معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قانون 10 برابر: بین موفقیت و شکست فقط یک تفاوت وجود دارد

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی قانون 10 برابر: بین موفقیت و شکست فقط یک تفاوت وجود دارد
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قانون 10 برابر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قانون 10 برابر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی قانون 10 برابر: بین موفقیت و شکست فقط یک تفاوت وجود دارد

راز نهفته در رسیدن به موفقیت قطعی در تلاش بیشتر نهفته است! گرنت کاردون در خلاصه کتاب صوتی قانون 10 برابر، به شما یاد می‌دهد که چگونه میزان پشتکار خود را بیشتر کنید و به موفقیت هرچه بیشتر در کسب‌وکارتان برسید. با شنیدن این کتاب می‌توانید مثل یک حرفه‌ای عمل کرده و به اهداف دور از دسترستان در زندگی و کار دست پیدا کنید.

درباره خلاصه کتاب صوتی قانون 10 برابر:

گرنت کاردون راهنمای عملی ساده‌ای پیش روی شما گذاشته که با کمک آن می‌توانید موفقیت خود را تضمین کنید. او عقیده دارد برای رسیدن به اهداف بزرگ و دور از دسترس باید تلاش بیشتری کرد؛ حتی تا ده برابر بیشتر از اهداف دیگر باید سعی کرد تا به آن‌ها رسید. این نویسنده در کتاب قانون 10 برابر (The 10x Rule) تاکید می‌کند که همهٔ افراد یک جامعه باید این قانون شگفت‌انگیز را در زندگی خود پیاده کنند.

درواقع برای چشیدن مزهٔ یک زندگی شیرین و مرفه باید با تلاشی ده برابر بیشتر از حد معمول به دنبال تحقق اهداف و آرزوهایتان باشید. این قانون با ایجاد سطح مناسبی از اقدامات لازم، موفقیت را برایتان تضمین می‌کند و شما می‌توانید در این سطوح به زندگی حرفه‌ای خود ادامه دهید. با یادگرفتن این قانون، ترس شما برطرف می‌شود و به دنبال آن شجاعت و اعتماد‌به‌نفستان نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

شنیدن کتاب قانون 10 برابر، حس ناامنی را در ذهن‌تان کم رنگ می‌کند و به شما احساس هدفمندی می‌دهد. این قانون طلایی درواقع یک اصل واحد را در برمی‌گیرد که همهٔ مدیران ارشد و افراد موفق در سراسر جهان در تمام مراحل زندگی‌شان می‌توانند از آن استفاده کنند. مهم نیست موفقیت از نظر شما چه معنی دارد؛ این کتاب راه دستیابی به هرآنچه که می‌خواهید را برایتان فراهم می‌سازد.

نویسنده این پیام را به شما می‌رساند که در هر وضعیت اقتصادی که قرار داشته باشید، می‌توانید به آن سطح از موفقیت که مدنظرتان است، برسید. فقط قانون اصلی آن این است که مثل دیگران بودن را فراموش کنید و متوسط باشید. همچنین باید شانس را از معادله تجاری خود حذف کنید و موفقیت را به‌عنوان یک وظیفه یا تعهد در نظر بگیرید که عمل کردن به آن ضروری است.

خلاصه کتاب صوتی قانون 10 برابر مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های موفقیت علاقه دارید، از شنیدن این اثر مفید و کاربردی لذت خواهید برد.

با گرنت کاردون بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده نشریه نیویورک‌تایمز، به‌عنوان متخصص فروش و مجری رادیو نیز شناخته می‌شود. او تا به امروز سه شرکت با نام‌های «کاردون»، «کاردون املاک» و «گروه کاردون» را بنا کرده است. گرنت کاردون (Grant Cardone) تمام تخصص خود را در سخنرانی‌های انگیزشی و کتاب‌های خود با مخاطبینش به اشتراک گذاشته است.

کاردون همچنین برای شرکت‌های برجسته‌ای مثل گوگل و شرکت بیمه افلک برنامه‌های آموزشی فروش تهیه کرده و برای وب‌سایت‌هایی همچون fox news، cnbc، fox business، msnbc تولید محتوا می‌کند. از کتاب‌های دیگر او می‌توان به «اگر اول نباشی آخر هستی»، «فروش برای زنده ماندن» و «100 راه برای باانگیزه بودن» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی قانون 10 برابر می‌شنویم:

یکی از بزرگ‌ترین دروغ‌هایی که توسط انسان‌ها گفته میشه، درمورد خوب بودن رقابته. در دنیای کسب‌وکار شما بیشتر به حکمفرمایی نیاز دارید تا رقابت. وقتی که با دیگران رقابت می‌کنید، خلاقیت خودتون رو از دست میدید. توانایی‌های شما در هر رقابتی با دیگران محدود میشه. چون دیگه به خودتون توجه نمی‌کنید و همهٔ حواستون به فعالیت‌های رقیبه.

افرادی که پیشرو هستند هرگز به دنبال رقابت با دیگران نمیرن. بلکه کار خودشون رو انجام میدن و چیزای تازه‌ای در هر صنعتی خلق می‌کنن. حتی به کار دیگران هم توجهی نمیکنن و از اینکه رقابت رو هدف خودشون قرار بدن بیزارن؛ بنابراین هرکاری که از دستتون برمیاد برای تسلط و حکمرانی در حوزهٔ فعالیت خودتون انجام بدید و هرگز دیگران و راهی که میرن و دنبال نکنید.

باید انقدر خوب عمل کنید که دیگران به دنبال شما باشن و بخوان کسب‌وکارتون رو الگوی خودشون قرار بدن. برای اینکه حکمفرمایی کنید، باید در ابتدا قاطعانه تصمیم بگیرید. بعد فقط کاری رو انجام بدید که دیگران انجام نمیدن. هرگز بر اساس اصول مورد توافقی که دیگران مطابق با اون عمل میکنن وارد هیچ بازی‌ای نشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره کتاب
3 دقیقه
مقدمه
29 دقیقه
فصل یک: بخش اول / بخش دوم / بخش سوم
13 دقیقه
فصل دو: بخش چهارم / بخش پنجم / بخش ششم
20 دقیقه
فصل سه: بخش هفتم / بخش هشتم / بخش نهم
14 دقیقه
فصل چهار: بخش دهم / بخش یازدهم / بخش دوازدهم
13 دقیقه
فصل پنج: بخش سیزدهم / بخش چهاردهم / بخش پانزدهم
11 دقیقه
فصل شش: بخش شانزدهم / بخش هفدهم / بخش هجدهم
8 دقیقه
فصل هفت: بخش نوزدهم / بخش بیستم / بخش بیست و یکم
18 دقیقه
فصل هشت: بخش بیست و دوم / بخش بیست و سوم / بخش بیست و چهارم
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی قانون 10 برابر: بین موفقیت و شکست فقط یک تفاوت وجود دارد
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی قانون 10 برابر

امیر شیری
۱۴۰۱/۵/۱۸
دلیل زیادی داره که   کتاب قانون 10 برابر  را مطالعه کردم،. کاردون از میلیونرهای خودساخته و مطرح جهان محسوب می‌ شود که سخنرانی و نوشته‌های او، راهنمای بسیاری از افراد بوده است.    وی در حال حاضر چند شرکت در زمینه املاک، مشاوره و فروش در اختیار دارد. و مهمه که از موفقانه الگو برداری کنیم
کتاب را که
معیارهایی مشخص کند به واسطه آن می‌توان نقشه راه رسیدن به موفقیت را ترسیم کرد. درواقع هدف صحبت از مواردی است که تاکنون به آن‌ها کمتر توجه شده ولی کاملا تاثیرگذار هستند. درواقع بدترین اقدام این است که بخواهید مشابه سایرین و جریانات رایج، خود را مطرح کنید. اگرچه این مسئله در ظاهر ساده است، با این حال اکثر افراد نمی‌توانند این مورد را به سرانجام برسانند. درواقع صرفا آگاهی کافی نبوده و به صورت کلی باید این مورد را توجه داشته باشید که رسیدن به موفقیت و کسب ثروت، امری ساده محسوب نمی‌شود با این حال غیرممکن نیز نبوده و تنها کافی است تا در مسیر درست باشید، واینکه حتما مکتوب کنید، در کتاب‌های زیادی هم ذکر شده، پس پیشنهاد می‌شود.
ارتا آریای
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
دلیل زیادی داره که کتاب قانون 10 برابر را مطالعه کردم،. کاردون از میلیونرهای خودساخته و مطرح جهان محسوب می‌شود که سخنرانی و نوشته‌های او، راهنمای بسیاری از افراد بوده است. وی در حال حاضر چند شرکت در زمینه املاک، مشاوره و فروش در اختیار دارد. و مهمه که از موفقانه الگو برداری کنیمکتاب معیارهایی را که مشخص کند به واسطه آن می‌توان نقشه راه رسیدن به موفقیت را ترسیم کرد. درواقع هدف صحبت از مواردی است که تاکنون به آن‌ها کمتر توجه شده ولی کاملا تاثیرگذار هستند. درواقع بدترین اقدام این است که بخواهید مشابه سایرین و جریانات رایج، خود را مطرح کنید. اگرچه این مسئله در ظاهر ساده است، با این حال اکثر افراد نمی‌توانند این مورد را به سرانجام برسانند. درواقع صرفا آگاهی کافی نبوده و به صورت کلی باید این مورد را توجه داشته باشید که رسیدن به موفقیت و کسب ثروت، امری ساده محسوب نمی‌شود با این حال غیرممکن نیز نبوده و تنها کافی است تا در مسیر درست باشید، واینکه حتما مکتوب کنید، در کتاب‌های زیادی هم ذکر شده، پس پیشنهاد می‌شود
محبوبه حسینی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
من کتابو گوش دادم و اول اینکه بگم، خویی این میکرو کتاب‌ها اینه که مطالب رو خلاصه و مفید به مخاطب میرسونن و جزئیات غیر ضروری‌ای که نویسنده معمولا مینویسه رو حذف میکنن. و این باعث میشه مخاطب خیلی سریع با اصل موضوع کتاب روبرو بشه. و درمورد خود کتاب هم درست میگه، قانون ده برابر رو اگر توی درس، کار، هر زندگی، چییییزی پیاده کنیم توی اون کار ممتاز میشیم. اینکه ده برابر حالت عادی برای رسیدن به اهدافمون تلاش کنیم پشتکار زیادی می‌طلبد و بنظرم موفقیت حق آدمایی که با پشتکار زیاد تلاش کردن.
این کتاب برای کسایی که توی هدفشون مصمم هستن و وقتشون رو نمی‌خوان صرف چیزای بیهوده کنند خیلی مفیده.
نسرین ناصح
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
میدونی، واقعا تعادل مهمه. اینکه بگن ده برابر تلاش کن تا موفق بشی، در مملکت ما جواب نمیده!
اون میشه حمالی. خرفای خوب هم داره ها. ولی نه اونقدرها. اینکه ادم فقط کتابای موفقیت و انگیزشی رو بخونه، خطرناکه
مثلا از جملات پایانی کتاب، میگه موفقیت وظیفه‌ی شماست.
نه. این جملات کلیشه‌ای ممکنه ادمو داغون
کنه
من سالها به شدت اموخته‌ام و کار کردم و موفقم. ولی موفقیت وظیفه‌ی ما نیست. اتفاقا الان ارام نشستن و فکر کردن و بازبینی برام مهمتره.
دوتا میکرو کتاب تاالان گوش کردم. گمان نمیکنم دیگه انتخابشون کنم. همون کتابای حجیم و مغز دار بهترن.
این میکروکتابای خلاصه‌ی انگیزشی، شبیه صحبتای رادیوی صبحگاهی توی ماشین هستن
Saye
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
خدای من چرا این کتاب اینقدر خوبه، چرا من زودتر با این کتاب آشنا نشدم، دیشب این کتاب رو گوش دادم، امروز با یه حس و حال خیلی عالی از خواب بیدار شدم، چون همیشه افسرده بیدار میشدم با خودم گفتم چرا حالم خوبه؟ یادم افتاد دیشب تا لحظه آخر این کتاب رو گوش میدادم، این کتاب برعکس بقیه کتابهای موفقیت و که فقط انگیزشی قانون سکرت رو میگن، دقیقا و نت رویکرد عملی جهت موفقیت و بهبود عملکرد شما بهتون پیشنهاد میده، هیو حرف و فکر اغراق آمیزی در کتاب نیست و انگیزه پوچ نامیده بهتون، شما یاد میگیرید چطور به اهدافتان با تلاش برسید و کیفیت زندگیتون رو بهبود ببخشید، و هرگز زیر بار نقش قربانی نرید.
شبنم کبیری
۱۴۰۲/۳/۲۸
نظر من بر مبنای خودشناسیه:
این تجربه شخصیه منه؛ چند سال پیش فیلم راز رو دیدم و خواستمو در نظر گرفتمو چند سال بعدش الهی شکر بهش رسیدم دقیقا همون که میخواستم نه کمتر نه بیشتر، الان که سطح آگاهیم بالاتر رفته تو زمینه خودشناسی و این کتابو خوندم به خودم گفتم اگر همون سالها من چیزی که میخواستمو x۱۰ بهش
میکردم بازم میرسیدم نه کمتر نه بیشتر بنابراین این شد تجربه من که الان وسیعترم کرده و هر چی که میخوامو با توجه به شهودم x۱۰ میکنم و ایمان دارم که بهش میرسم و خدا هدایتم میکنه تو مسیرش البته که خودشناسی سطح آگاهی بسیار مهمه که تو مسیر درست حرکت کنی
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۱/۹/۱۷
راهنمای ساده ای پی روی ماست تا بتوانیم با آن به موفقیت دست یابیم و موفقیت خود را تضمین کنیم، برای رسیدن به اهداف بزرگ و موفقیت باید تلاش بیشتری کرد مانند همین زحمت و تلاش 10 برابر، از اهداف دیگر باید سعی کرد تا به آن رسید، که همه افراد شگفت انگیز جامعه باید این قانون رعایت کنند تا موفقیت شکوفا شود، برای رسیدن به موفقیت باید تلاش بسیار زیاد و حتی 10 برابر کرد، این قانون با ایجاد سطح مناسبی از اقدامات لازم، موفقیت را برایتان تضمین میکند، به این سطح زندگی خود ادامه دهید تا ترس شما برطرف شود و شجاعت و اعتماد بنفس تان افزایش پیدا میکند، سپاسگزارم کتابراه🙏
مهدی کیانی
۱۴۰۱/۲/۳۱
کتاب خوب و مفید و خلاصه‌ای بود و از شنیدنش لذت بردم. ترجمه روان بود و حجم کتاب و خلاصه شده خیلی خوب بود و گوینده هم خیلی خوب و روان کتاب رو میخوند. هرچند برای چنین کتاب‌هایی من ترجیحم اینه که گوینده کنی با شور و نشاط بیشتر کتاب رو بخونه که حق مطلب این کتاب‌ها ادا بشه و بیشتر به دل بنشینه، البته این حرفم به این دلیل نیست که گوینده محترم این کتاب خوب نبود، بلکه اگر این یک کتاب آرامش بخش بود میگفتم همه چیز بی نقص و عالیه. ممنون
علی اسکندری
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
سلام و عرض ادب
واقعا خیلی خوشحالم که میکرو کتاب رو انتخاب کردم، راوی کتاب واقعا خوبه و کتاب بدون کم و کاستی خلاصه و مفید شده قبلا هم تجربه استفاده از میکرو کتاب‌ها رو داشتم واقعا عالی هستن و ایده خوبیه، راجب کتاب میتونم بگم مطلب خیلی خفن و خاصی نداره بیشتر حالت نصیحتی و انگیزشی و کار بیشتر و تلاش ده برابریه بعنوان یه نسخه صوتی انگیزشی و محرک این میکرو کتاب عالیه، سپاس فراوان از کتابراه
زهراحیدری
۱۴۰۱/۹/۱۹
عالیه این کتاب برای افزایش سواد مالی و فهمیدن همه احتمالاتی که ممکنه باعث شکستمون بشن و ما ازشون بی خبر باشیم و اینکه همه چی ب خودمون بستگی داره اما ما بجای گشتن ب دنبال مشکل درونی همه تقصیرهارو گردن عوامل خارجی و سایر افراد میندازیم تا از اون حس بد یا عذاب وجدانی ک از کوتاهی خودمون در کار ایجاد شده رها بشیم.
pedram gheysari
۱۴۰۲/۱۲/۱
کتاب خیلی خوبیه ولی اگه بخوایم مقایسه کنیم
به نظر من کتاب جادوی فکر بزرگ خیلی بهتر و باحال تر از اینه
و طبیعتا پر کاربرد تر
ولی من به شخصه وقتی از خوندن یه کتابی خسته میشم دوست دارم برم سراغ یه کتاب دیگه‌ای و این کتاب برای جایگزین بودن کتاب بدی نیست
۷۵ درصد ارزش خرید داره
فاطمه م
۱۴۰۱/۹/۹
ده برابر هرچیزی خیلی میشه بنظرم یکم توصیه‌های کتاب اغراق گونه بود بنظرم وقتی میخونی با خودت میگی عه بهش فکر نکرده بودم روش خوبیه تا حالا انجامش ندادم ولی در عمل شاید تفاوت چندانی ایجاد نکنه ولی توصیه‌های کاربردی هم زیاد داره در هرحال تو دنیای سریع امروز هرچقدر بتونیم سریع تر باشیم موفق تریم
محمدرضا قاسمی
۱۴۰۲/۸/۱۶
کتاب عالی گوینده عالیترجمه متوسط مثلاً گفته شده مشکلات برای موفق‌ها بوجود میاد اما منظور نویسنده کلمه چالش هست یا گفته شده موفقیت باید با وسواسی بودن باشد در حالی که منظور نویسنده کلمه دقت نظر هست و،، در کل ارزش گوش دادن برای کسانی که میخواهند ثروتمند شوند و هدف دارند، دارد
amin aslani
۱۴۰۱/۷/۲۸
این کتاب بسیار کتاب خوبیه. و یکسری واقعیات و نکات خوب رو میگه مثل:
چالش و ترسهارو با آغوش باز بپذیر و نگرش من میتونم داشته باشه.
البته من از نسخه صوتی و خلاصه راضی نیستم و بنظرم نسخه کاملش رو تهیه کنید. ترجیحا مطالعه* بشه بهتره تا شنیده* بشه. چون باید روش تامل کنید.
Zohreh Bi
۱۴۰۰/۷/۹
کتاب خوبیه و دیدگاه تو نسبت به موفقیت تغییر میده و باعث میشه متوحه بشی که دقیقا علت اینکه موفق نمیشی چیه دیدگاه جدیدی نسبت به موفقیت رو برات باز میکنه این میکرو کتاب کوتاه و کاربردی و مفید
مشاهده همه نظرات 268

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی قانون 10 برابر

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی قانون 10 برابر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.