصولی‌ترین روش‌های آن دوری از افراد بدبین، دروغگو، خشن و ناامید است.

کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید به شما می‌گوید لزومی ندارد با اشخاصی که هیچ سودی برایتان ندارند ارتباط داشته باشید. نیاز نیست با کسانی که تنها کاری که بلدند ایجاد انرژی منفی است، در ارتباط باشید و این جملهٔ مهم و تأثیرگذار که زندگی بسیار کوتاه‌تر از آن است که بتوانید آن را با چیزهای منفی پر کنید.

کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید انرژی منفی را از خود دور کنید و زندگی شادتر و پربارتری داشته باشید، شنیدن این کتاب کمک زیادی به شما می‌کند. همچنین علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودسازی از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهند برد.

جول اوستین را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده، سخنران و کشیش ارشد کلیسای لیک وود در سال 1963 به دنیا آمد. سخنرانی‌های او در ایالات متحده حدود 70 میلیون بیننده در هفته داشته‌اند و بیش از 200 میلیون نفر در بیش از 100 کشور جهان آن‌ها را تماشا می‌کنند. آثار نوشته شده توسط جول اوستین (Joel Scott Osteen) در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارند و برخی از آن‌ها بیشتر از 200 هفته در صدر این جدول مانده‌اند.

وی همچنین در سال 2006 جزء ده انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد. از دیگر آثار اوستین می‌توان به «قدرت من هستم»، «تفکر بهتر زندگی بهتر»، «می‌توانی اگر بخواهی»، «10 قانون موفقیت جول اوستین» و «درخواست بزرگ داشته باشید» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید می‌شنویم:

زن‌ و شوهری بودند که به محلهٔ جدیدی نقل‌مکان کردند. یک روز صبح، درحالی‌که آن‌ها مشغول خوردن صبحانه بودند، زن از پنجره به بیرون نگاه کرد و همسایه خود را دید که در حال پهن کردن رخت‌های شسته شده روی بند است. زن متوجه شد، لباس‌هایی که همسایه‌شان شسته هنوز کثیف‌اند. به شوهرش گفت: «آن خانم نمی‌داند چگونه باید لباس‌ها را شست. لباس‌هایش اصلاً تمیز نیست. نمی‌دانم اصلاً از مواد شوینده استفاده می‌کند یا نه.»

روزها می‌گذشت و زن هر روز همین نظر را می‌داد: «من باورم نمی‌شود آن خانم نمی‌داند چطور باید لباس‌هایش را بشوید.» چند هفته بعد او از پنجره به بیرون نگاه کرد و دید لباس‌های خانم همسایه تمیز و درخشان است. همان‌طور که باید باشد. زن چنان شگفت‌زده شد که به شوهرش تلفن زد و گفت: «ببین این خانم بالاخره نحوهٔ شستن لباس‌ها را یاد گرفت. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده.»

شوهرش لبخندی زد و گفت: «عزیزم. من امروز صبح زود بیدار شدم و پنجره‌ها را تمیز کردم.» مشکل این نبود که خانم همسایه بلد نباشد چگونه لباس بشوید. مشکل این نبود که لباس‌های او کثیف باقی‌مانده. مشکل پنجره‌ای بود که زن از آن به بیرون نگاه می‌کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
فصل اول / بخش یک: افکار منفی را بیرون کنید
21 دقیقه
فصل اول / بخش دو: قلب خود را خالص و تمیز نگه دارید
21 دقیقه
فصل دوم / بخش یک: تفکر قدرتمند
18 دقیقه
فصل دوم / بخش دو: هماهنگ شوید
21 دقیقه
فصل سوم / بخش یک: یک حالت تازه
18 دقیقه
فصل سوم / بخش دو: آیا پنجرهٔ شما تمیز است؟
20 دقیقه
فصل چهارم / بخش یک: بیندازش
17 دقیقه
فصل چهارم / بخش دو: رها کن، بگذار و برو
25 دقیقه
فصل پنجم / بخش یک: ضبط صحیح
11 دقیقه
فصل پنجم / بخش دو: درها را روی افکار منفی ببندید
19 دقیقه
فصل ششم / بخش یک: قدرت خاک
22 دقیقه
فصل ششم / بخش دو: افراد مناسب را پیدا کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید: تا برای شادی و خوشبختی جایی باز نمایید
نویسنده
مترجمفریبا جعفری نمینی
راویامیر فرحان نیا
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۸۰۰۰ 54600 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید

محسن پرنده
۱۴۰۱/۳/۲۷
تو خونه نشسته بودم تازه از سر کار اومده بودم حل خوشی نداشتم این روزا در حال گوش دادن سپاسگزاری بودم با اینکه معجزات سپاسگزاری روتجربه کرده بودم ولی باز هم حالم بالا و پایین می‌رفت واقعا اگه به خدا اعتماد کنی وباورش کنی در لحظات حساس پیک یا پیام خود را برای کمک به تو میرساند، با گوشیم ور میرفتم که و یک پیام از کتاب راه اومد که تخفیف ویژه در کتاب راه، بازش کردم وبا کد تخفیف که داشتم این کتاب وخریداری کردم وهمونجا دانلود کردم شروع کردم به گوش دادن باور کنید با چه شور و شوقی گوش میکردم. وحالم خیلی عالی شد. وفهمیدم بیشتری حال خرابی ونگرانی ما از همین افکار منفی که با خودمون حمل میکنیم واقعا من این کتاب یه معجزه الهی دیدم.
ممنون و سپاسگزارم شادوثرتمندباشید🌹🌹
علی اصغر بختیاری
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
کتاب خوبیه. برای شروع تغییر و پیشرفت، این کتاب میگه باید اول جایی برای تغییرات و آموزشهاو... باز کنیم. بدیها، خاطرات و افکار منفی رو از ذهنمون پاک یا فراموش (بی اثر) کنیم. باید محیط اطرافمون رو از افراد منفی پاک و از افراد موفق و مستعد و بهتراز خودمون پر کنیم. باید عادتها و عملکردهای بد و شکست رو و خورده گذشته فراموش ذهنمون رو از افکارو انرژیهاو تلقینهای مثبت پر کنیم. باید اعتماد به نفس و اعتماد به داشتن تواناییهای مثبت رو در خودمون تقویت کنیم و از محیط و اصرافیانی که منفی و در گذشته شکست خورده خود غرق شدن دوری کنیم تا بتونیم روز به روز شاهد موفقیتو سربلندی باشبم. هیچ وقت نباید به فکر تلافی و انتقام از بدیهای اطرافمون باشیم و باید ببخشمو فراموش کنیم.
در این کتاب بعضی از قسمتهارو با داستانهای آموزنده بیان کرده که ماندگاری و یادگیری موضوع رو آسانتر میکنه.
اگه تصمیم به حذف افکار منفی و درنتیجه زمینه سازی برای تغییر و پیشرفت دارین، این کتاب میتونه کمکتون کنه. البته موقعیت و تصمیم میتونه برداشت از کتاب رو کمی متفاوت کنه.
SoBhAn Rezaei
۱۴۰۱/۷/۲۶
افکار و احساسات منفی که شما را سنگین می‌کند را رها کنید و جای چیزهای خوبی را که باید در زندگی خود در درونتان داشته باشید فراهم کنید.
شما خلق شده اید تا پر از شادی، آرامش، اعتماد به نفس و خلاقیت باشید. اما گذراندن زندگی با چیزهایی که شما را سنگین می‌کند و باعث احساس گناه، کینه، شک و نگرانی می‌شود،
بسیار آسان است. این چیزها شما را به سمت پایین می‌کشد. وقتی به این احساسات منفی فضا می‌دهید، آن‌ها فضای مورد نیاز شما را برای چیزهای خوبی که شما را به سمت سرنوشت خود سوق می‌دهند، اشغال می‌کنند.
زندگی برای شما بسیار کوتاه است تا بتوانید تلخ و دلسرد شوید و اجازه دهید شرایط شما را عقب نگه دارد. هر روز صبح شما باید هر چیز منفی از روز قبل را خالی کنید و یک نگرش جدید ایجاد کنید. نیرو بگیرید و ذهن خود را در مسیر درست پیش ببرید، و به این شکل شما هر روز وارد تمام چیزهای جدیدی می‌شوید که خداوند برای شما ذخیره کرده است.
این کتاب رو برای همه پیشنهاد میکنم تمامی کتاب‌های جول اوستین رو دوست دارم و برام در اولویت هستن
sh sh
۱۴۰۱/۹/۲۸
این کتاب برای هر فردی که افکار منفی میتونه حس خوبش رو خراب کنه واجبترین هست..
من چند بار کتاب رو گوش کردم و باز هم اینکارو خواهم کرد. جول اوستین نویسنده روانشناس و کشیش معروف میگوید حس کینه نفرت حسرت یا هر حس بدی ک در ذهن ما باقی مانده باعث عفونت روح ما میشود و تا زمانیکه این عفونتها تخلیه نشود و
هیچ پزشکی نمیتواند به صورت دائمی زخمهای مارا درمان کند با بخشش اون شخص این عفونت تخلیه میشود ما این زهر را هر روز لازم نیست بنوشیم بلکه او را به خداوند بزرگ واگذار میکنیم و ظرف وجود ما خالی میشود و خدا میتواند چیزهای خوب به ما بدهد چون جا برای آن‌ها باز شده است جول میگوید افکار در ذهن همه سرگردان هستند منتها نباید با توجه به اونها بهشون قدرت بدیم تا هر کجا که میخواهند مارو ببرن ما باید آگاهانه افکار خود را انتخاب کنیم در این کتاب مفید من واقعا تونستم تا حدود خیلی زیادی روی ذهنم تسلط پیدا کنم و انگار همه چیز آرومتر و زیباتر شد چون نگاه ما از ذهنیت ما شروع میشود. واقعا هر زمان حس کنم حتی کمی میخوام به عقب برگردم مجدد کتاب رو میزارم و گوش میکنم. زیبا فکر کردن از نظر من یک عادت هست البته تجربیات موثرند ولی دراصل یک عادت هست که ذهن رو شرطی میکنیم ب ایجاد افکار خوب و خوب دیدن و بالا بردن فرکانسمون که شرط اصلی خوشبختی و سعادت هست. من این کتاب رو پیشنهاد میکنم💓
پریا شقاقی
۱۴۰۱/۷/۱۷
کتاب خوبی بود فقط من قبل این کتاب، کتاب صوتی من قدرت هستم جول اوستین و گوش کرده بودم یکم توقع صدای گوینده اون کتاب و داشتم اما زود عادت کردم به صدای گوینده این کتاب، خیلی دلنشین خونده بودن.
در کل کتاب خوبی بود مثل همه کتاب‌های جول اوستین و با دوستانی که گفته بودن فقط شعار میده این کتاب مخالفم چون
واقعا راهکارهای خوبی داده بود که انرژی منفی نداشته باشیم مثلا گفته بود اخبار منفی گوش ندین و توقع داشته باشین روتون تاثیر نذاره، یا گفته بود با دوستان و افراد مثبت معاشرت کنید و در محیط‌های مثبت قرار بگیرید و نکات دیگه..
کتاب‌های این سبک واقعا روی ضمیر ناخودآگاه آدم تاثیر مثبت میذاره و حال دله آدم و خوب میکنه.. ممنون از کتابراه
پریسا فرهنگ
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بسیار بسیار عالیست. نمی‌دانم برای توصیف تاثیر این کتاب دقیقا در زمانی که پراز احساسات منفی بودم چه بگویم. که چگونه توانستم ذهنم را خالی کنم. انگار درقبری پراز خاطرات تلخ کودکی افتاده بودم و این کتاب طنابی طلایی بود که کمکم کرد از آن قبر بیرون بیایم. خدارا شکر میکنم که کتابراه را دارم و از کتابهای و عالی فوق العاده شما استفاده می‌کنم. سپاسگزارم کتابراه. برای تمام عوامل کتابراه آرزوی سلامتی و شادی می‌کنم.
Maryam
۱۴۰۱/۳/۲۲
کتاب خوبی بود
من قبل از خوندن این کتاب افسردگی داشتم و هر روز ارزوی مرگ میکردم چون پشت کنکوری هم بودم
این کتاب بهم یاد داد که اگه دری به روم بسته شده حتما قراره در بهتری باز شه بهم گفت هر کسی به شایستگیش میرسه به شرطی ک دست از تلاش نکشه. گفت همه ادما ارزشمندن. کسی از کسی با ارزش تر نیست. بهم گف
دلیل حال بد یا عقب موندن از پیشرفت هم به خودم بستگی داره هم به ادمای اطرافم بهم گفت برای رشد به بذر، خاک و نبود علف‌های هرز نیاز دارم
اگه مث من افسرده‌ای و امید به زندگی نداری بهت پیشنهادش میکنم
Ladytarane
۱۴۰۲/۳/۲۳
یکی از مفیدترین کتاب‌هایی بود که در زمینه موفقیت خوندم. گوینده کتاب عالی. این کتاب ارزش گوش دادن چندین و چند بار و دارد، و آنقدر خوب و کامل توضیح میده و طوری که به دل آدم میشینه که چطور در گذشته ماندن و احساسات منفی و نگه داشتن اول از همه به خود فرد آسیب میزنه و درست مثل یک چمدانی می‌ماند که باید و با خود هر روز همه جا حمل کنید، و چطور ناراحتی‌های گذشته و یک جا دفن کنید و منتظر اتفاقات خوب بعداز آن باشید، این کتاب و وقتی تو اوج ناراحتی از اتفاقات هستید و گوش بدید خیلی کمک میکنه راحت تر با اون اتفاق کنار بیاید و آروم بشید
Mohammad reza Amiri
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
در کل کتاب فقط میگه که فکرای منفی نکن بگو من منحصر به فردم و.... خب مهم اینه که راهکار بده چجوری افکار منفی رو از خودمون دور کنیم یه مطلب میخوندم نوشته بود وقتی درگیر فکر منفی شدید با یه خودکار چیزی به یه سطح ضربه بزنید و با شنیدن صداش ذهنتونو از افکار منفی منحرف کنید و..... در کل منظورم اینه که باید راهکار ارائه بشه وگرنه همه میدونن نباید فکرای منفی بکنن دیگه این کتاب نوشتن نداره.
زینب جعفری
۱۴۰۲/۷/۱۷
بیشتر کتاب‌های جول اوستین انگیزشی است و به آدم انگیزه میده ولی این کتاب واقعا فوق العاه بود مخصوصا دو فصل آخر که میگه باید ترک کنی تا بدست بیاری و این که باید در خاک مناسب رشد کنی تا شکوفا بشی و واقعا به این جملات برای ادامه‌ی راهم نیاز داشتم. خدارو شکر میکنم که با این کتاب آشنا شدم. گوینده هم خیلی بیان خوبی داشت و باعث میشد ذهن آدم که گفتارش متمرکز بمونه و پرت نشه. واقعا پیشنهاد میکنم این کتاب رو. خیلی هم وقت گیر نیست و اگر اهل شنیدن کتاب صوتی باشید تو یک روز میتوانید تمومش کنید
مریم
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
درمورد بیرون کردن افکارسنجی گفته: وقتی ذهن ما از افکار منفی و کینه و حسادت پر باشه جایی برای شادی خلاقیت و اشتیاق باقی نمیمونه برای احساسات منفی و خشم و کینه و حسادت در قلب خود جایی نگذاریم چون فقط به خودمان آسیب می‌رسد. قلبمان را خالص و تمیز نگه داریم نگه داشتن احساسات منفی قلب ما را مسموم می‌کند استغفار کنیم به گناهانمان فکر نکنیم خودمان را ببخشیم به افکار منفی که به ذهنمان می‌رسد بها ندهیم وزندگی کوتاه‌تر از آن است که چمدان‌های سنگین خشم و کینه و گناه و رنجش را با خود حمل کنیم
یاسمین طبسی
۱۴۰۲/۲/۱
پنج تا ستاره واسه این کتاب خیلی کمه واقعا این کتاب واسه من خیلی عالی بود واقعا موقعی که من از آدمای اطرافم که بهم بدی کرده بودن خیلی حس تنفر وانتقام و کلی افکارمنفی داشتم وهمه اینا باعث شده بود آرامش ذهن و زندگیمو ازم بگیره وحالم همیشه بد باشه همون موقع این کتاب مثل فرشته نجات بدادم رسید تمام منفی افکار که نسبت به آدمای بد زندگیم داشتم و دور بریزم و همشونو بخاطر آرامش خودم ببخشم و آرامشو دوباره بخودم و زندگیم برگردونم ممنونم واقعا خیلی ممنونم
سابینا زارع
۱۴۰۱/۷/۱۲
میتونم بگم این کتاب واسه زندگی من مثل معجزه بود. انقدر زندگی سختی واسه خودم درست کرده بودم. همش کینه همش ترس همش استرس و شک بیش از حد زندگیمو پر کرده بود اما الان یه زن کاملاً ارومی شدم و همه چیزو رها کردم. روح و روانم اروم شده با راهمار‌هایی که توی این کتاب به من گفته شد. خیلی عالیه این کتاب واقعا پنج تا ستاره واسش خیلی کمه. حتما گوش کنید به حرفای این کتاب و هر روز شاهد معجزه‌هایی هم درون خودتون و هم زندگیتون باشین
هدیه مرادحاصلی
۱۴۰۱/۱/۶
محتوای کتاب عالی ست اما با صدای راوی نمی‌توان ارتباط برقرار کرد حس آرامش و معنویتی که تو لحن آقای قناعت پیشه هست که کلمه به کلمه متن نویسنده رو در ذهن تصویر سازی میکنه متاسفانه لحن ایشون نداره و انگیزه گوش کردن و ادراک مفهوم رو از من سلب میکنه
ولی بخاطر نویسنده ارزشمند کتاب و انرژی خوبی که از گفته هاشون میگیرم به ناچار گوش می‌کنم کاش با صدای آقای قناعت پیشه هم قابل بازخوانی بود....
Raziyeh Rahmani
۱۴۰۱/۱۱/۱
سلام
سخنان، جول آستین واقعا تاثیر گذار هستن
به بقیه دوستان هم پیشنهاد میکنم کتابهاش، بخونن، یا بشنون،، (کتابهای صوتی,)
حقیقت، و واقعیتی که وجود داره، این هست که همه ما انسانها در زندگی خود دچار، کمبود، استرس، ترس. و.......، میشویم، خیلی مهم که بتونیم از این مرحله گذر کنیم در این وضعیت نمونیم،
بهترین راهش هم اینکه از درون خودمون قوی کنیم، هر چقدر از درون قوی تر باشیم، عوامل بیرونی کمتر روی ما تاثیر میذاره،
مشاهده همه نظرات 668

راهنمای مطالعه کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید

برای دریافت کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.